Ştiri despre Alfa Romeo
-
Potrivit celor mai recente informații, Alfa Romeo Tonale va primi o serie de îmbunătățiri la finalul anului. Decizia a fost luată după ce majoritatea vânzărilor au fost acaparate de noul Junior. (Miercuri, 30 Aprilie)
-
Tehnologia de tracțiune integrală Q4 debutează pe Alfa Romeo Junior Ibrida. Sistemul de propulsie hibrid la 48V, are la bază un motor de 1.2 litri, turbo, iar ansamblul dezvoltă în total 145 de cai putere. (Joi, 13 Martie)
-
Versiunea hibrid a lui Alfa Romeo Junior, denumită sugestiv Ibrida, a debutat în toate reprezentanțele europene ale mărcii. La noi în țară, SUV-ul pornește de la 28.028 de euro, cu TVA inclus. (Vineri, 25 Octombrie 2024)
-
Ministrul industriei din Italia a lansat un val de critici pentru Alfa Romeo, după ce brand-ul din Milano a decis să construiască primul său model cu zero emisii în Polonia. (Duminica, 14 Aprilie 2024)
-
Potrivit șefului Stellantis, Carlos Tavares, Alfa Romeo nu va fi vândută giganților din China, la fel cum s-a întâmplat cu Volvo sau MG. Mai mult, o nouă generație a SUV-ului Stelvio debutează în 2025. (Vineri, 12 Aprilie 2024)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
Mai aveti pretentia ca sunteti "formatori de opinie" :)) ce gluma! ma mut pe alte site-uri mai competente
Pur si simplu ati mers cu ea 2-300km si v-ati format o opinie.Faceti masuratori independente(sprint 0-100km/h, 0-160, 0-402m, Franare de la 100km/h-cald/rece, testul elanului, slalom, etc) si abia apoi veniti cu aprecieri pertinente
Stiu ca aceste valori se obtin in regim "Dynamic" dar totusi valoarea maxima este cea de 340 Nm, consider ca cine isi achizioneaza o AR Giulietta "Quadrifoglio Verde" nu prea va tine selectorul DNA in pozitiile "Normal" sau "All Weather".
Oricum versiunea testata nu-i o editie speciala a unei divizii de performanta a constructorului, deci alaturarea de hothach-urile consacrate e putin fortata...
Bine macar ca Sebastian Toma a modificat fantasmagoria de la "Tinuta de drum" . Chiar nu merita 5 stele , in conditiile in care exista hothatch-uri mult mai smechere.
Giulieta e o super compacta, baietii au comparat'o cu variantele sportive din segment, GTi, RS, ST, FR, ceea ce nu e chiar corect.Ar trebui comparata cu motorizarile puternice ale fiecarui model, dar nu cu cele de performanta,dar chiar si asa Giulieta face fata.
Pentru a o compara cu RS sau ST trebuie sa asteptati varianta GTA, care cu siguranta va face ravagii.
Cineva mai sus spunea ca nu faceti testele cum trebuie.
Cred ca ii dau dreptate.
Poate nu va permiteti , inca, dar n'ar fi rau daca pe viitor ati face singuri masuratorile... Sa comoaram niste date oficiale suntem si noi in stare.
Asa ca... asteptam imbunatatiri.
Pana una alta, Craciun fericit!!
In fine, niste poze care reflecta personalitatea unica a unei masini deosebite.
La mai mare!
Craciun fericit!
Frumos scris articolul. Se vede ca ati testat o Alfa :) .
@ Pt ofticosii de mai sus:
- Giulietta QV nu se vrea a fi un rival pt RS-uri. Vedeti numai ce cilindree are motorul TBI. Pt RS-uri va veni GTA. Scopul Giuliettei QV este sa fure din clientii lui Golf GTI, oferind in plus performante mai bune si un stil/farmec inconfundabil.
http://www.caradvice.com.au/69721/alfa-romeo-giulietta-safest-compact-car-in-euro-ncap-history/
"A potential fire problem in some Volkswagen car models has led to a recall of over 380,000 cars"
http://axbuss.net/volkswagen-recall-2010-jetta-beetle-golf-rabbit-models-affected.htm
Cea mai sigura masina comercializata in SUA in 2010 e Buick Lacrosse
"According to Insurance Institute for Highway Safety, for 2010 the safest car is the Buick LaCrosse for Large cars, Audi A3 ( MidSize cars ), Honda Civic 4-door model (Small Cars)."
http://www.inautonews.com/safest-cars-2010
Pozele sunt "fotosopate" la greu baieti, stati flexati.
@ schumi
E adevarat ca grupul FIAT a facut progrese importante la capitolul calitate/fiabilitate, dar Alfa nu e (inca) in aceeasi liga cu Audi sau Lexus.
@ Automarket
Oameni buni, abordarea asta "batoasa" a testelor, a la AMS si Autobild, chiar nu va prinde. Nu detineti nici bagajul de cunostinte necesar, nici mijloacele de masurare a diverselor caracteristici dinamice. In plus, jumatate din capitolele fiecarui test sunt de umplutura, iar de note nu mai zic. Ba zic - le dati aiurea.
Nu mai bine faceti voi un efort in directia beletristicii, din care sa rezulte un story pe care chiar sa-l citeasca lumea? Parerea mea...
Diferentele de pret nu sunt chiar atat de mari. Si, oricum, prefer o usoara crestere de pret decat sa stiu ca un bord de Alfa putea fi mai bine finisat, doar ca nu s-a "putut".