• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

syktasy

  • Membru din 14.05.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 170 in total
  • Ordinele de echipa exista in orice sport. In formula 1 erau interzise, dar cu toate astea toate echipele incalcau regulamentul. E drept ca pe ascuns, prin intrari la standuri samd.. sunt multe metode. Ideea e ca ele oricum exista. Si atunci de ce sa nu fie legale?
    Ferrari, încântată de dorinţa FIA de a modifica regulamentul
  • In urma unui articol ramasesem cu impresia ca masinile de asistenta sunt marca Dacia. Probabil in fotografia cu pricina, pe baza careia fusese facut articolul, era un roman care gasise un petic de iarba pe marginea soselei. Facea un mic gratar si se uita la cat de tari sunt masinile care trec pe acolo si poate avea si "ceva" muzica in "surdina". :)
    VIDEO: Un Lotus se izbeşte de parapet pe circuitul de la Nurburgring
  • In urma unui articol ramasesem cu impresia ca masinile de asistenta sunt marca Dacia. Probabil in fotografia cu pricina, pe baza careia fusese facut articolul, era un roman care gasise un petic de iarba pe marginea soselei. Facea un mic gratar si se uita la cat de tari sunt masinile care trec pe acolo si poate avea si "ceva" muzica in "surdina". :)
    VIDEO: Un Lotus se izbeşte de parapet pe circuitul de la Nurburgring
  • Poza e facuta cu camp de profunzime mare, de aceea totul este clar si aplatizat. Faptul ca nu vezi umbra la roata din fata e din cauza ca s-a folosit un blitz din partea dreapta ca sa se compenseze lumina puternica a soarelui. Poza e cat se poate de reala. Ca mai sunt si retusari.... alta discutie. Oricum nu asta era subiectul :) Primele doua puncte la obiect si corecte :).
    Jenson Button a primit un Mercedes C-Klasse de 520 de cai putere
  • Sunt fan Ferrari si nu mi-a placut in momentul respectiv ordinul dat, pe fata, de la standuri. Dar judecand la rece, mi-am dat seama ca este mai bine asa. E mai palpitant, intra in cursa pentru titlu inca un pilot si uite asa urmaresc cursele cu mai mult interes. Daca Alonso nu castiga, erau sanse din ce in ce mai mici si ma uitam la "struguri acri". :) Sper sa inteleaga si fanii celorlalte echipe care urla si folosesc termeni extremi ca e mai bine asa pentru competitie si sa nu mai strige hotul... La fel fac toti, prostia la Ferrari a fost acum ca au facut-o prea pe fata... puteau si ei sa faca ceva la schimbul de pneuri sau ceva de genul...
    Ferrari nu face apel pentru amenda de 100.000 de dolari
Pagina
12345...303132...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău