• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

user001

  • Membru din 28.02.2018
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 7 in total
  • IQ 75,glume pe masura.Recunoaste ca ti-a luat ceva sa te gandesti cum sa "mi-o intorci" dar glume dinastea aud la prescolari.
    Kia Optima facelift: modelul coreean primește două motoare noi de 1.6 litri și un design revizuit
  • Renunta sau nu renunta ca nu mai inteleg nimic.Sau nici ei nu sunt siguri?Oricum,se merita Porsche de 120k euro diesel,faptul ca "papa" cu 2 litri mai putin decat un motor asemanator dar pe benzina fiind singurul lucru care ma intereseaza atunci cand dau atatia bani pe o masina asta pentru ca sunt incapabil sa gandesc pe termen lung si sa ajung la concluzia ca daca fac 3 km pe an,pe durata de viata a masinii cheltuiesc defapt mai multi bani (costuri initiale de achizitie,intretinere etc) cu un diesel decat cu un motor pe benzina.
    Porsche nu renunță la motoarele diesel: noua generație Cayenne va primi o astfel de versiune în 2018
  • Eu zic ca procentul este undeva la 80% dar intradevar,este corect si cum ati spus voi,nivelul de 80% fiind peste nivelul de 10% asa cum apare in titlu. De cauciucuri noi,are dreptate cel de mai sus,foarte putini isi cumpara si din aia foarte putini,multi au low-costuri de 5 lei bucata asa cum am vazut zilele trecute X3 dupa 2013 (nu stiu exact) cu anvelope Landsnail :)).N-a mai avut omu bani de Nokian,Continental,Bridgestone.Ajunge masina premium,anvelopele nu mai conteaza
    Studiu de piață: peste 10% dintre șoferii români nu au mers cu mașina la o verificare în service de peste un an
  • Bine te-am "regasit".Imi pare rau pentru tine ca tot la nivelul de primata neevoluata esti.
    Kia Optima facelift: modelul coreean primește două motoare noi de 1.6 litri și un design revizuit
  • Nici eu nu inteleg de ce nu se include un test real 0-100km/h si se preia doar cel de la producator.Una din "jucariile" mele ajunge la 100km/h cu 2 secunde mai putin decat zice producatorul.(luata de noua,nu se pune problema ca a umblat cineva la ea).Pe langa asta,puteti include test 100-0 cum a zis cineva mai sus(desi conteaza mult anvelopele),slalom,consum instant la diferite viteze,turatia motorului la diferite viteze,in diferite trepte de viteza,masurarea zgomotului la interior cu un smartphone sau cu un aparat special pentru asa ceva,test faruri noaptea si multe alte asemenea teste mai practice,mai obiective si mai reale,asa...ca vi se pare voua ca este mai zgomotoasa dar la ultimul articol ati spus ca este silentioasa,sau ca face suta in 12-13 secunde dar defapt,in realitate face in 10 si chestii de genul,nu prea ne lamuresc.
    Legături de sânge
Pagina
12
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău