• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

unckle

  • Membru din 04.09.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2540 in total
  • nu stiu altii cum sunt, dar acest ford cu 500 de cai "presupusi" la motor NU merge mai repede decat un Murcielago sau un 458Italia ... poate ar fi bine daca am afla cat de "stock" este masina ... ia uite, chiar in articolul original : The ‘R’ package gets a unique chin splitter, an aluminum rear bumper beam, and “unique performance chassis tuning” as standard equipment. On top of all the Track Package goodies that come optional on the base GT350, you also get MagneRide magnetic dampers, a wider front track, increased spring rates, and a lowered ride height, coolers for the engine/transmission/differential, and selectable drive modes. Not to mention massive 15.5″ carbon-ceramic rotors clamped by six-piston Brembo calipers. But what really sets the GT350R apart is what lies wrapped in the Michelin Pilot Sport Cup 2 tires: Carbon-fiber wheels – which are standard on the GT350R, making Ford the first major manufacturer to introduce this technology as standard equipment. These race wheels shave 52 pounds off the GT350R’s total weight, while providing higher levels of stiffness compared to aluminum rims. Deeeci (fara deci) acest ford are pe el pneuri de competitie ... suspensii speciale, sasiu modificat, frane ceramice ... interesant ... oare Murcielago sau 458Italia au beneficiat de astfel de "suplimente" cand au stabilit timpii ? 7:34 - Porsche 911 GT2 - September 2008 Porsche conducted test, stock vehicle with stock tires 7:38 - Porsche 911 Turbo - September 2008 Porsche conducted test, stock vehicle with stock tires 7:38 - Ferrari 458 Italia - Sport Auto (08/2010), Michelin Pilot Sport PS2 tires used (in datele tehnice ale Michelin, PS2 sunt mai "slabe" decat Cup2) 7:40 - Lamborghini Murcielago LP640 - Lamborghini Autobild (01/2007) .. si tot asa. Asa cum arata lista timpilor, acest ford, desi incredibil de rapid, este codas intre cei care folosesc pneuri de circuit. Faptul ca exista un pachet comercial pentru Mustang este de laudat (pretul insa o sa duca masina pe culmile gloriei) - esenta ideii de performanta sta in componente de performanta, nu in niste spoilere diferite si o cusatura rosie pe volan/scaun. ... parerea mea :)
    Noul Shelby Mustang GT350R a parcurs circuitul de la Nurburgring mai repede decât Ferrari 458 Italia
  • interesant, dar cu ce este mai avansata decat ce propune BMW ?
    Audi ne explică funcţionarea farurilor Matrix LED
  • la mana a n'spea nu prea merge sa iei asa ceva ... asta-i business romanesc de doi bani, nesemnificativ pentru producatori. Ceea ce scot ei pe piata sunt niste masini cu preturi "in gama". Un C hibrid nu va fi mai scump decat un C63, nu va fi mai scump decat un C350 foarte bine dotat etc. Masina va fi o optiune viabila in gama pentru clienti care nu vor sa plateasca taxe suplimentare in lumea civilizata (vezi londra si alte orase care vor sa implementeze sisteme similare) ... in plus, un sistem hibrid bun chiar face economie la carburant, si asta se vede la costul total de detinere al autovehiculului
    Mercedes C350 Plug-in Hybrid: noua versiune promite o autonomie electrică de 31 de kilometri
  • Consuma 4-5% mai mereu, pentru ca oamenii stau in oras, si daca o ai incarcata nu merge decat un pic cu benzina (in mod normal asta ar manca 10..). Daca faci numai 10-15km si nu fortezi la semafor este posibil sa nu consumi deloc benzina, dar conditiile in care poti face asta sunt destul de dificile. Sistemul hibrid propus reduce semnificativ consumul in oras, pentru ca asta este scopul sau. Pentru mersul la mare avem un motor cat se poate de capabil si economic. Un lucru bun pe care il vad este ca incepem sa avem hibrizi in zona premium. Aici publicul este mult mai usor de convins sa scoata banii din buzunar pe tehnologie, fata de o corolla cu ansamblu hibrid si pret dublu. Dupa hibrizii premium, la preturi normale de masini premium, o sa incepem sa vedem si producatori de volum cu masini hibride la preturi normale pentru gamele de volum. Mai dureaza 10-15ani, dar suntem pe drumul cel bun. Hibirizii de la Clasa C, Seria 3 si A4 o sa depaseasca lejer in vânzări noul Volt, minunatul Prius sau alte bazaconii. Vorbim in 2-3ani :)
    Mercedes C350 Plug-in Hybrid: noua versiune promite o autonomie electrică de 31 de kilometri
  • @Automarket - voua nu va lipsesc discutiile alea pe teme tehnice, despre masini nu despre "frate ce belea este / nu este" ? Interesanta masina, ar trebui sa refaceti articolul ca sunt disponibile foarte multe detalii pe care nu le vad la voi (in caz ca sunt considerate utile acele date ... ca la directia in care s-a mers pana acum este posibil sa nu fie)
    Chevrolet Volt a ajuns la a doua generaţie şi are o autonomie electrică de 80 de kilometri
Pagina
12345...495051...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC ... sa zicem ca un "cazan"
  • CE MASINI AM MAI CONDUS batrana Mitsubishi Carisma 1,6i 16v
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. mercedes
    2. ma gandesc la un F10...
    3. ....poate un A6allroad
    4. restul sunt "masini"
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău