• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

tzenu_bmw

  • Membru din 22.09.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2033 in total
  • de ce se lasa 'nr. libere' intre ele???/ poi destul de simplu.....ca pe viitor se le umple cu tot felu de anomali......ex. X6.....viitoru X4...
    Audi ar putea lansa un crossover subcompact premium
  • segmentu low-cost(in viziunea mea)ar trebui sa contina masini cu preturi undeva intre 8-10k euro(cu toate taxele si binenteles o versiune medie a echipari) Peugeot 301 are preturi intre 11-15k euro si masina e jalnica si se vrea sa fie ceva(mai)low-cost......da pretu e prea mare la ce ofera......
    Volkswagen n-a renunţat la ideea unei game low-cost
  • 0-400 in 20 de secunde?/??/?/? Incredibil dar(probabil)adevarat
    Koenigsegg pregăteşte un nou hypercar: 1.400 CP şi şase exemplare
  • si totusi nam inteles un lucru......de ce va certati of topic pe stirea asta?
    EuroNCAP şi IIHS (SUA) au testat sistemele care evită accidentele cu ajutorul frânării automate. Unele modele de top au primit note slabe
  • @Scorpionul.negru........pt. mine Porsche e peste BMW cu mult si nu doar datorita numelui....... Porsche se poate arunca si la Ferrari si Lambo chiar daca pierde in final insa are potentialu...... uite k Porsche isi permite sa se arunce la supercaruri de 800de cai si la preturi de 700-800k euro no aici e nevoie de tupeu si binenteles de incredere in sine......... multi mai criticat cand strigam ca BMW are nevoie de un supercar cu motor central de vreo 600-700 hp toti au sarit pe mine ca vai ca una alta..... Porsche a facut treaba asta acum 10 ani si nu a pierdut........asa trebuia sa faca si BMW(constructor sport cu reputatie) si adca as avea bani as lasa bmw in urma si as alege Porsche fara nici un regret(asta daca nu ar scoate BMW un model sa ma dea pe spate) @dane puteau sai mai puna inca 20 de cai si toata lumea era multumita si da inca o problema doar ca sa vezi ca noul M3/4 nu sau stofocat sa o faca prea sport vei avea la dispozitie deja 'clasicele' moduri ECO,Comfort.Comfort+,Sport,Sport+????????ce???? nebunie..... o gramada de moduri de rulare configuratii si acum mai nou diferntial M bla bla bla si bla bla bla....... puteau sai puna un buton Confort si un buton Sport si gata era de ajuns...........
    BMW M3 şi M4: 430 CP şi 500 Nm, transmisie manuală în standard
Pagina
12345...133134135...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ BMW M3 CSL
  • TOP MASINI 1. BMW
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău