• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

vw-tr

  • Membru din 12.09.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 108 in total
  • Ai dreptate, am vrut sa spun de perioada 2000-2004, cei 5 ani in care Schumi a castigat campionatul. 2005 a fost anul in care mass-dumperul a fost introdus si care a lovit Ferrari iar in 2006 acestia nu au reusit sa imbunatateasca precum Renault monopostul. Ferrari au avut si probleme de fiabilitate cu monopostul lor in 2006, asa cum am scris si mai sus, in Unagaria si Japonia. Referitor la fanteziile tale, oricand ajungi la Sibiu, te astept cu cea mai mare placere!!! Eu stiu foarte bine ale cui falci vor avea de suferit dar, ca sa nu te descurajez, te astept cu o cafea calda!
    Montezemolo nu l-ar readuce pe Schumacher la Ferrari
  • @Szosa: In 2006 Ferrari au fost loviti in plin de modificarea regulamentului. Cine se uita la curse pe vremea aceea isi aduce probabil despre acel mult discutat "mass-dumper" pe care Ferrari nu l-au pus la punct si pe care Renault l-au facut imbatabil. In plus, in 2006 au fost si probleme de fiabilitate ale monoposturilor Ferrari si aici imi aduc aminte de Suzuka 2006 cand Schumi a abandonat dupa ce l-a lasat motorul si cand inca mai putea avea sanse la titlu. Anvelopele, intr-adevar, Michelin erau superioare insa nu numai Ferrari suferea, parca mai erau inca 1 sau 2 echipe incaltate tot cu Bridgestone. Cand spui ca Ferrari aveau o masina buna, la ce te referi? Daca masina buna inseamna masina cu care sa castigi un campionat, esti defazat cu minim un an. Intre 2000 si 2005 da. 2006? Mai adu-ti aminte de mass-dumper care facea diferenta dintre Renault-uri si cele 2 Ferrari de 1 secunda pe tur!
    Montezemolo nu l-ar readuce pe Schumacher la Ferrari
  • Cand ai vreo idee (stiu ca destul de rar), foloseste-ti numele sau pseudonimil tau! Nici macar original nu esti si probabil edicatia ta asta te indemna, sa copiezi. Gata copile, la ignore!
    Montezemolo nu l-ar readuce pe Schumacher la Ferrari
  • Nene, banuiesti extrem de gresit. Esti penibil si cred ca neuronul tau se plictiseste al dracului de tare. Te trezesti si tu sa comentezi la comentariile altor useri si sa-i jignesti, asa cum se poate vedea de catre oricine citeste comentariile. N-ai si tu o parere a ta, trebuie sa contrazici pe altii ca sa iesi in evidenta. Esti un frustrat si iti doresc sa ramai asa tot restul vietii tale, ba poate ca ti-as dori ca frustrarea sa creasca in intensitate si sa mori de ciuda de fiecare data cand vezi un Mercedes gandindu-te la cat de mult urastii fanii lui Schumi. Acum, avand in vedere ca ma excluzi pe mine din grupul celor heterosexuali, trag concluzia ca afirmatiile tale sunt exact opusul realitatii si adevarului. De aici pana la credinta ca tu vorbesti doar prostii ca sa te aflii in treaba mai e doar o secunda... care a trecut deja. Esti un looser, esti deja la ignore.
    Montezemolo nu l-ar readuce pe Schumacher la Ferrari
  • @mavric: Esti penibil. Eu sunt un mare fan Schumi! Ai probleme daca eu nu vreau sa citeasca Schumacher comentariile mele sau daca nu pomenesc aici de casatoriile din visele tale? O sa tin cu el atat cat vreau si o sa scriu aici parerea mea de cate ori cred de cuviinta si probabil ca si altii vor face la fel asa ca obisnuieste-te!
    Montezemolo nu l-ar readuce pe Schumacher la Ferrari
Pagina
12345...131415...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău