• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

vw-tr

  • Membru din 12.09.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 108 in total
  • Daca ti-ar ajunge aproape de ochi si de creier o bucata de arc de la un automobil din fata ta (Doamne fereste, spun asta doar pentru a da un exemplu) si ai scapa cu bine dintr-un accident asa teribil, nu stiu daca tu te mai urcai vreodata intr-o masina. Massa care nu e un pilot cu stofa de campion, este totusi un pilot bun si un pilot rapid. A avut forta sa treaca peste accident si a revenit la pilotaj. Bravo lui, felicitarile mele pentru acest lucru! Acum, revenind la butoane, parerea mea este ca pentru un spectacol adevarat trebuie sa avem un volan fara nici un buton, schimbator de viteze manual, directie clasica fara servo, etc. Pentru cei care considera ca un pilot de Formula 1 de generatie noua trebuie sa fie capabil sa lucreze pe volan cu 20-30 de setari... copilasi, playstation e montat pe monitorul celalalt!
    Massa: "Volanul de Formula 1 are prea multe butoane!"
  • Alonso pare matur prin declaratia aceasta. Orice septuplu campion mondial, indiferent care este numele lui, cu o masina competitiva poate sa fie considerat un adversar de temut. Daca era Senna in locul lui Schumacher, pot baga mana in foc ca era in stare sa castige campionate dupa 3 ani de absenta. Sper sa nu e insele Alonso si mai sper ca Brawn sa munceasca non-stop la masina in timp ce discutam noi aici... @mavric: Du-te si comenteaza PRO la orice articol vrei tu, nu mai veni cu tot felul de comentarii CONTRA altor useri. Lasa-ne copile cu fazele de gradinita de 2 bani, ne-ai plictisit si cu alte ocazii! Ti-am promis o cafea calda si ma tin de cuvant...
    Alonso: "Schumacher este principalul adversar în 2011"
  • Din pacate acest domn Tilke se afla in gratiile dlui Ecclestone. Si cum Ecclestone nu va putea fi indepartat foarte usor din F1...
    FEATURE: Circuitele care au schimbat calendarul F1 în ultimul deceniu
  • Curios cat de mult se potriveste fabula de mai sus cu situatia echipelor din F1...
    Hispania Racing a părăsit FOTA
  • ...le-am citit si eu si am inteles axeact acelasi lucru pe care Daniel Popescu le-a scris mai sus. Una e ca Michael si toti ceilalti nu sunt bucurosi de prestatia lui din acest an (ceea ce este perfect adevarat). "Should Ferrari have a third car, I would always give it to the old Michael Schumacher, but not to his twin" spune cu totul si cu totul altceva. Stim cu totii cine a pilotat anul acesta monopostul Mercedes, sa afirmi ca acest "twin" nu ar primi volanul Ferrari ce insemna oare? Insemna ca Schumacher, la o revenire atat de nefericita nu ar primi volanul Ferrari. Serios? Macaronar de 2 lei, o sa ajungeti praf si pulbere cu atitudinea asta de golani nesimtiti. Uitati cine a fost intotdeauna fair-play cu Ferrari si acest lucru o sa se intoarca impotriva voastra! Nu pot decat sa astept clipa cand Schumacher va fi pe podium din nou, sa vad atunci fata macaronarului...
    Montezemolo nu l-ar readuce pe Schumacher la Ferrari
Pagina
12345...121314...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău