• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

tzenu_bmw

  • Membru din 22.09.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2033 in total
  • @Hunter :))))))))
    Bentley a lansat un smartphone împreună cu Vertu. Terminalul cu Android costă 12.500 de euro
  • Suleyman.......nu cred ca-si fac reclama pt. a mai creste entuziasmu si/sau vanzarile pt. ca oricum seria 2 e probabil cel mai 'BMW' dintre toate BMW-urile actuale in productie........ exact pt asemenea masini e apreciat BMW pt asemenea 'sedan'-uri compacte sport...... si nici mie nu imi pare ca seamana cu E30 din din spate nici din fata si chiar deloc din lateral care e chiar rotunjit pe langa un E30..... insa are Nissan un concept recent care aduce destul de mult cu silueta unui E30.....
    Şeful de design BMW: "Am conceput Seria 2 pentru a evoca spiritul lui E30, a doua generaţie Seria 3"
  • @mowgli....... si eu sunt de parere ca actualul seria 3 a crescut prea mult in dimensiuni si implicit in greutate....insa adevarau e ca masinile moderne sunt echipate cu multe echipamente care trebuiesc puse undeva in masina...airbag-urile necesita spatiu de unflare ceea ce ma face sa cred ca masinile ofera un spatiu cat mai incapator si la picioare si la umeri(implicit creste si latimea masinii).......scaune cat mai late confortabile cu tot felu de 'sisteme electronice' le fac sa fie cat mai mari cat mai groase ceea ce fura din spatiul destinat picioarelor pasagerilor din spate........si de aici lungimea masinii creste..... sistemele electrocice si confortabile ale masini au alt 'dezavantaj' crescand greutatea masini.......cresterea masini in dimensiuni si greutate....obliga producatorii sa echipeze masinile cu jante cat mai mari,late,robuste inplicit mai grele...... am citit un studiu cum ca in ultimi 30 de ani inaltimea medie a populatiei mondiale a crescut cu 2 centimetri poate si acest factor are dea face cu dimensiunile masinilor din ziua de azi........
    Şeful de design BMW: "Am conceput Seria 2 pentru a evoca spiritul lui E30, a doua generaţie Seria 3"
  • nu stiu de ce cei de la Dacia intarzie un model de segment A... platforma lui Twingo 2 ar fi perfecta pt un model Dacia mic in plus la un pret de 6 mii euro ar face ravagi in segment........si sar si vinde in draci...
    Dacia a vândut trei milioane de maşini în ultimii zece ani
  • poi si BMW a prezentat un asemenea model cu multi ani in urma...... probabil Audi-ul de fata e ceva mai 'interesant' din cateva pct. de vedere insa cam aceeasi vrajeala.....
    Audi RS7 piloted driving Concept, maşina care se pilotează singură pe circuit, a fost prezentată oficial
Pagina
12345...104105106...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ BMW M3 CSL
  • TOP MASINI 1. BMW
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău