• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

unckle

  • Membru din 04.09.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2540 in total
  • citind cele de mai sus ma simt ca in curtea scolii, cand ne "masuram" in caii putere ai masinilor de pe surprizele TURBO, sunteti amuzanti copii, serios :)
    Cadillac CTS-V, rivalul american al lui BMW M5, dezvăluit oficial
  • Sa vedem si ce au invatat la capitolul "masina", ca motoare cu multi cai face oricine - masini bune insa, mai greu. Daca masina va fi o reusita, si etalonul actual va avea imaginea afectata, o sa castige toata lumea - este cazul ca si nemtii sa mai primeasca cate un șut in 0o ... ca li se cam urca la cap ca-s buni si incep sa uite ca trebuie sa faca o masina nu un profit cu orice pret.
    Cadillac CTS-V, rivalul american al lui BMW M5, dezvăluit oficial
  • Extrem de amuzant cum incercati sa mascati consumul cand este un pic mai mare decat asteptarile publicului ... poate ar trebui sa informati publicul ca un motor turbo, cu patru cilindri, care trage o masina de peste 1,5t, va consuma mai mult decat un diesel de 1.5 pus pe un logan de 900kg. Este o masina mare, cu un motor "mare" si consuma, nu ai cum s-o intorci din pix ... 7-8% pe un drum virajat pe care te mai dai din cand in cand la pedala, este mult dar este cinstit pentru cata masina ai sub fund, nu vad de ce ar trebui sa incercati sa ascundeti asta. Impresionant bordul asta nou, bine ca au renuntat la milioanele de butonase de la precedenta iteratie.
    Familia excentrică
  • cand vezi ca juriul APAR acorda 15 puncte lui corsa si cate 1-2-3puncte pentru bmw, mb, vw etc ... iti cam pui semne de intrebare. 10 dintre cei 15 jurnalisti din juriu au acordat punctaj maxim chestiei asteia pe care opel o numeste Corsa ... ca masina nu este. Parerea mea este ca juriul nu a fost nici pe departe obiectiv ... o fi Corsa asta chintesenta automobilismului, dar este prea de tot acel punctaj.... prea miroase a schema platita @masina - prea mic, prea scump, prea ca la hoți
    Preţuri Opel Corsa în România: noua generaţie a modelului de clasă mică porneşte de la 10.850 euro
  • Adresat celor care compara cu cinestie ce masini premium - ar trebui sa comparati cu astea: A3 (2012-prezent) 2.0 TDI 150CP Ambition Stronic - 31610E Seria 1 (2012-prezent) 2.0 118d - 28334E Clasa A (2012-prezent) 1.8 A 200 CDI BlueEFFICIENCY - 28024E V40 (2012-prezent) 2.0 D3 150 auto - 27961E La astea mai intra cam 8-10kE in optionale si ajung la nivelul acestui golf "aniversar" ... dar sunt semnificativ peste acest golf aniversar. Masina asta avand doar aspiratii de premium ar trebui comparata cu cele din clasa ei, care au, si ele aspiratii premium - Mazda3, Focus (cel mai dotat), DS4 etc. Se poate observa ca este ceva mai scump pentru ce ofera. Din fericire pentru VW exista o baza de clienti care face vanzari lui Golf. Masina asta, ca "editie aniversara", nu este decat o publicitate mascata pentru Golf. Este mult mai ieftin sa faci un Golf aniversar, sa pui pe el o multime de treburi, sa duci 500 de masini in showroom-urile din intreaga lume, decat sa platesti toate publicatiile de profil sa iti tina produsul pe prima pagina timp de cateva zile. VW cred ca ar multumi publicului daca nu ar cumpara nici un exemplar - i-ar scuti de explicatii cand oamenii si-ar da seama ca-i un pic cam scump pentru ce face. Cu zero vanzari "aniversare" dar cu o crestere a vanzarilor modelului de 15-20k, VW va face un profit mult mai mare decat pretul platit pentru crearea si mediatizarea modelului in discutie.
    Aniversar
Pagina
12345...505152...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC ... sa zicem ca un "cazan"
  • CE MASINI AM MAI CONDUS batrana Mitsubishi Carisma 1,6i 16v
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI 1. mercedes
    2. ma gandesc la un F10...
    3. ....poate un A6allroad
    4. restul sunt "masini"
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău