• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

tzenu_bmw

  • Membru din 22.09.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2033 in total
  • Chiar daca grila fata e putin prea mare e un X7....trebuia sa aiba ceva mai 'special' Din fata arata putin mai cartoon-ish dar in general arata binisor.... Pacat ca nu avem o versiune V12 cel putin deocamdata(si nu prea cred ca va veni)
    Oficial: BMW X7 se prezintă. Cel mai mare SUV din gama bavarezilor oferă 7 locuri și motorizări de până la 400 CP în Europa
  • Neamtule....mai bine taceai...era mai bine... Nu am nimik cu marca Seat...chiar o admir oarecum. Insa nu are rost sa punem un Seat langa o Alfa mai ales acuma cand Alfa investeste masiv si incepe sa-si revina.. Sunt BMW-ist de mic copil dar momentan detin o Alfa 147 1.6 TS si pur si simplu ador masina asta....o maisna sport, sport, sport....cu minusuri binenteles....etajarea cutiei de viteze lasa de dorit....geamurile electrice spate cam fac figuri, climatizarea automata functioneaza cand vrea ea si da AC sau caldura tot cand si cat vrea ea....consum ENORM de benzina si altele....dar nu as da masina asta pe nici un Seat(chiar daca Seat-urile au calitate germana superioara italienilor)
    Grupul VW vrea ca Seat să se lupte cu Alfa Romeo: “Alfa este un brand fantastic, dar în declin. Seat are acum potențial să atragă tinerii de 25-35 de ani”
  • Ar trebui ca toti clienti sa-si ceara mia de dolari inapoi si sa mearga fain frumos si sa comande un alt auto electric....ar trebui sa-l ingenunchieze pe senior Musk care desi are 10 miliarde de doari avere nu prea isi investeste banii personali in Tesla.....probabil ca deaia cere bani clientilor(pe riscu lor)
    Inginerie financiară: Tesla invită toți clienții Model 3 să confirme precomenzile, dar aceștia trebuie să plătească încă 2500 de dolari
  • masina arata fenomenal....insa cateva lucruri pe care un cunoscator de serie 8 le-ar fi apreciat lipsesc sau sunt schimbate......cum ar fi.. ....ca noul seria 8 e mai mic ca seria 6....o masina cu o clasa mai in jos si o generatie 'mai in spate'....pana la urma masina asta ar fi trebuit sa fie un coupe masiv de lux... Al 2-lea lucru care ma deranjeaza e ca montantul B e fix Al 3-lea lucru care ma deranjeaza e ca turometrul nu e ca la generatia anterioara...pozitionat pe partea stanga a bordului.....seria 8 era singuru BMW din ultimi 40-50 de ani cu turometrul pe partea stanga.....si deci noul seria 8 trebuia cumva obligatoriu sa nu rateze acest detaliu....insa lau ignorat.... Al 4-lea lucru care ma deranjeaza e ca bordul nu mai e orientat catre sofer....e indreptat catre centrul masini din nou un detaliu prost gandit si fara gust.... De faruri nu ma pot lua ca nu pot..inteleg chestiunea si motivele invocate... Una peste alta masina e incredibila arata si probabil se fa dovedi un real succes....dar pacat ca i lipsesc cele mai importante si cele cele mai de pret caracteristici de pe vechiul serie 8
    BMW Seria 8 Coupe este aici: V8 pe benzină de 530 CP sau diesel de 320 CP
  • 10 lei pe ora???? exorbitant......chiar si la un salar de 1000 euro.. Asta e bataie de joc fata de omu de rand care debea isi permite sa intretina o masina...In Sibiu e 50 de bani ora/parcare......un pret oarecum minuscul.....insa 10 lei pe ora??? ala e pret de New York si Dubai oameni buni....
    Proiect: Primăria Capitalei vrea să mărească tarifele pentru parcările publice. Un loc de parcare în centru va costa 10 lei pe oră
Pagina
12345...333435...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ BMW M3 CSL
  • TOP MASINI 1. BMW
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău