Dacia Lodgy: preţurile încep de la 9.500 euro

De Dragoș Băltățeanu
Publicat Marti, 06.03.2012
Dacia a prezentat oficial monovolumul Lodgy la Salonul Auto de la Geneva. Preţurile încep de la 9.500 euro şi vor exista variante atât cu cinci cât şi cu şapte locuri.

Dacia Lodgy a fost astăzi prezentată oficial în faţa presei la Salonul Auto de la Geneva. Dacia a dezvăluit astfel toate informaţiile despre noul model din gamă. Dacia Lodgy va fi disponibilă în variantă cu cinci sau şapte locuri, iar preţurile încep de la 9.500 euro (TVA inclus). Noul model poate fi comandat începând cu data de 7 martie.

Lodgy are 4.5 metri lungime şi 1.75 metri înălţime. Aceste cifre se traduc printr-un spaţiu interior generos pentru cinci sau şapte pasageri. Dacia spune că Lodgy este „best in class” în termeni de spaţiu disponibil pentru ocupanţii rândului al treilea de scaune. Astfel, raza la genunchi este de 144 mm, iar distanţa de la şezut până la pavilion este de 866 mm. Cele trei locuri de pe rândul al doilea sunt echipate în serie cu sistemul Isofix, care permite ataşarea în deplină siguranţă a scaunelor pentru copii. Modularitatea este un atribut important al modelului Lodgy. În configuraţia cu 7 locuri, în funcţie de nevoi, bancheta din cel de-al treilea rând poate fi înlăturată sau rabatată.

Spaţiul pentru bagaje este modulabil în funcţie de numărul de pasageri aflaţi la bord. Astfel în versiunea cu cinci locuri, Lodgy oferă 827 litri, iar în versiunea cu şapte locuri mai rămân 207 litri. Dacă decidem să scoatem ambele rânduri de scaune şi să lăsam doar două locuri, spaţiul util urcă până la 2.617 litri. 

Interiorul a fost tratat cu mai multă atenţie.

Bordul are trei cadrane şi, în premieră pentru un model Dacia vom avea sistem de navigaţie cu touch screen, Bluetooth şi limitatorul de viteză. Sistemul de navigaţie şi multimedia (MEDIA NAV) este propus ca opţiune la preţul de 300 euro (TVA inclus). Sistemul cuprinde radio, USB şi priză jack, Bluetooth şi sistem de navigaţie integrat cu touch screen 7’’ (18 cm). Prizele USB şi jack permit conectarea unui Ipod sau a unui smartphone. Titlurile sunt afişate pe ecranul MEDIA NAV iar selectarea pieselor se face uşor fie pe touch screen, fie cu ajutorul satelitului de comandă de la volan. Lodgy oferă o a doua soluţie multimedia (în serie pentru nivelele de echipare Ambiance si Laureate), Dacia-Plug&Radio, 2 DIN, care cuprinde un radio CD cu Mp3, conexiune bluetooth, priză jack, USB şi satelit de comandă pe volan. 

O altă noutate în gama Dacia îşi face apariţia pe modelul Lodgy : limitatorul de viteză, disponibil opţional pe versiunea Laureate. Acesta îi permite şoferului să stabilească o viteză de rulare pe care nu doreşte să o depăşească şi să conducă astfel în deplină siguranţă. O altă tehnologie utilă disponibilă opţional, în acelaşi pachet cu limitatorul de viteză, este sistemul de asistenţă la parcarea cu spatele. Lodgy propune ca noutate absolută în gama Dacia scaunele încălzite pentru locurile din faţă, disponibile opţional pe nivelul de echipare Laureate.

Gama de motoare primeşte în premieră un propulsor turbo pe benzină. Sunt disponibile două motoare pe benzină: 1.6l 85 CP şi propulsorul TCe 115CP.

Acesta din urmă este cel mai nou motor pe benzină cu injecţie directă turbo din cadrul Grupului Renault. Cu o cilindree de 1.2 litri şi oferă 115 CP.

Oferta diesel este reprezentată de motorul 1.5 dCi oferit în două variante de putere: dCI 90 şi dCi 110. 

Versiune Preţ (TVA inclus)
Acces 1.6 85CP 5 locuri 9.500 euro 
Ambiance 1.6 85CP 5 locuri 10.500 euro
Ambiance 1.5 dCi 90CP 5 locuri 12.600 euro
Laureate 1.6 85CP 5 locuri 11.500 euro
Laureate 1.2 TCe 115CP 5 locuri 13.100 euro
Laureate 1.5 dCi 90CP 5 locuri 13.600 euro
Laureate 1.5 dCi 110CP 5 locuri 14.200 euro
Ambiance 1.6 85CP 7 locuri 11.000 euro
Ambiance 1.5 dCi 90CP 7 locuri 13.100 euro
Laureate 1.6 85CP 7 locuri 12.000 euro
Laureate 1.2 TCe 115CP 7 locuri 13.600 euro
Laureate 1.5 dCi 90CP 7 locuri 14.100 euro
Laureate 1.5 dCi 110 CP 7 locuri 14.700 euro

 

Via | Dacia

Comentarii (106)

  • bine asa!
    Dacia surpinde placut ca de obicei :)
    120 16
  • DA DA DA
    ok,a inceput dacia sa faca MASINI!incep sa mearga pe drumul skodei!le urez succes!
    50 26
  • Andrei
    Frumos
    Nu ma asteptam la 1.2 TCe. Bine Dacia.
    62 8
  • Stanila
    O masina superba linii aerodinamice iar interiorul de lux!
    17 55
  • Salut
    Un pret corect.
    + Pret
    + Spatiu
    + Interior placut
    + Par de calitate materialele din interior (bord)
    + Motorizari noi (taxe mici)

    - Exterior urat

    O zi buna va doresc.
    39 48
  • In sfarsit ceva nou la DACIA, sper ca o sa iba si o cotiera intre locurile din fata.
    15 7
  • 9500 euro pret de pornire ??
    alooo, la banii astia doar tampit sa fi sa-ti iei dacia..

    pt qwer, eu sper sa mearga la vale
    pt John, "Dacia surpinde placut ca de obicei" ?? -sper ca a fost o gluma, nu?
    .
    18 100
  • Cristi
    Acum ne putem face o idee despre cum va arata plansa de bord pt Facelift-ul lui Duster....ceea ce este un pas inainte pentru Dacia....
    30 5
  • opinie
    Lodgy e frumos
    Interior, exterior Lodgy e fara repros ! "Stopurile" sunt de senzatie...
    72 16
  • are navigatie dar nu are climatronic... destul de amuzant, in rest e o masina foarte ok pentru pretul ei.
    15 30
  • Limitator de viteza?
    Cred ca este vorba de tempomat, cruise-control sau cum vreti sa ii ziceti, si nu este un limitator de viteza.
    Un avertizor sonor pentru depasirea unei viteze prestabilite creste siguranta, dar limitatorul, cel putin in cazul unei depasiri, reduce siguranta.
    10 45
  • nu pot sa cred...
    Citesc si nu pot sa cred ca o DACIA poate avea sistem de navi, scaune incalzite, iesire usb,limitator de viteza.In aceste conditii parca isi mai merita banii.Cand dadeam pe un logan "full" 10 000 euro pt aer conditionat,abs si geamuri electrice chiar era exagerat.Parca incepe DACIA sa intre in rand cu lumea...
    24 42
  • Carlos
    @lol
    "Climatronic" e denumirea comerciala pentru aerul conditionat automat la Volkswagen si denota lipsa de cultura auto pt cei care o folosesc in orice imprejurare. Si nu mi se pare nimic amuzant. Climatizarea automata e un moft, insa navigatia e foarte practica mai ales la o masina de pe segmentul asta.
    76 20
  • Carlos
    @noname00

    Nu este pilot automat sau cruise control si nici tempomat, ci doar limitator de viteza si face exact ce zice Automarket: permite soferului să stabileasca o viteza de rulare pe care nu doreste s-o depaseasca si sa conduca in deplina siguranta. E f bun si pt consum. N-are nicio treaba cu nicun "avertizor sonor". Iti recomand sa conduci un Renault cu asa ceva si apoi exprima-te.

    @suporter
    Studiaza mai atent raportul pret, dotari, perfomante la Dacia si pe urma mai vedem daca gasesti ceva asemanator pe piata. La raportul dimensiune/echipamente/pret de piata Dacia e imbatabila. O spun toti specialistii industriei auto.
    70 19
  • @ Carlos, nu mai are rost sa comentam daca tie climatizarea ti se pare un moft, se vede ca nu stii cu ce se mananca o masina dar iti pare ca altora le lipsesc cunostintele auto. Daca ai stii ceva despre masinile peste o anumita clasa, ceea ce e clar ca nu stii, ai gasi asta amuzant, mai ales ca spune si ceva despre target. Da deh... nu toti pot vedea peste lungul nasului.
    17 45
  • Archie
    9500?
    Stati linistii ca la 9500 de euro nu va avea prea multe dotari.
    14 20
  • ESP
    Parca era vorba ca masinile care ies pe piata dupa noiembrie 2011 o sa aiba ESP standard, iar la Lodgy dai 300 EUR pt asta.
    Sau ma insel eu?

    In rest, cred ca se va vinde super bine, macar la export. Interiorul arata excelent, fara fitze, iar exteriorul e decent.
    24 5
  • nu e nevoie de esp, e un moft si el ca si climatizarea automata probabil :) in schimb navigatia cu touch screen si usb e muuult mai importanta decat un comfort de baza asigurat standard la toate masinile normale :)) si se mai intreaba cineva pe aici de ce e amuzant, numai copii si "experti" auto pe aici. :))))
    19 38
  • BV Dacia
    Deci...
    ...SE POATE!!!!! BRAVO DACIA! Arata bine imi place si cred ca imi voi lua un Lodgy! Am nevoie de asa ceva, sunt tanar casatorit, am un opel corsa care este insuficient.
    Sa vedem cum se prezinta in tara.
    34 8
  • Carlos
    @ lol
    La un monovolum destinat sa duca familia in vacante pe distante lungi e foarte practica o navigatie cu touchscreen.

    Stai tu linistit, s-au facut studii de piata pe treaba asta. La drum lung se simte nevoia unui sistem audio cu bluetooth, prize usb / jack si navigatie.
    Climatizarea automata e intr-adevar un moft. Important e sa aiba conducte de ventilatie pt locurile din spate. Nu uita ca Dacia e totusi o marca cu filosofie low-cost. In fine, daca nici Renault nu stie sa faca monovolume, atunci nimeni nu stie.
    50 16
  • @ Carlos, exact, low cost, unde ai auzit tu de navigatie pe un low cost? Se vede ca nu ai avut clima automata niciodata, altfel nu ai fi spus ca e un moft.
    13 29
  • avand in vedere ca un sandero cu acelasi motor costa 9k euro, este un pret excelent in gama dacia, mai ales ca vorbim de o noua aparitie, care a necesitat investitii majore.
    deci ori gresesc undeva astia, ori fura la logan si sandero de la clientii prosti, bani cu galeata.

    climatizare automata e un moft. e o fita pentru a scoate ochii. si dual-zone. e dragut, dar prea putin l-am folosit la capacitatea lui, si in general pe manual. un computer nu stie cum am eu, pasagerul nevoie. nu vorbesc de cei din spate care oricum nu beneficiaza de ac de calitate doar la produse premium.

    navigatia in schimb e f utila. dar numai sa fie una sanatoasa, nu programe fara harti. tot mai bun este un pna aftermarket care poate fi updatat dupa bunul plac, nu la dealershipuri sictirite de clienti.

    PS: daca avea AC cu 4 sau 3 zone ar fi singura varianta buna pt un monovolum. AC automat simplu e praf, mai ales ca vorbim de cele mai ieftine solutii ingineresti aplicate.

    ZIce bine Carlos
    5 18
  • Carlos
    @ lol
    Te-ai uitat la preturi? Numeste-mi un singur monovolum compact care sa ofere in acelasi pachet, raport dimensiuni/ echipamente/ performante/ pret identic sau mai bun decat Dacia . Nu poti ? Eh la asta ma refer cand spun filosofie low-cost. Dacia va fi intodeauna cu cateva mii de euro mai ieftina pe fiecare segment, decat modelele corespondente.

    Hai ca deja te invat alffabetul auto... scuteste-ma!
    50 14
  • @
    Nu am numai cuvinte de lauda pentru cei de la DACIA. Felicitari inca odata.
    28 5
  • @carlos
    mai specialistule lasa-ma cu profundele tale cunostinte in domeniul auto.La testele de siguranta DACIA a iesit sifonata tot timpul, la fel si la testele de fiabilitate.Pana la acest Lodgy, Dacia nu era decat un lowcost care se batea cu Lada si cu ea insasi.
    Ai scris cele mai multe comm aici incercand sa le dai replica tuturor cu vastele tale cunostinte.Poate ai un logan in garaj si te simti jignit dar asta e realitatea...las-o mai moale.
    13 42
  • @ Carlos, stii vorba aia cu .... pana nu-i fudul? tot am impresia ca site-ul asta e pentru oameni care stiu despre ce vorbesc dar tot uit ca e plin de copii si de atotstiutori care habar nu au pe ce lume sunt ca tine. Nici macar nu stiu de ce ma lansez in dicutii cu astia ca tine care nu o sa priceapa oricum nimic nici in 1000 de ani. Te scutesc si te las la masinile tale ieftine si la a,b,c-ul tau.
    13 35
  • alora care zic ca "nu merita"
    1) Cea mai ieftina masina din asta cu navigatie e 18000 EUR
    2) Cea mai ieftina masina din clasa ei cu scaune incalzite e 16300 EUR

    sunt 2 preturi cu mult peste ceea ce a anuntat dacia. Va fi un hit, mai ales cand se va lansa cu volan pe partea dreapta... de nu o sa vedeti voi UK si Irlanda pline de dacii, sa-mi ziceti "preafericite"...

    Daca mai scot si un pachet special cu piele pentru anumite piete, va fi hit total... Dar occidentalul cu banii in portofel, nu imprumutati din banca, gandeste cu totul altfel :). Ca sa nu mai zic ca da la urat la glezne concurentei...
    36 4
  • update pt necunoscatori
    DESPRE FIABILITATE

    http://www.automarket.ro/stiri/sondaj-dacia-mai-fiabila-decat-fiat-toyota-si-opel-42854.html

    http://www.automarket.ro/stiri/germania-dacia-sandero-locul-al-7-lea-in-topul-fiabilitatii-adac-in-clasa-37781.html

    http://www.automarket.ro/stiri/franta-dacia-este-pe-locul-trei-in-topul-fiabilitatii-27386.html

    http://www.ziare.com/dacia/sandero/dacia-aleasa-drept-cea-mai-fiabila-marca-de-masini-1144563

    etc. etc

    SI SIGURANTA
    http://www.automarket.ro/blog/mester/marci/dacia/rezultatul-duster-la-euroncap-absolut-normal/
    25 9
  • ia si de aici un update domnu' cunoscator :
    http://www.automarket.ro/stiri/dacia-logan-in-topul-defectelor-la-inspectiile-tuv-din-germania-42162.html

    ;)
    16 28
  • Impresionant (daca este adevarat) pretul cerut de Dacia pentru sistemul multimadia cu navigatie -- 300Euro. Cred ca este de departe cea mai ieftina astfel de optiune din industria auto nu din clasa din care face parte (acum ramae de vazut calitatea ... si ce harti primesti pentru banii astia)

    preturile ... hmm... maricele dar te scoti cu motorul de 1.2 din taxe (prin vest circula impozite mai mari decat cele de 10Euro pe an de la noi)
    18 4
  • @unckle
    Tu vii cu un link, eu iti ofer alte 10.000 care spun contrariul. Deci?

    Dacia e in topul fiabilitatii ADAC.
    25 12
  • andrei
    bravo!
    Din punctul meu de vedere cel mai reusit model dacia de pana acum!
    13 1
  • Carlos
    1.2 Tce -motor de referinta
    Media preturilor e undeva la 12.000 euro, deci sta excelent la capitolul asta. De remarcat noul motor 1.2 pe benzina turbo cu injectie directa, ce dezvolta 115 CP si 190 Nm /2000 rpm. Consum 5% afara, 7% interior.

    La 13.100 euro in versiune Laureate, chiar e afacere buna.
    41 9
  • scuderia
    .
    interiorul este frumos. chiar ma gandeam cand o sa puna si cei de la dacia niste comenzi pe volan...uite ca a venit clipa dar sunt dezamagit
    ? dc mama supararii a pus numai intr-o parte? zici ca nu aveau bani sa puna si in partea dreapta a volanului. intodeauna, la toate modelele fac vreo tampenie... plusuri: comenzile de la geamuri pe usa, un sistem de navigatie, ceasurile de bord. minusuri: comenzile de pe volan, si unele comenzi de pe bord puse departe de mainile soferului
    4 2
  • Expertu59
    Succes Lodgy
    Hmm..frumos ! O masina care isi merita toti banii ! ( Masina NOUA nu la mana a 19-a ) In sfarsit cei de la dacia schimba cadranele ceasurilor,computerul de bord si butoanele geamurilor,oglinzilor ! Super ! Climatizarea..sa zicem un moft,am climatizare pe 2 zone dar sincer nu am folosito niciodata,mi se pare inutila,doar ca iti poti stabili o anumita temperatura ! Nu are cum sa nu fie o masina fiabila,daca nici Loganul nu a fost si inca nu este fiabil ce sa mai vorbim de Duster?Daca ar fi avut un interior ca al lui Lodgy .. ce bine ar fi fost ! Iar despre motorul 1.2 Tce..interesant faptul ca are 115 cp.. si este turbo..taxe mici,dar cat de bun o sa fie pe o masina mai grea decat Loganul.. sunt curios ! 1.6 pe Logan este OKE,dar pe Lodgy...cred ca doar dCI-ul o va ajuta,cuplu maricel,cp cat sa nu te rogi de ea..(asta pentru oamenii sanatosi nu pentru pilotii de f1 care au motor de 3.5 benzina )

    Felicitari celor de la Renault ! Sper sa urmeze si o berlina frumoasa !
    21 2
  • Recunoasteti acest râs: Hahahahahaha?
    Apartine unuia zis ARN, dar de data asta imi permit sa am si eu aceeasi reactie, fiindca ma uit intruna si tot nu-mi vine a crede: Dacia mobilizeaza o groaza de comentarii, pe cand in directia VAG, legat tot de evenimentul Geneva, bate...vantul pe Automarket :D Audi nici un text, VW de asemenea, Bugatti urla cu 1200 CP, dar tot lipsa aprecieri, Seat doar o ironie aruncata in batjocura; numai Lambo a strans cu chiu, cu vai, trei exclamatii pozitive, dovedind ca parca ar fi venit din alta lume, incurcandu-se cu VAG doar de impresie. @Scorpyon, ce faci, tati, nu te mai omori cu febletea ta quattro-coliniara? Sau de-abia a inceput salonul si ar mai fi timp de revigorare a opiniilor? Oricum, nu m-as fi asteptat la o prezenta atat de palida a conglomeratului din Wolfsburg si nici la o replica pe masura din partea adulatorilor lui obisnuiti de prin partile lui Dracula...Hahahahahaha.
    Ma rog, daca toata lumea elogiaza simbolul nostru national, eu de ce sa fac nota discordanta, deci...go, Lodgy, go!
    De! - acum se poarta ieftinaturile, pardon, masinile facute cu cap, care propun ţanţoşe motoare politicoase fata de orice portofel, ceva navigatie si putina vegetatie (coloratie interioara), cochetand si cu niste tentative de high-tech bune de consemnat "in randul lumii", adica masinile care nu iubesc benzinariile, dar adora in schimb magazinele de piese auto (oferite la preturi care strivesc orice concurenta, da, da, da), si care nu reprezinta un punct fierbinte de atractie pentru omniprezentii coca si piti, etaloanele datului in stambe pe trilurile "triadei", astfel incat eventualii cumparatori pudibonzi de pe aici ai briliantelor autohtone sa nu se simta lezati la intersectii de talentele dispretuitoare ale posesorilor needucati de "straineze"...Intr-un cuvant, Dacia contemporana = ECHILIBRU. Ura si incolonarea, mergem la showroom!.......La showroom SAAB, la ce credeati ca ma refer?
    4 30
  • @domnul cu 10000 de linkuri :

    o respingere la inspectia tehnica periodica valoreaza mai mult ca "aprecierile" unui mos sau ale unei femei gravide ;)
    16 23
  • Dacia
    in sfarsit un model frumos de la Dcacia, dar mai ales un inerior ceva mai inovator, din bine in mai bine
    14 3
  • Cam scumpa parerea mea pt ceea ce ofera!!!
    ...............................
    12 25
  • ****
    Pentru tara noastra Laureate 1.2 TCe 115CP 5 locuri 10 500 euro prin programul rabla e pomanaaaaaaaaaaa........cum am mai spus dacia va vinde in primul an la noi 15000 de unitatii ........vad ca acum nu mai sunt o problema motoarele si ca nu are climatronic....sunt altii care nu ofera si la aia nu comenteaza nimeni ..........
    23 3
  • Din punctul meu de vedere, preturile par a fi corecte si in filosofia Dacia. Singurele mele intrebari sunt legate de tinuta de drum (Doamne ajuta sa nu fie barca ca si Loganul) si de antifonare. Desi celelalte modele Dacia sunt fiabile, despre Lodgy ...time will tell:)

    PS. Printre dotarile de bun simt, as pune clima automata cu mult inaintea navigatiei.
    3 18
  • Cate masini ai condus la viata ta? stii ce-i aia "barca" ? condu o masina americana si mai vbim. Loganul are un compromis bun intre stabilitate si confort (versiunile cu bara antiruliu) la banii lui. Nu mai exagera inutil.
    21 3
  • Pe drumul bun
    Dacia continua sa mearga pe drumul bun.
    Design acceptabil,navigatie,scaune incalzite,motor benzina turbo ..
    Pt.cei care comenteaza aiurea, sa se gandeasca ce masini facea Dacia acum 10 ani . La mai mare!
    27 4
  • Am vazut interiorul pt. Ro(imaginea 37) si pt. restul lumii(imag. 38)
    5 10
  • Criza asta a dus romanii la sapa de lemn. De aceea nu vezi comentarii la masini in adevaratul sens al cuvantului. Romanul isi cumpara ce-si permite: ieftin si din pacate prost. Si Dacia face parte din categoria asta.
    9 34
  • OK, @denon si @@SAAB, dar...Logan? Sandero? Duster? Lodgy? Diferenta este...care?
    Doamne fereste sa mergeti pe soselele patriei cu cavoul national din Mioveni si sa dati peste vreun Huidu-mac cu tanc german...Va asigur ca, intr-un asemenea moment fatidic, "progresele" Daciei nu vor mai valora doua parale in ochii vostri! Prefer, asadar, ca un model romanesc sa-mi ofere permanent o plictiseala sugrumanta dpdv estetic si ca tinuta de drum, dar sa fie evaluat obligatoriu la 5 stele de siguranta...Sa nu-mi riposteze nimeni ca "poate sa-ti cada in cap, din senin, un ghiveci de flori, cand iesi din bloc, si tot ai muri!"...Da, corect, dar nici sa te faci armonică in Dacie, başca invartindu-se in aer, daca te-ar busi alta masina cu doar 100 la ora, indiferent ca este mai gabaritica...Pai SAAB isi perfectionase odinioara testele de siguranta prin ciocniri premeditate cu...Scania. Imi cer scuze daca i-am iritat pe fanii emblemei autohtone, dar ar fi bine sa se gandeasca si la integritatea lor fizica, nu doar la tentanta economie de costuri! Sa nu mai invocam penuria financiara, caci viata este scumpa oricum, in toate sensurile posibile, acum si de-a pururi...
    9 55
  • AndreiRN
    Treaba buna
    Nu mai plange cuantic ca iti trimet eu o punga cu embleme Saab luate de la cimitirul de masini si le pui si la Trabant si la caruta si la roaba si pe tavan deasupra cpului daca doresti.
    Renault a pornit o treaba buna.
    19 6
  • @SaabCuantic
    Hai sa stabilim niste lucruri. Daca vrei o masina de 5 stele EuroNcap, atunci clar Dacia nu e pentru tine. De ce nu te multumesti cu atat si preferi sa arunci cu noroi nejustificat in Dacia? Daca Dacia nu ar fi avut un nivel de siguranta decent, atunci nu se vindea in Uniunea Europeana. Si stai tu linistit, conform statisticilor raportat la numarul de unitati vandute, nu Dacia are cele mai multe victime. Degeaba ne aburesti cu un limbaj bombastic, daca n-ai niciun argument solid. M-am saturat de semidocti cu pretentii de lideri de opinie. Du-te cu SAAB-ul tau falimentar invartindu-te !
    58 14
  • Nimic important !
    Se vorbea de Audi,Bugatti,Lamborgini..si ai lor 1200 de cp,nu stiu daca romanul de rand isi permite asa ceva! SI nu sunt de acord sa imi fac leasing la masina pentru a plati toata viata la ea,poate si copii mei si sa stau in rulota sau intr-o casa cu 1 camera ! Am vazut si cunosc multi dintr-astia ! Acum serios,aici era despre a noastra Lodgy cu bune si relele ei ! Poate ca toti visam dar sa nu ne trezim speriati de realitate !
    13 2
  • Mircea
    Ceasurile si consola centrala sunt asemanatoare cu Dacia Solenza , dar desigur sunt cu mult imbunatatite :) ... stiu ca nu se compara insa se aseamana
    6 4
  • Au trecut atatia ani si nici pana acum cei care au inteles defapt ce inseamna marca asta pentru Renault sunt parca tot mai putini. Masina asta nu are cum sa nu se vanda bine, din simplul motiv ca se ofera multa masina cu multe dotari la un pret imbatabil, mult sub concurenta directa. Dar cine crede ca si-a cumparat o adevarat referinta a segemtului, tocmai ala face gura ca are o adevarata bijuterie pe 4 roti. Nici macar oficialii Renault nu sustin asta. Iata ce zice domnul Carlos (nu cel de mai sus din comentarii, e o simpla coincidenta de nume): http://observator.a1.ro/extern/Dacia-Lodgy-lansata-la-Salonul-Auto-de-la-Geneva_56149.html - cine nu are rabdare sa vada tot sa sara direct la 00:50. Tineti cont ca asta o spune un oficial.
    Pentru cei pe care i-am bagat in ceata daca sunt patriot sau nu, daca sunt pro sau impotriva Dacia, nu zic decat ca urez Daciei (pardon, Renault) vanzari record, ca mari vor fi sigur si nu pot sa nu remarc faptul ca Dacia vine cu niste dotari demne de concurenti mult mai renumiti si mai bine cotati. Se pare ca proverbul cu buturuga mica e cat se poate de adevarat.
    12 11
  • @SaabCuantic
    N-am nimic cu tine, dar aberezi prea mult.
    Decat sa strangi bani pt.un Saab 9-3(un model reusit cei drept), mai bine ai merge la un doctor ..
    30 2
  • la skoda
    intra apa pe la usile din fata
    totusi aici vorbim de masini nu de saab, rover si alte marci inexistente...
    daca stiau sa faca masini, ramaneau pe piata.
    5 3
  • @
    Cuantic: Deoarece nu este vorba aici despre VAG, nu crezi ca este bine ca nu vreau sa poluez forumul cu altceva ? Eu la VAG doar admir, nu postez comentarii.
    SAAB, va aparea pe lume, cand eu voi fi tatal sefilor din Wolfsburg.
    Dacia va avansa foarte mult, o sa formeze un nucleu in lumea auto, impreuna cu grupul koreean (nu ma refer la alianta).
    12 2
  • si 1.6dci 130 unde e??? sunt dezmagit:(
    5 1
  • Seeemteeex . . . ti-ai facut cont, impresionant :) ... ia zi, cum ie cu reductorul ala din treapta 1-a ?

    (presupun ca Semtex82 este acelasi Semtex din sutele de comentarii injurioase la adresa oricui zicea ceva "de rau" de Dacia-Renault . . . daca nu - Bine ai Venit :) )
    18 28
  • Fan Dacia
    @so
    Era de asteptat sa nu-l puna. Surpriza ar fi fost daca-l regaseam in oferta.
    1.6 dCi e un diesel mult prea scump pt media de pret la care trebuia sa se incadreze ei... Ne putem astepta insa la o editie reviziuta a 1.5 dCi 110 cu un cuplu de 260 Nm (+20 Nm) la 1.750 rpm.
    24 1
  • dacia
    nu stiu ce va incanta atat este o masina urata si cam scumpa si in plus nu se fabrica in Romania asa ca nu va mai ambalati atat
    6 29
  • Hai hai, astai rautate pura... n-are nicio treaba ca se fabrica sau nu in Romania... oricum CKD-urile pleaca de la noi... dar nu asta-i important... e vorba de cerere si oferta aici... Dacia a reusit sa ne ofere un monovolum atragator (opinia majoritatii) cu spatiu si confort bun la un pret exceptional.

    Niciun alt constructor nu se poate lauda cu o medie de pret de 12.000 euro pe segmentul monovolumelor compacte.
    30 1
  • ...
    Ceva la masina asta nu se leaga... cred ca designerii erau beti ori luati de la vreun orfelinat. Alti producatori se chinuie sa faca masini cat mai aerodinamice sa sparga aerul cu usurinta pentru diminuarea consumului, numai Renault inca face frigidere pentru Dacia. Ganditi-va ca este o masina de mers cu ea in excursii etc. ar trebui sa fie CONFORTABILA iar daca Dacia a pus aceleasi scaune ca cele de pe Logan o sa o "placere" sa o iei la drum.

    Si pentru multi dintre voi : Nu mai confundati DACIA cu RENAULT ca nu este acelasi lucru.
    Asta este parerea mea !
    8 25
  • @Automarket
    Practicati o cenzura nesanatoasa, care ma pune pe ganduri daca sa mai raman user-ul vostru sau nu...Pai ii permiteti lui semtex sa-si verse icrele otravite impotriva mea, pe cand mie mi-ati sters dreptul la replica?! Adica el poate sa ma califice bine mersi drept psihopat, semidoct etc., iar eu "trebuie" sa stau pierit in banca mea, proaspat uns cu laturi gratuite, numai pentru ca nu-i place lui Automarket contraofensiva mea! Si ce era de cenzurat, ma rog? Ca l-am gratulat cu "smintit", "nefericit", "sconcs" si "scabros"?...Wow, reactionez si eu ca Mircea Badea: ce "obscenitati" vi s-ar parea ca sunt acestea? Riscati sa deveniti un organ discretionar ca CNA, care sanctioneaza fix dupa cum i se nazare ca ar fi "legal", "corect" si "deontologic", adica strict dupa criteriile lui subiective, numai ca pentru unii este muma, iar pentru altii ciuma...
    Daca este sa vorbim pe drept, cineva dintre voi mi-a promis in preajma sarbatorilor invernale un calendar auto pe 2012, in acest sens solicitandu-mi adresa de expeditie...Insa m-am ales doar cu promisiunea, fiindca m-am interesat la Posta de mai multe ori si nu sosise nimic pentru mine...Cine stie ca nu se poate tine de cuvant, atunci sa nu amageasca pe nimeni!
    Deci uite cum vom proceda: imi restaurati la loc textul original impotriva lui semtex sau ne vom afla in relatii incordate de acum incolo, mergand pana la divort ireversibil, fiindca vad eu ca nu merge cu bunavointa in tara asta...Bine?
    7 35
  • @Saabcuantic -- AM cenzureaza discretionar pentru ca sunt o entitate privata iar acest site este proprietatea lor asupra careia acorda dreptul de utilizare, in conditii stabilite numai de ei, unor useri inregistrati sau nu (parerea mea ar fi sa se restrictioneze comentariile doar la cei logati .. in stilul celorlalte publicatii online similare ... alora nu le-a scazut traficul.. dar au mai filtrat din copii de 12 ani).
    7 12
  • @bozzo, un design atragator impune si el niste costuri inca din perioada de proiectare a masinii. La masina asta singurele locuri unde nu s-au facut compromisuri au fost spatiul interior si probabil tehnica robusta, ca la orice Dacia dealtfel. Cu siguranta ca renault stie ca fata de un Scenic de exemplu arata mai urat, insa Lodgy este mai ieftin.

    @@dcb, te-ai intrebat vreodata de ce numai Dacia ofera cele mai mici preturi. Faptul ca nici un concurent nu ataca segmentul asta de pret nu inseamna ca e incapabil. Oare chiat atat de naivi sa fie Toyota, VAG sau PSA cand au hotarat sa tot amane lansarea unui concurent pentru Dacia? Ideea e ca nu se incadreaza in preturile practicate de ei si inteleg altceva prin low cost (VAG intelege prin low cost Skoda- care e drept ca nu mai e tocmai ieftina pentru ca vanzarile sunt foarte bune... asadar de ce sa nu luam mai multi bani de la clienti?!, Toyota are Daihatsu -care e drept ca nu e si la noi, iar PSA prefera sa ramana la preturi mici cu masini precum 206+ sau C1, uitand parca faptul ca a spus candva ceva de renasterea lui Talbot). Am mai spus-o, e vorba si de cum obisnuiesti piata cu produsele tale, Renault de multe ori practica preturi mai mici decat concurenta directa. Si acelasi lucru il practica si Kia sau Hyundai.
    6 18
  • @LauCalin
    @LauCalin
    Între timp o să vă spun că Dacia Lodgy îmi place de când am văzut-o. (...) Deşi e o sanie (lodge... lodgy) lungă şi mare, mă convinge însă cu identitatea vizuală, adică botul arătos în primul rând. Cel mai tare mă atrag farurile şi grila. Dacă mă gândesc bine, pot pune orice siglă pe bot şi Dacia Lodgy va arăta a brand premium. Pe bune. O capotă scurtă, cu linii bine tăiate, apoi pragurile ornamentale şi cele două şine de pe plafon o fac să arate modern, exact ca orice monovolum care se respectă, cel puţin în poze." Sursa: redactor promotor.

    In fine gusturile nu se discuta, dar ce-i important e ca masina place MAJORITATII si nimic din ce scrii tu n-o sa schimbe asta.

    Iar notiunea de "low-cost" e aceeasi pentru toata lumea. VAG nu considera Skoda un low-cost, chiar ei au declarat-o. Castiga profit mai mare ca marca de volum.
    Marci cu masini low-cost mai exista in lume. Pot fi gasite la Tata, Lada, unele marci chinezesti, dar niciuna nu e atat de competitiva pe piata europeana cum e Dacia.
    28 3
  • Dacia in TOP
    Dupa tot ce am citit nu-mi pot abtine parerea.
    De ce atrage reactii pozitive dacia? Din cauza pretului! Pai cum naiba sa nu scoti un pret bun daca pui motor de 1.6MPI dezvoltat din 1995 si versiuni de top care se purtau acum 15-20 de ani? Motorul de pe Lodgy e de fapt de 82CP (60.5kW), plastice tari, si tabla negalvanizata. In banii astia ce naiba ai putea sa primesti?
    La Lodgy apreciez spatiul si faptul ca in sfatsit stau butoanele pt geamuri acolo unde trebuie, inclusiv cele pt usile spate. Probabil dupa 4-5 ani vor pune si ei claxonul pe volan si dupa inca 4-5 ani vor renunta la comanda de reciclare aer mecanica.
    ESP-ul pe tamburi iar o mare abureala ieftina, probabil ca-si face treaba destul de bine.
    DAR la un test facut de concurenta Automarket, in care a fost testat Duster vs Kuga au ajuns la concluzia: "Comparativ cu Duster, Kuga aproape că nici nu are nevoie de ESP în virajele unde cu Duster trebuie intrat cu atenţie şi fără prea mare avânt. În plus, Duster se înclină destul de mult, pe când Kuga are o setare foarte bine gândită a amortizoarelor în viraje."
    Acesta nu se vrea a fi un exemplu particular, mai mult ca sigur ca la fel se intampla si la celelalte parti ale masinii: tehnologia motorului, tabla, confort, izolare fonica si lista poate continua...
    La dacia sunt tot felul de mici inconveniente, unul care-mi trece acum in cap este: cand dai drumul la aer zgomotul e mai mare decat debitul aerului care intra. Iar daca vrei sa-i dai sa bata la parbriz si la picioare abia se simte in tr. 2, iar in 3 face destul de urat...tatal meu are logan de 4 luni de zile, din prima zi a facut asa, am mai mers si cu altele logan/sandero si tot asa se aude, deci nu are masina lui vreo pb, asa sunt facute toate! Masini noi cu stropi de sudura pe toba, chedere care nu sunt lipite bine...etc.
    23 40
  • @@LauCalin
    Da, bine zis, designul este un lucru cat se poate de subiectiv. mesajul meu se adresa celui care spunea ca designerii au fost beti sau ceva de genul asta. Nu ai cum sa nu remarci faptul ca un Scenic arata mai bine. si fac referire la Scenic pentru ca e tot un Renault. Si nu ma refer la ce spune promotor... daca lor li se pare ca masina asta arata fantastic e fix parerea lor... eu nu as zice acelasi lucru, ci doar ca are un design placut, la nivelul pretului cerut de Renault.
    Si referitor la Skoda, declaratia de marca mai ieftina a a lui VW a fost facuta acum mai bine de 12-13 ani, cand inca se fabrica Felicia si care era considerata alternativa ieftina a lui VW la Golf. Pentru ca asta urmarea initial VW, sa faca din Skoda o marca mai ieftina iar banii sa vina tot la VW. Intre timp lucrurile s-au schimbat, Skoda a avut vanzari tot mai mari si asta a crescut si pretul. motiv pentru care nu mai e vazuta chiar ca o varianta mai ieftina alui VW. La asta m-am referit.
    Este foarte posibil ca in 10 ani si cu dacia sa se intample la fel, adica preturile sa creasca, sa se apropie si mai mult de ce ofera Renault pe motiv ca oricum s-ar vinde. deocamdata este o diferenta destul de vizibila intre ce ofera Dacia si ce ofera Renault. Ori intre ce ofera Passat de exemplu si Superb... chiar te gandesti daca se merita sa cumperi Passat.:)
    8 18
  • @ironR
    Sigur, la o minte rudimentara preturl mic ar fi singura explicatie. Dacia e insa mult mai complexa in strategie decat pot concepe creierele netede. Tocmai in asta rezida succesul Daciei.
    In prostia ta, ai remarcat totusi ca fiecare model Dacia e o evolutie si ca incerca sa raspunda solicitarilor clientilor venite de-a lungul vremii. N-o sa stau sa ma complic explicandu-ti de ce Duster e o categorie aparte pe segment. Atat o sa-ti spun: daca Duster nu era o masina buna, nu se vindea volume record.... putea s-o vanda si pe pretul unei pungi de seminte... lumea n-o cumpara! Totusi Dacia se vinde bine pt ca are o adresabilitate clara. E pt cei care vor masini noi spatioase, robuste, fiabile, accesibile, dotate cu strictul necesar, fara nimic superfluu. Exista o asemenea categorie de oameni. Aroganta si prostia te impiedica insa sa vezi lucrurile clar.

    ps: da, la un monovolum de familie navigatia face parte din "strictul necesar"
    37 21
  • @ @ironR
    Nu inteleg de ce esti asa razvratit. Banuiesc ca te-ai simtit jignit, dar eu nu am facut decat sa folosesc cuvinte obiective si nu injurioase.
    Din ce spui tu eu as putea sa inteleg ca Dacia putea cere preturi mai mici sau la fel de bine mai mari pt ca oferte de cumparare tot ar fi avut deoarece are clienti clari.
    Sunt de acord la : "E pt cei care vor masini noi spatioase, robuste, fiabile, accesibile, dotate cu strictul necesar, fara nimic superfluu"
    dar din pacate acestea mai vin insotite de stropi de sudura pe toba, chedere dezlipite, buretele dintre bord si parbriz este la capete stramb, lista poate continua cu usa spate care nu se deschide din interior - la masina mentionata de mine mai sus, eu dau exemple concrete, tu imi spui ca se vinde, asta stiu si eu ca se vinde, dar mai stiu ca atunci cand cumperi ceva trebuie sa te uiti si trebuie sa spui ca are defectul X sau Y, iar daca masina e in garantie sa ti se rezolve defectele de fabrica, nu sa fuga de tine cum mai sunt cazuri concrete, unuia i-a reparat sistemul de franare pt ca nu avea pedala ferma la franare, iar dupa 700km a revenit s-a defectat iar si la service i-a zis ca asta e!
    Tu poti sa ma faci pe mine in toate felurile caci vocea clientului dacia e cea care spune adevarul.
    22 35
  • @ironR
    Ce mai infloresti si tu, ce-ti dat si dupa suflet si rezulta un comentariu imbecil ca al tau... cui crezi ca-i pasa de tine? te crezi asa important?
    33 21
  • incetati cu prostiile
    Cautati Dacia pe ADAC.DE si cititi asta:

    http://www.automarket.ro/stiri/studiu-proprietarii-dacia-sunt-cei-mai-multumiti-de-masinile-lor-43356.html
    28 16
  • @unckle
    Unu si cu unu fac doi, trei sunt deja prea multe. Lucrurile mi se par clare...Nu incerca sa raspunzi in locul lui @Automarket. Dupa acest tip de tacere complice, deduc ca, pe acest site, Dacia TREBUIE promovata sistematic, cu prioritate profesionala, iar pozitiile de fronda pe cat posibil reduse numeric sau bagatelizate ca relevanta...Cineva a pus mai sus punctele pe u: "important este ca (marca) place MAJORITATII" (asa, si? si Antihrist va placea MAJORITATII si, totusi, nu va primi unda verde de Sus pentru a conduce lumea, exercitandu-si dorinta prin forta, seductie si forta seductiei...), adica, ghici, iata un argument suficient pentru care Dacia "merita" sa i se acorde gratia unui tratament publicitar camuflat...Ooo, da, de mult vroiam sa subliniez acest adevar crunt: toate textele oficiale de pe Automarket privitoare la Dacia sunt bantuite de un duh partinitor, in pofida aparentelor de obiectivitate jurnalistica! Uitati-va cu atentie si la cel curent: la un moment dat, ai fi crezut, referitor la tehnologie, ca se vorbeste despre Star Trek! In schimb, de regula, despre SAAB, cum se iveau niste zori mai tulburi, adica vreun blocaj financiar sau vreo oprire mai sustinuta a productiei, poc cu verdictele categorice - gata, faliment sigur, nici o sansa de redresare, o veste trista, si inca una si tot asa - iar cand realitatea exprima un alt deznodamant, se incerca numaidecat dregerea busuiocului, cum ca suedezii "ar putea fi salvati", "ar putea renaste ca pasarea Phoenix", ar putea nu stiu ce. Alt semn de intrebare: l-am incurajat sincer pe Bogdan in peregrinarea lui spre Geneva, dar n-a binevoit sa pomeneasca nici macar aluziv, daramite sa sufle vreun cuvintel, despre elementele clare de SAAB de pe Insignia alocata deplasarii, pe care, desigur, a elogiat-o pana la cer...De ce? Cumva fiindca, daca ar fi reliefat acest aspect pentru cei care, din intamplare, nu cunosc adevarul (se prea poate), s-ar fi asteptat ca lumea sa-i asocieze numele cu o marca "falimentara" si astfel sa rada de el?...In general, am tacut de cele mai multe ori referitor la modul cum este perceput SAAB de catre editorii AM, in primul rand la nivel mental, dar, mai baieti, nu va suparati pe mine...ce faceti voi aici nu se poate numi presa! Eu inteleg ca painea zilnica a lui AM consta in materialele publicitare, dar unei societati publice (poate fi socotita ca fiind privata numai dupa modul cum isi incaseaza si gestioneaza banii) care si-a propus teoretic sa medieze discutii auto in mod echidistant (adminii SAAB-ului organizeaza conferinte de presa saptamanal, dar voi...nu serviti, oare de ce?) n-ar trebui sa i se permita lobby-urile, mai mult sau mai putin voalate, in favoarea unui anumit grup sau a unei anumite marci...Iar cainele turbat Semtex ce semnifica aici, cumva Cerberul de serviciu pro-Dacia? Bun, nu ma intereseaza ce este, dar cum vine asta? El are dezlegare de la editori sa ma eticheteze orisicum i se casuna lui, in schimb mie mi se rezerva botnita verbala pe acelasi esantion terminologic? Apâi, aista-i democratie?! Bine ar fi sa ma insel eu si sa fiu paranoic, dar, in orice caz, gestul editorilor de a-mi taia filmul si refuzul de a se justifica la adresa mea ii mentin pe mai departe in chingile suspiciunii...
    2 18
  • @ironR
    Nu aveai cum sa obtii 20 de voturi in 30 de minute la un articol Dacia. Un copil se joaca la butoane. Sa fii tu ironR ? Esti chiar atat de disperat?
    14 2
  • Pentru aparatorii Dacia
    Cererea va fi atat de mare pe viitor incat uzinele din Maroc si Romania vor ajunge sa produca aceleasi modele Dacia, a spus intr-o discutie cu presa la salonul auto de la Geneva, Jean-Christophe Kugler, director pentru regiunea Euromed la Renault. El considera ca existenta unei concurente pentru uzina din Romania este un lucru pozitiv ce va stimula progresul si adauga ca Turcia produce masini la standarde de calitate extrem de bune. Kugler a explicat si de ce productia de Duster pentru Marea Britanie va veni din India, nu din Romania. Uzina din Maroc a inceput productia in prima decada a lui februarie si acum realizeaza Lodgy, urmand sa mai scoata doua noi modele in 2012.“Uzina din Tanger este flexibila si productia de acolo va depinde de cerere. Sunt sigur ca pe viitor la uzinele din Tanger si Pitesti vor fi produse aceleasi modele fiindca cererea va fi atat de mare incat va fi nevoie de productia ambelor uzine”, spune Jean-Christophe Kugler, director pentru regiunea Euromed la Renault.
    “Asta este un lucru bun pentru Romania fiindca mereu este bine sa ai un concurent. Marocanii si romanii se respecta reciproic, specialisti romani ajuta la lansarea uzinei din Tanger iar experienta ne arata ca in sistemul de fabricatie al Renault toata lumea invata de la toata lumea si toti progreseaza”, e de parere oficialul Renault. Intrebat daca “eticheta made in Maroc” nu va ingrijora clienti care vor ca masinile lor sa fie produse in UE, Kugler a spus ca sunt foarte putini care gandesc asa si spune ca, spre exemplu pentru francezi, locul productiei nu conteaza. El mai spune ca niciun client nu ar trebui sa se teama ca masinile fabricate in afara UE ar avea probleme de calitate si da exemplul Turciei despre care spune ca produce masini de referinta din punct de vedere calitativ “Romania e buna, nu aduc critici, insa Turcia are mai multa experienta si stie sa gestioneze toate problemele, iar baza de furnizori este mai buna fiindca e vorba de traditie: Dacia are zece ani de istorie moderna, Turcia are 25 de ani”, explica el de ce Turcia sta atat de bine.

    Duster-ul pentru britanici va fi adus din India
    Arnaud Deboeuf, director program Entry la Renault a spus ca Duster-ul destinat Marii Britanii va fi produs in India si nu in Romania, masina urmand sa aiba un interior diferit in comparatie cu SUV-ul prezent in showroom-urile noastre. Kugler a explicat si de ce a fost preferata India. “E vorba de investitii, iar diversitatea costa mult cand e vorba de volan pe partea dreapta sau pe stanga. Trebuie investit in utilaje, iar daca ai intr-o tara productie de masini cu volanul pe dreapta (cum e cazul Indiei n. r.) este mai usor sa le trimiti de acolo. Daca ar fi fost sa producem in Romania ar fi trebuit sa reinvestim in utilaje. E pur si simplu o solutie pentru a evita investitii prea mari”, a precizat seful regiunii Euromed care a adaugat ca nu se asteapta volume foarte mari pentru UK, astfel ca nu vor exista impedimente legate de costurile de transport a masinilor.Dacia va reintra in Marea Britanie la final de 2012, dupa o absenta de mai bine de doua decenii.
    4 1
  • @ @ironR
    In primul rand sa dau cu matura unor utilizatori:
    fa-ti un user si apoi ai dreptul la replica. argumentele mele se bazeaza pe fapte reale, tu vi cu niste injuraturi sa-mi spui ca e un comentariu imbecil. Vino cu argumente sa clarificam situatia.

    Unkle mai sus a spus ceva de respingere la ITP lucru pe care daca nu l-a trait pe pielea lui macar stie asta de la cineva in carne si oase, nu din studiile facute de francezi/englezi/indieni etc..., In familie am logan si din prima zi usa spate nu se deschide din interior, decat din exterior, martorul de la motor palpaie in bord cand o pornesc daca stau mai mult de 1 min pe loc. Eu consider asta lucruri de neacceptat pt o masina noua. In ziua de azi nu e suficient 4 roti si un volan, mai trebuiesc si altele.

    Director VW: Dacia e un amestec de plastic ieftin şi piese vechi de Renault - cu toate astea le-a luat fata GRATIE programelor Rabla
    In ritmul asta, adica dezgropand tehnologii apuse, nu vom mai evolua niciodata. Daca nu se cumpara masinile cu tehnologie noua, automat vom ramane in acest stadiu, iar copii nostrii se vor bucura si ei de tehnologia de acum 20 de ani. Eu inteleg mecanismele low cost, dar nu trebuie insistat prea mult pe costuri minime, mai ales ca Lodgy e o masina de familie, aici TREBUIE imbunatatita f mult siguranta, sisteme de franare bune (discuri spate cu ABS in ziua de azi, esp modern in standard). Am ramas uimit ca s-au indurat sa puna 1.2 Tce.

    Daca facem o comparatie cu Chevrolet Orlando motor puternic 1.8 140CP, 6 airbag-uri, esp standard, sistem de franare adevarat, 5 stele siguranta, calitatea materialelor mult peste Logdy, design peste dacia si din fata si din spate, asitenta la parcare, totul la 16.430 Euro.
    La Lodgy nu mi-am batut capu' sa fac socoteala, dar banuiesc ca tot pe acolo se ajunge cu toate sistemele de la versiunea new-entry ale lui Orlando, DAR motor 1.8 140CP vs 1.2 turbo 115CP, etc...
    Concluzia e urmatoarea: pt un Lodgy dotat maxim iesi in aceeasi bani cu o maisna mult mai buna din toate punctele de vedere.
    Las carcotasii sa-mi faca capul cret cu pareri nejustificare.
    6 25
  • Dacia Lodgy
    Am mai vazut pupin***isti dar suteti aici cativa care stabiliti noi norme,cum apare un articol cu Dacia,de parca ar fi facut aia cine stie ce super car...
    Da,stiu,o sa am tone de voturi negative de care,sincer,ma doare in spate,la vreo 4 metri...
    10 22
  • @john
    Habar n-ai tu cate se pot face din butoane... ia priveste aici cu voia colegului de mai sus, tot din butoane le-au facut si pe astea:

    http://www.automarket.ro/stiri/sondaj-dacia-mai-fiabila-decat-fiat-toyota-si-opel-42854.html

    http://www.automarket.ro/stiri/germania-dacia-sandero-locul-al-7-lea-in-topul-fiabilitatii-adac-in-clasa-37781.html

    http://www.automarket.ro/stiri/franta-dacia-este-pe-locul-trei-in-topul-fiabilitatii-27386.html

    http://www.ziare.com/dacia/sandero/dacia-aleasa-drept-cea-mai-fiabila-marca-de-masini-1144563

    http://www.automarket.ro/blog/mester/marci/dacia/rezultatul-duster-la-euroncap-absolut-normal/
    0 12
  • @ironR
    Domnu' cu imaginatie bogata, sa inteleg ca vinzi B'orlando asta in showroom, nu? Se explica cum te-ai votat singur... Am o noutate pentru tine: Orlando are vanzari execrabile pe pietele mature din Vest cu tot cu tot cu alea 5 stele preaslavite de tine... Pe aia nu poti sa-i pacalesti... In Franta de ex. pana si Mercedes B-Class are vanzari duble fata de caricatura chevrolet... si ala e cu cel putin vreo 10.000 euro mai scump ca b'orlando. Deci pretul nu e totul.
    22 2
  • ***
    @ iron R .......Orlando vine incontinuarea lui Lodgy ......corect nu ai cum sa le compari
    11 0
  • Praf in ochi
    Lodgy
    Designul exterior nu il comentez ( este o parere pur subiectiva ) . Masina mi se pare incapatoare si relativ bine organizata interior . Ca masina de familie , pare excelenta ptr o piata de genul celei interne ( si nu numai pe vremurile astea dubioase ! ) . Daca as dori o masina de familie noua si ieftina , aceasta ar fi una din principalele alegeri . Nu cred ca este cazul sa o comparam cu SAAB , Volvo sau Audi ......ar fi aberant . Ma amuza cei care fac astfel de analogii . Nu cred ca daca ar fi facut SAAB sau cei de la brandurile germane premium o astfel de masina ar fi comercializat-o la un astfel de pret . Lodgy are un pret corect , la cata masina ofera ! Poate prea corect . Nu este o masina de care sa te indragostesti la prima vedere ( gen Alfa ) Nu este o bijuterie tehnologica ( gen BMW ) Este o masina incapatoare , cu strictul necesar ( noi nu avem sosele ca lumea , dar vrem masini computerizate ) la un pret accesibil unui roman de toate zilele cu sotie si copii . Si bagaje . Punct . Ce mi se pare cam anacronic : motorizarea de 1,6 si 85 CP . Nu stiu cine mai ofera un motor aspirat otto de asemenea cilindree si astfel de putere redusa ( nu ca nu te-ai descurca totusi cu el !). Dieselul de 110 CP si 1,2 TCE de 115 CP sunt mai mult decat corecte . In locul celui de 1,6 puteau sa puna 1,2 TCE cu , sa zicem 90 CP ( Fiat , VW , Ford , pratica aceasta politica cu succes !) Iar , fiabilitatea nu o putem discuta in aceasta faza ......va trebui sa treaca testul timpului . Pana atunci , sa ii acordam o prezumtie de buna fiabilitate ....Apropos de nemultumitii de testele de siguranta : daca vine un "tanc german"si te pocneste intr-un Lodgy ..........asa , si ? Daca te gasesti intr-un astfel de tanc si te pocneste un TIR sau un tren ?! Nu tot la smoala ajungi ????? Intotdeauna va exista un "peste "mai mare in trafic ......daca iti este scris sa mori in accident auto......asta ti se va intampla .....Succes Dacia .......chiar si ptr faptul ca ne sustine economia asta vai de mama ei .....
    20 1
  • @klausnake
    N-are rost, omule, amandoi am nimerit intr-o jungla melteana...Numai eu, in mai putin de 24 de ore, am fost "pictat" in purpuriu de peste 80 de ori...Trebuie sa acceptam faptul ca trotineta nationala este la putere acum si ca de aceea trebuie sa umfle tescalaul de lovele de la fraieri (termenul vine de la "Frei Herr", adica domn liber...iti dai seama cati domni sunt liberi sa-si franga gatul cand vine bau-bau-Huidu cu bulldog-ul de teren?), deci adio, Dacia, si nu mai am cuvinte, dar sper sa ramana doar emblemele din dansa, ca sa i le atarn si eu de tavan unuia care imi tot ureaza de dulce...
    4 17
  • Andrei
    Cum sa te votezi singur ba... de 20 de ori ?!?!!! Cat de frustrat trebuie sa fii?! "ironR" ... iti recomand tratament urgent ! Si minte mai putin pe viitor
    15 2
  • @ ironr - de ce nu ai copiat si linkul pus de mine ? ... sau calitatea unei masini este data mai mult de "pareri" decat de date concrete adunate dintr-o tara cum este germania ?

    @Saabcuantic - nu raspund in locul delor de la AM .. pur si simplu este de "bun simt" logic si juridic faptul ca cei de la AM pot selecta comentariile dupa bunul plac..
    0 7
  • @unckle
    www.adac.de
    N-ai aflat inca ce-i ala ADAC ? N-o sa-ti dea nimeni mura-n gura...
    7 1
  • Nu-mi vine sa cred !!!!!
    cat sa comentat la dacia,se face record in cateva zile .....dar multe dintre comentarii vad ca aruncati cu noroi unul in altul!!!!Bafta la toti!!!
    4 5
  • @pentru aparatorii Dacia
    Frumos ce spui si sunt de acord cu tine cam in proportie de 80%, dar am 2 obiectii:
    1. nu cred ca volanul pe dreapta implica mari investitii, personal cred ca uzina de la Mioveni ca sa produca mai mult trebuie sa o modifici din temelii
    2. Pentru mine India reprezinta o tara al carui potential trebuie valorificat (multi oameni-putine masini pt moment) deci mult mai atractiva decat Romania si Turcia la un loc, idem Rusia

    O rugaminte sa o spui lui Jean-Christophe Kugler (poate are influenta asupra autoritatile romanesti). asfaltati nenorocirea aia de drum de la Pitesti la Mioveni, acum un an era greu, astazi am fost nevoit sa ajung la Campulung este dezastru
    5 0
  • @praf in ochi este dovada ca unii mai gandesc si cu capul lucrurile, ca o masina noua si mai ales low cost are si avantaje si dezavantaje clare pe care multi ori nu le inteleg dar se dau mari cunoscatori in ale masinilor, ori nu le stiu si iarasi se dau destepti. Dar cum romanul se pricepe foarte bine la fotbal, politica si masini se accepta, ca deh, e democratie.

    @ironR, ai uitat un cometariu interesant al unuia din fruntea Renault, in fata caruia un user probabil daca ar putea s-ar inchina: http://observator.a1.ro/extern/Dacia-Lodgy-lansata-la-Salonul-Auto-de-la-Geneva_56149.html ... daca ti se pare boring iti recomand direct 00:50.
    Este ceea ce incerc sa spun de multi timp, insa asa cum am zis... la fotbal, politica si masini se pricep toti romanii.
    4 10
  • Poate,daca,parca,se pare.... vrajeala de marketing = "statistici" fie ele facute deADAC sau de oricine altcineva ... locul x in topul " fiabilitatii " ... dar ai 12% sanse sa pici inspectia tehnica IN TIMPUL GARANTIEI ... impresionanta fiabiliyate, excelenta masina, bravo dacia, bravo renault .
    . mda, o mare realizare loganul ala de se vinde cu asa mare succes in germania ... ca painea calda
    3 16
  • Carlos
    @unckle
    Tu ne iei de prosti? Cine se asteapta ca un consumator inrait de sh-uri "la mana a 14-a" sa aprecieze produsele Dacia?! Da , da da stim... vesnica poveste: straineza burdusita cu electronica e mult peste cutia de carton numita Dacia. Ce special esti ! De fapt pe cine crezi ca intereseaza ? Daca stii alfabetul nu inseamna ca n-ai mentalitate de cocalar superficial. Tu crezi ca nu ne dam seama ca n-ai pic de cultura auto? Te legi de Semtex, tocmai pentru ca te-a umilit in nenumarate randuri... probabil ai ramas cu frustrari...
    22 6
  • Serios Carlos? Daca spunem toti in cor ca Dacia este o masina extra, mega, fantastica la 8, 9, 10 000 de euro inseamna ca avem toti cultura auto? Cu siguranta ca pentru banii ei este o afacere buna pentru cine vrea o masina in primul rand noua si fiabila. Dar sa nu uitam ca totusi sh-ul ala de care zici tu poate ca a costat cel putin dublu cand a iesit pe poarta fabricii. Si poate ca nu intamplator. Si poate ca e o afacere buna. Si poate ca e mai confortabil, mai sigur si are o tinuta de drum mai buna decat Dacia, ca poate si din cauza asta a fost mai scump. Si poate ca a fost totusi o masina intretinuta, cumparata direct de la proprietar cu cartea service la zi si este intr-o baza de date . Ti-o spune asta cineva care conduce zi de zi asa ceva. Si ca sa vezi, e totusi multumit de masina lui. Care apropo, are mai multa electronica decat Dacia. Concluzia la care ai ajuns dupa ce ai citi asta e probabil ca urasc din suflet "carutele" Dacia. Si evident sunt un cocalar ca mi-am luat de banii de Logan o masina nemteasca veche de 2 ani si 25000 de km parcursi. Iar in cazul asta tu nu ai inteles nimic.
    12 21
  • Scuza-mi greseala Carlos, suntem in 2012 si ar trebui sa scriu la mana a 15-a ... ca se implinesc 15ani de cand s-a lansat pe piata w168. Stii tu .. problema in momentul asta se pune altfel - EU am un Mercedes iar tu te scalzi intr-o copaie de tabla produsa la mioveni ... dar noua ;)
    LauCalin .. lasa-l pe el sa-si imagineze ca daciuta lui noua va fi "mega-extra-super" si peste 2 ani ... dar macar este mandru ca "el a fost primul" ;)
    3 15
  • "Te legi de Semtex, tocmai pentru ca te-a umilit in nenumarate randuri" - sa stii ca, printre oamenii cu ceva creier in cap, comentariile injurioase la adresa oricui (pentru ca acel Semtex facea asta ... nu bag mana in foc ca-i acelasi acum) nu numai la adresa mea, spun despre acel om ca-i un pic dus ... este foarte greu sa citesti niste comentarii, sa vezi pe unu ca injura in stanga si in dreapta si sa te gandesti " mama ce i-a umilit ala, bine le-a facut frate, i-a injurat pe forumuri si i-a facut inculti si cocalari posesori de sehasuri" ... este foarte greu .. trebuie sa fii la nivelul acelui om ca sa poti intelege ca face bine "umilindui" pe toti cei care nu sunt de acord cu parerea lui. Stii tu, sunt si oameni care ridica media de IQ a acestei tari ... avem o medie mica... dar sunt si cativa care se lupta sa o ridice ... se pare ca nu au reusit cu tine, dar lupta continua.

    Vorbesti de cultura auto.. de cum sunt unii "cocalari cu SHuri" ... dar apreciezi persoane care demonstreaza negru pe alb mentalitati de cocalar imbecil ... auzi tu ... spune unu "mama ce prost esti" pe net ... automat ai fost umilit ... mare inteligenta ai ma baiatule.

    De ce nu iti faci un cont aici, poate ne spui si noua ce masina ai, cati ani ai.. chestii d'astea .. nici macar nu trebuie sa spui adevarul - poti minti cat de mult vrei tu, poti zice ca ai A8 .. CLS .. Dacia - te vom crede, la fel cum si tu crezi ca masina mea este un SH de 14 ani :)
    3 10
  • Carlos
    @unckle @LauCalin
    Trepadusilor cititi postarile mele anterioare si nu mai interpretati cum vreti voi. Ce am declarat despre Dacia a fost la obiect, fara exagerari. Daca lucrurile erau atat de simple, poate faceati naibi ceva cu viata voastra. Toata viata o sa va fie un second-hand.

    PS: @unckle lasa, lasa ca te-a umilit cu lucruri de care habar n-aveai (argumente concrete)
    20 5
  • este usor sa-ti cataloghezi propriile argumente ca fiind concrete si corecte ... sau sa faci asta pentru argumentele altcuiva

    la fel de usor este si sa cataloghezi niste argumente ca fiind imaginare si invalide ...

    asta este frumusetea internetului .. poti crede ce vrei tu - DAR NU INCERCA SA MA FACI PE MINE SA CRED CE VREI TU !!!!! PENTRU CA URASC ASTFEL DE PERSOANE ... plus de asta nici tu nu vrei sa crezi ce iti zic eu ... asa ca, eu de ce as face asta ?
    5 11
  • a venit pauza, sa continuam distractia :))
    @antonny - ai dreptate, vine in prelungirea lui Lodgy, dar pretul se cam apropie daca facem o varianta full pt lodgy
    @laucalin - la insistenta ta m-am uitat pe filmulet, tot ce am vazut nu este decat extremele tehnologiei: Dacia motor 1.6 din 1995 si Ford motor de 1L si 125CP de cea mai noua generatie, dacia design de lada frigorifica - ford nu am cuvinte, sincer sunt impresionat dupa ce am vazut focusul nou, de tehnologie pe parte de gadgeturi nu cred ca tre' sa-mi mai bat capul sa o spun, eu asta am vazut.


    AAAA vine seful reno' si-mi spune ca sa iau masina ca e noua si ca miroase a plastic proaspat, sa mearga el si cu Basescu si cu tot partidul lor de "bagabonti" vb lui Becali.

    Mare dreptate ai cu SH-ul, pe poarta fabricii a iesit cu suma X, iar la vanzare dupa 2 ani se vinde cu X/2, deci avantaj la SH si tehnologie cu 2 ani in urma fata de 20 de ani.

    @unckle - vorbim degeaba, le intra pe o ureche si le iese pe alalta...nici nu-mi mai bat capul sa demonstrez ceva ca nu am cui, lui Carlos & Co? care daca ii zic ca unu a intrat in mine cu loganu (sofer taximetrist nu orice pustan de 18 ani) ca nu l-au tinut franele, distanta dintre el si mine fiind mai mare decat distanta dintre mine si cel din fata mea, eu cu cauciucuri de iarna purtate al 3-lea sezon varianta de buget, el cauciucuri noi tot varianta buget, dar Carlos imi va spune ca nu am stiut eu sa pun frana ca am pus prea stramb sau dreq stie ce aberatii...


    Cand vb de singuranta la masini de familie vb constiinta din mine, nu inconstienta!


    @Carlos - consideri ca la obiect sunt si experientele prin care am trecut, sau mai degraba sunt opinile tale bazate pe infumurare?

    Carlos poftim documentatie:

    Testele efectuate constau in franarea de la o viteza de 100km/h respectiv 130km/h si sunt certificate ISO.

    Jurnalistii francezi spun ca orice masina la care distanta de franare depaseste 40m pt testul efectuat la 100km/h, respeciv 70m pt testul efectuat la 130km/h este considerata "picata" la aceste teste.

    In cazul Duster-ului au fost testate urmatoarele variante:
    -varianta 1.5dCi 110cp 4x2 care a avut nevoie de 42m pt a opri de la 100km/h respectiv 72m de la 130km/h.
    -varianta 1.5dCi 110cp 4x4 care a avut nevoie de 46m pt a opri de la 100km/h respectiv 75m de la 130km/h.

    Conform rezultatelor, performantele de franare ale Duster-ului sunt similare cu cele obtinute de Renault Koleos (77m de la 130km/h) si Mitsubishi ASX (4x2 73m / 4x4 74m).

    Celelalte modele din clasa Duster-ului au avut urmatoarele rezultate:

    Vw Tiguan 63m de la 130km/h
    Skoda Yeti 65m de la 130km/h
    Honda CRV 66m de la 130km/h
    Ford Kuga 67m de la 130km/h
    Nissan Qashqai 68m de la 130km/h
    Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 -75m de la 130km/h
    Renault Koleos - 77m de la 130km/h

    Rezultate obtinute de Duster in testele de franare, pot fi cauzate fie de aderenta longitudinala a anvelopelor (anvelopele folosite fiind Continental CrossContact M+S 215/65 R16), fie de subdimensionarea sistemului de franare (ansamblu discuri frana pt fata, tamburi frana spate), spun francezii.

    Deasemenea francezii afirma ca diferenta de 5m (distanta de franare) intre versiunile 4x2 si 4x4 (versiunea 4x4 avand 120kg in plus) se datoreaza unei inertii mai mari din partea transmisiei.

    Stim ca suntem prea multi pe planeta, dar vad ca Dacia chiar a luat in serios aceasta amenintare :))
    3 15
  • Rezultatul slab la testele de franare are foarte mare legatura cu modul in care este asezata masina pe roti -- un rezultat fantastic a fost obtinut de opel insignia in compania unor supercaruri de sute de mii de euro .. si asta datorita faptului ca au ajutat-o suspensiile. Nu poti da vina pe pneuri pentru ca sunt ferm convins ca toate masinile au fost echipate cu pneuri identice, pe jante identice.

    cu sh-urile ... sunt masini de 10 ani care au pe ele mai multe si mai bune decat au pe ele acum masinile noi ... si nu vorbesc aici doar de dacia si renault. Sunt multe masini care nu se pot ridica la confortul dintr-un MB din 2000 .. desi sunt "noi" ;)
    4 10
  • @ironR
    Eu zic ca te straduiesti prea mut, chiar nu are rost , nu te saturi de "linsaj"? esti putin masochist:).
    6 1
  • @unckle
    Nu-l mai bagati in seama pe Carlos. Arunca cu invective si este un zero barat in domeniul auto.
    2 9
  • Carlos, uneori viata intr-o masina second hand poate fi mai buna (si mai sigura) decat intr-una second hand. In cazul in care nu stiai Beetle-ul meu a luat 4 stele la testele EuroNCAP in 2000. Iar Logan a luat 3 stele in 2005 (in conditiile in care, sa zicem, ca tehnologia evolueaza si devine tot mai ieftina). Iti zic asta pentru ca nu demult ziceai ca sunt un idiot care nu stie pe ce lume traieste pentru ca nu a luat Logan. Sa mai vorbim de alte lucruri, gen tinuta de drum, confort, ergonomie, finisaje, modularitate? Evident ca nu isi are rostul, pentru ca oricum un Beetle e sh pe langa un Logan nou. Si am o viata sh. Atunci iti recomand oricand cel mai ieftin Logan, ala care daca nu ma insel nu are nici servodirectie in standard, in comparatie cu un Nissan Micra de 4 ani si 35000 care e la 5000-5500 de euro ai are ac, servodirectie variabila, inchidere centralizata cu telecomanda, radio cd cu aux etc. Sau un Colt tot de vreo 4 ani, sau un Yaris tot de pe-acolo. Si inca ceva: toate au caroserie galvarizata. Si apropo, cam toate stau mai bine in statisticile de fiabilitate, nu de ieri, de azi, ci de vreo 10 ani.
    Ce nu vrei sa intelegi tu e ca Dacia poate avea concurenta sh careia i-ar face fata doar pentru ca e noua.
    ps: imi cer scuze posesorilor de Dacia daca se simt jigniti, incer sa port o discutie cat de cat constructiva cu cineva care te face analfabet si idiot daca nu esti de acord cu el iar tu ii demonstrezi concret ca se inseala.
    9 16
  • altul....:)) LauCalin
    Ce aveti oameni buni, ca doar un vanzator de masini noi nu-ti va spune vreodata sa va cumparati sh la aceeasi bani. Ce e aia "premium"?? daca era Renault in top 3, sau 5 macar constructori premium sa vezi cum se schimba "mersul" si va explica Carlos cum e de fapt, sunt doar chestii de marketing...asa o fi, dar nu inteleg dc nu ar fi si la Renault marketing prin tot ceea ce fac, dc marketing-ul unora este mai nasol decat al celorlalti? Draga Carlos, Dacia se vinde singura oricum, cu sau fara tine, la fel si "smecheriile" straine. Da eu am mai vazut vanzator la Renault ( putea fi si alta marca, e doar intamplator) care veneau la servici cu seria 5 dar ei se chinuiau sa vanda Vel Satis, nu ca n-ar fi o masina buna, dar asa ca chestie, daca faci un sondaj printre vanzatorii de masini sa vezi ce vand ei si ce masini au in proprietate, de te intrebi ...pai cum?? "da nu sunt bune alea pe care le vindeti?? ba da, desigur, dar sunt eu mai pretentios asa, nu va faceti probleme"
    6 13
  • BaditzaEx
    Bozgorii ca @unkle
    indeamna la achizitionarea e masini sh, caci in hunGAYria nu exista vreo marca ,nici de masini,nici de altceva:))
    Deja lor precum nu merita sa-ti cumperi o masina Dacia , au ajuns de culmea penibilului !
    7 3
  • AndreiRN
    Succes
    Nationalisme si orgolii si frustrari toate puse si amestecate pe aici si asta e de fapt culoarea reala.
    Oricum in afara de emblema Dacia nu are mai nimica comun cu romanica ci e doar tactica franceza de a vinde un produs sub pretul lor.
    Asa cum Toyota are Lexus si VW are Audi si au piese comune asa si Renault a coborat o clasa si vinde Dacia si le merge extrem de bine afacerea.
    Oricum masina este spatioasa si arata chiar si bine si are motorizari diversificate si daca ar putea tracta 50 de stupi pe remorca poate s-ar lipi una si de mine dar .......
    Glumesc.
    3 10
  • Baditzo' .. nu stiu daca ai observat, dar eu am "declarat" ca locuiesc in bucuresti .. si sunt sanse de vreo 90% sa fiu si nascut in bucuresti daca ne luam dupa statistici ...

    mizerii gratuite de genul asta nu se uita usor ;)
    2 10
  • ...si cu asta inchei
    Dacia = Renault refurbished, deci deci tot un SH cu piese reciclate/revopsite/reconditionate. E ca si cum ai scoate la vanzare o carte de bancuri de acu' 20 de ani care a stat sigilata, cei care stiu bancurile nu o mai cumpara, o cumpara cei care nu le stiu.
    Daca maine ar veni o firma constructoare de masini si ar cumpara proiectul Dacia SuperNova si ar scoate-o pe piata sub alt nume si cu volan din piele, fara nici un sistem de siguranta, cu 2-3000 euro, poate ar avea acelasi impact...
    3 11
  • AndreiRN
    Trepte
    O masina refurbished/reconditionata este mult mai scumpa decat o masina noua datorita manoperei care intra in acest proces si cine face astfel de afirmati da dovada de o gandire neclara.
    Dar este adevarat ca se practica productie cu technologie secundara pt a scoate profit.
    Pai Toyota este facuta cu technologia veche de la Lexus.
    VW este facut cu technologia veche de la Audi si amandoua cu piese chinezesti.
    Nissan este facut cu technologia veche de la Infinity.
    Chevrolet este facut cu technologia veche de la Cadrillac.
    Se practica asta din ani '60 chiar si este logic.
    Investesc in research si rezultatele le pun in masinile premium ca sa pot amortiza costurile si apoi transfer in cativa ani noutatile si la clasa masinilor pt mase.
    Se numeste flowdown.
    4 11
  • un oarecare
    Un rapan de masina pe care cer 14 000? voua vi s-a urcat la cap fratilor!exagerat de mari preturile pt cosciugul asta in care mori la un accident minor si care nu mai are nici esp!suntem in 2012 cum naiba sa cumperi masina fara 5 stele euroncap si esp?faceti rabat la siguranta si va bateti cu pumnul in piept ca faceti masini ieftine...vai de mama voastra!
    3 10
  • AndreiRN
    Gandire
    @un oarecare - Tu chiar ai avut mama?
    Sau esti facut prin divizare precum un parameci?
    4 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru