• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

unckle

  • Membru din 04.09.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2540 in total
  • nu ai nici o solutie. Treaba cu banii sifonati catre Off-Shore nu este problema romaneasca. Problema banilor din off-shore este o problema a statelor care redistribuie discretionar banii celor ce produc catre cei ce nu sunt competitivi din punct de vedere economic. Trebuie inteles ca orice capitalist care face bani are o dorinta cat se poate de mica sa dea banii lui unuia care nu munceste sau munceste putin si prost. Din aceste cauze capitalistul cauta sa-si puna banii la adapost de taxele mari in tari cu taxe mai mici (respectiv paradisurile fiscale) folosindu-se de diverse cai, cat se poate de legale, pe care le are la dispozitie. Din pacate pentru micii capitalisti aceste cai sunt disponibile numai marilor capitalisti ...noi astia din intreprinderile mici si mijlocii fiind la mila statului care ne reguleaza pe toate partile pana ne ies ochii...
    Regele de la Mioveni: Duster a asigurat jumătate din producţia de maşini Dacia din 2015
  • Deisia Răumeinia Miovenii scoate 330 de mii de masini si vinde piese si kituri(asta fiind motoarele, uzina producand mult mai multe motoare decat se folosesc la masinile ce ies din fabrica de la Mioveni). Se face un profit de 447.9mil lei ... stiti cam cat vine asta pentru o masina? .. ia uite calcul: 10,3miliarde de impartit la 339.179 inseamna o medie de 30.367lei/masina (cam atat costa, in medie, o dacie, la poarta fabricii .. mai mult de jumatate fiind dustere care se vand cu 13-15mii euro). Cat declara oamenii ca profit pentru o Dacie? Simplu, o luam proportional (ca nu avem in articol cifra exacta) si aflam ca ei au cheltuit 10.03miliarde de lei, prin urmare avand un profit de 270milioane lei ... adica minunata suma de 796.4LEI / MASINA. Exact dragilor, din contabilitate reiese ca DACIA face masini la Mioveni pentru un profit de 176Euro pentru o unitate. Suna fantastic nu? (daca impartim tot profitul numai la productia d emasini ne da 1300lei/masina .. cu nimic mai fantastic) ... asta pentru aia care au impresia ca, in afara de impozitele ce nu pot fi fentate (salarii, imobile, bunuri etc.) minunatii de la Reno nu scot bani la greu din țara prin cinestie ce off-shore. @aia care vor apasa urgent si negresit pe "manuta rosie" : acei 100de milioane de euro profit reprezinta o marja de 2.3%. Voi, in imaginatia voastra plina de patriotism, credeti ca aia ar face aici afaceri numai pentru 2,3% ???
    Regele de la Mioveni: Duster a asigurat jumătate din producţia de maşini Dacia din 2015
  • Emisiile de CO si CO2, insumate, sunt direct proportionale cu consumul de carburant (fiind principalii produsi ai arderii combustibilului). Ar fi logic si normal ca acei 7centi ai guvernului Ponta sa fie transformati in taxa "eco" ... si sa ne lasa draq in pace ca ne-am saturat sa platim atatea taxe si sa nu primim nimic pentru ele.
    Timbrul de mediu se va schimba: va fi inclus în preţul carburanţilor sau va lua forma unui impozit anual
  • clar M2 :)
    Liniuță între noul BMW M2 și Mercedes A45 AMG
  • ar fi greu sa foloseasca sistemul existent pentru rovignete, ca ala apartine CNADNR ... si o sa zboare porcii in ziua in care doua institutii ale statului roman o sa comunice in timp real intre ele.
    Măsuri dure împotriva şoferilor care nu-şi fac asigurări RCA: amenda se va dubla şi va ajunge la 8.000 de lei
Pagina
12345...171819...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC ... sa zicem ca un "cazan"
  • CE MASINI AM MAI CONDUS batrana Mitsubishi Carisma 1,6i 16v
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. mercedes
    2. ma gandesc la un F10...
    3. ....poate un A6allroad
    4. restul sunt "masini"
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău