• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

vw-tr

  • Membru din 12.09.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 108 in total
  • Cu ce nu sunt insa impacat, el spune acolo ca 2010 este, de departe, anul in care depasirile au fost posibile. Probabil ca au fost depasiri insa nu am prea vazut spectacol :(...
    VIDEO: Pat Symonds explică provocările noului regulament tehnic
  • Pe de o parte sunt de acord cu ce sustii tu. Trebuie sa existe progres insa parerea mea este ca progres nu insemna doar tehnologie, depinde incotro vrei sa indrepti Formula 1. In moda de exemplu, lucrurile revin in actualitate dupa cateva zeci de ani. Daca in F1 lucrurile ar evolua doar inspre imbunatatirea si inmultirea tehnologiilor, e posibil ca in 10 ani o sa avem roboti pentru pilotat, deoarece sigur reactioneaza mai repede la schimbat setarile de pe volan decat fiintele umane. Pentru mine personal, progresul Formulei 1 ar insemna transformarea acesteia intr-un sport in care pilotul face diferenta, ajutat si de masina. Sunt convins ca pana atunci nu o sa vad spectacol adevarat pe circuite cu depasiri roata la roata pe parcursul unui tur sau chiar mai mult.
    Massa: "Volanul de Formula 1 are prea multe butoane!"
  • Take your time...
    Mercedes GP lansează noul monopost în 1 februarie
  • Bine ca accidentul nu a avut urmari. La tine (din fericire) dupa cum spui, intr-o saptamana erai in masina. Ideea e ca la Massa putea fi fatala situatia, l-au salvat probabil doar cativa mm si in momentele de dupa interventiile chirurgicale, multi s-ar fi intrebat daca merita sa-ti risti viata.
    Massa: "Volanul de Formula 1 are prea multe butoane!"
  • Ar fi foarte bine sa fie curatate multe dintre comentariile off-topic sau cele care denota lipsa de bun simt si lipsa de respect fata de ceilalti. Din pacate internetul a ajuns chiar si la cei care n-au trecut prin "cei 7 ani de-acasa".
    Alonso: "Schumacher este principalul adversar în 2011"
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău