• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

tm82crv

  • Membru din 05.10.2007
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 10 in total
  • da, se va transmite k in fiecare an pe eurosport
    Schumacher asteapta cu nerabdare Race of Champions
  • in km de cursa calculati, intra si km parcursi in testele de vineri, sambata si calificari. asa ca 3 curse inseamna vreo 2000 km!
    FOTA agreaza ideea unui motor de 5 milioane de euro
  • sunt perfect de acord cu ce zice lucky_luciano. mai degraba o sa-l vedem pe hamilton facand ceva murdar, decat pe massa. si, SINCER, ma si astept sa faca asta hihihhi. daca se gandeste ca si anul trecut avea 7 puncte avans inainte de ultima cursa, poate cedeaza psihic si pierde si anul asta campionatul. poate asa crapa si ron dennis de ciuda :)). de cand nu am mai vazut un pilot mclaren campion? hahahaha.......sa tot fie vreo 9 ani...........iar la echipe inca unul. ei bine, ascultati la mine: FERRARI & FELIPE vor lua ambele titluri. fani mclaren, va respect, da' mai bine tineati cu alta echipa.........
    Massa: "Nu voi apela la jocuri murdare"
  • eu sunt fan declarat ferrari. tin cu ei de cand ma uit la f1 (1996). obiectiv vorbind, ce s-a intamplat la start l-as cataloga nu mai mult decat un incident de cursa si nu sunt foarte convins k penalizarea lui hamilton e justa; a incercat doar sa castige un avantaj dintr-o franare tarzie, care, combinata cu cauciucurile reci, nu prea a iesit asa cum isi dorea. de altfel, cam toti au avut probleme cu traiectoria in virajul ala, si nu toti din cauza lui ham-ham. massa a gresit clar cand l-a rasucit pe ham, si pentru k nu mai avea nicio roata pe astfalt (2 erau pe iarba, 2 pe vibrator). si se poate considera k a taiat curba. iar la bourdais, se vede k la intrarea in curba, massa are o jumatate de masina in fata(capul lui massa este in dreptul rotilor fata a lui bourdais). totusi, bourdais nu a taiat curba...............parerea mea: 1. discutabila penalizarea, 2. justa, 3. semi-justa :)..........................o observatia mai am: a facut cineva referire la episoadele si senna-prost(1989) si prost-senna (1990), spunand k nu s-au luat masuri atunci. in 89 senna a fost descalilficat la finalul cursei pentru gestul sau de a-l scoate in afara pe prost, iar in 90 prost a abandonat si el in urma coliziunii voite cu senna si nu mai avea ce sa mai fie descalificat.....................asa k penalizarile data dumnica nu sunt exagerate, si dak virgula comisarii cred k asa e bine, apai sa zicem si noi k ei, k nu noi luam deciziile. enjoy f1 while it last!
    FIA ofera reluari detaliate ale incidentelor de la Fuji
  • "Echipele au continuat joi pregatirile pentru Marele Premiu al Italiei pe circuitul de la Jerez" ??????? parca marele premiu al italiei ai trecut, nu? sau eu am vazut o cursa in avans?! nu e mai corect singapore? bravo vettel!
    Jerez, ziua 2: Vettel straluceste din nou
Pagina
12
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău