• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

tomita3007

  • Membru din 19.10.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 51 in total
  • da, dar dupa A1 este S1, si dupa S1 este acum in plan RS1...deci mini cooper s are rival in gama audi, si de asemenea si JCW va avea un competitor, cred cu mult superior, avand in vedere ca RS-rile sunt AWD...
    VIDEO: Audi A1 încearcă să detroneze Mini în testul AutoExpress
  • s-a grait deja adevarul mai sus cu simbioza statului roman, printre altele. nu e vorba doar ,de dacia ci si de toti importatorii de masini noi. de castigat sunt cei care au masini de lux care au motoare uriase cu un motoras electric, si cica e hibrid. cum este toyota. aia merge electric pana la 50kmh, dupa care pe benzina. cine merge cu 49kmh? doar in conditiile de bara la bara e util dupa care toti mergem cu minim 51kmh, deci pa pa "avanataje electrice" si chiar daca dorim sa ne costruim proprii hibrizi (care apropo este posibil low-tech, am tot zis de stundetii din pitesti) RAR-ul arma conducerii noastre nu va aproba asa ceva decat cu taxe de mii de euro (deci tot aia e) si doar daca le teci testele vei fi omologat. daca nu, mai incerci o data cu alte mii de euro. cel mai mare hot e statul roman, si nu accepta concurenta!!!
    Taxa auto 2011: Pentru un motor Euro 5 de 1.1 litri plăteşti 98 de euro
  • pai de ce sa nu se faca cu bani europeni. daca se fac drumuri forestiere cu bani europeni ar fi culmea sa nu se foloseasca si la asa ceva. oricum sunt smecheri implicati, deci tot aia e. managementul va fi tipic romanesc. japca si hotia vor fi litera de lege la acest circuti. daca se finalizeaza, si este in regula tehnic, atunci vor aparea dupa, aceste inconveniente. traim in romania si pana nu se schimba capul pestelui tot aceeasi imputiciune va fi... daca in anglia este 100 lire pt track day la un salariu mediu de 2000lire, la noi ar trebui logic sa fie 100 lei. dar preturi de genul asta au tupeul la carting sa iti ceara. nu stiu, sunt sceptic si sunt sigu ca vor fi preturi piperate. iti consumi si masina si le mai dai si taxe aiurea. oricum profitul si-l scot inmiit, pt ca banii sunt de la ue, si din moment ce e deschis, atunci clar ue le-a platit banii si ei nu mai au decat de castigat...
    Vom avea circuit auto de 3.7 kilometri lângă Târgu Mureş!
  • sigur masina asta daca va fi construita nu va conta stilingul exterior. dupa cum si creatorul ei a zis. va respecta mostenirea de design tipic rusesc si va fi facuta special pt carat presedinte. adica este o bruta inginereasca care va face cel mai bine ce trebuie sa faca. sa transporte presedintele Rusiei in cea mai mare securitate. in portbagajul enorm sigur vor fi tot felul de sisteme moderne de securitate. si fac pariu ca va fi construita sa circule si printr-un "nuclear fallout"...rusii sunt cunoscuti pt minunatiile ingineresti. nu tre sa fie frumoase
    Fostul designer şef de la ZIL a desenat o limuzină pentru preşedintele Rusiei
  • cine cauta "stirile" (news) astea? frate, stiri inseamna ceva proaaspat nu vechi. la inceputul sapt trecute era pe wcf..macar altii din romania au avut prezenta de spirit sa prezinte stirea imediat a-2 zi, nu in epoca urmatoare ca voi..lasati-o moarta..daca ati pierdut trenul noutatii, altfel vadati cu tifla in nas
    Fostul designer şef de la ZIL a desenat o limuzină pentru preşedintele Rusiei
Pagina
12345...789...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău