Comentarii (26)

  • ELEGANT....
    foarte elegant . Una din putinele coupe-uri accesibile care arat la fel de bine ca suratele mai scumpe
    43 4
  • Italianul brutar
    da o masina care este doar designul de ea! restul povesti unse pe paine uscata! Vedem un V6 sau un V8? Atunci de ce sa vrei o asa masina? Pana si un Polo GTI te face.
    14 50
  • Ati testat un Laguna Coupe pe benzina. Exact cum ii sta bine unui coupe! un coupe de exceptie! ofera un stil rafinat, fluid si elegant... imi plac mult blocurile optice spate cu LEDuri si esapamentul dublu, cromat... oricum e o placere sa conduci masina asta... o experienta care v-o recomand

    @Automarket
    daca si design-ul asta are cusur... sunt curios care ar fi coupe-uile alea de 5 stele la design in viziunea ta Bogdan Mirica....
    35 8
  • :)
    dst nu te obosi omu e fanul germanelor nu o sa vezi vreun cuv de lauda despre alta masina..cum si maj site-ului este...
    este o masina frumoasa si un pret destul de rezonabil pt ce ofera!
    insa nu e bmw sau vw...iar tu broscarule ramai cu polo gti!
    19 14
  • .
    ce treaba are polo gti cu laguna coupe? compara-l cu clio rs, sa nu mai zic de megane dar nu cu laguna. Nu sunt un fanatic al coupe-urilor (sedanurile imi plac) , dar nu vad de ce ar trebui pe o astfel de masina motor v32 si nspemii de cp. mie imi inspira eleganta, rafinament, necocalarism. iar performantele... conteaza (pt mine) in cat timp ajunge la 50 si elasticitatea 80-120 km/h in treapta 4 si 5. aia cu suta... doar daca te grabesti la intrarea pe autostrada si ai bani de benzina sa incerci mereu sa faci 0-100-0-100.
    20 3
  • Pentru dst
    Design
    Sincer, fara suparare... Are o fata de broasca. Spatele e probabil cel mai frumos din clasa, dar la fata... mai aveau de lucrat Renault.

    Cred ca nota este absolut meritata.
    12 36
  • bine de stiut
    mie mi s-a parut ca are finisaje la cel mai bun nivel... de ex. decorul de pe plansa de bord e din aluminiu veritabil
    27 5
  • .............
    .............
    prea tare
    17 6
  • Vasilon
    oho
    Ati inebunit cu nota asta.Este extrem de mare pt o dacie
    9 46
  • :)
    Degeaba.Cand ma gandesc la ce variante de motorizare are...Imi vine sa-mi smulg dintii.

    Intr-adevar,cum s-a spus si mai sus are un design reusit,dar motorul frate.Ala e sursa de putere a masinii.Asta cautam noi barbatii....
    10 36
  • Bravo Bogdane! corectia e binevenita... ai remarcat ca "partea frontală trădează apartenenţa la filosofia de brand Renault". Foarte adevarat.
    Si pt ala care mi-a raspuns, ii zic sa priveasca mai bine masina in realitate; sa lase pozele pe net.
    15 0
  • copie
    au furat foarte mult de la Aston Martin spate si grila fata de Vanquish sau Vantage
    5 14
  • Tot Eu
    @MCD a fost desenata de un designer care a lucrat la Aston
    4 9
  • laguna
    Puteau sa-i puna proiectoare de ceata!
    4 10
  • Francezii
    La partea estetica si artistica niciodata nu au stat rau , in schimb chestiile astea "banale" ca motor ,cutie de viteze , comportament rutier sunt ignorate constant , poti considera un coupe ca asta masina sport doar ca are spoiler ostentativ si evacuare dubla?

    Pacat de mostenirea renault sport , candva faceau masini sport in adevaratul sens al cuvantului.
    5 40
  • renault sport
    @ razvanis
    renault inca face masini sport, as tine sa te contrazic, iar clio RS e un exemplu viu de legenda perpetua. Inca rupe tot pe segmentul lui si e prezent in orice raliu. Megane RS este de asemenea o bijuterie de masina, pe clasa si cilindreea lui, iar comportamentul sport e impecabil.
    va rog sa luati in considerare faptul ca laguna coupe nu are un RS in nume, ca daca era, renault avea un v6 pregatit pentru el ...(vezi clio v6, laguna concorde)
    34 2
  • @razvanis
    Te contrazic
    Renault are motoare bune. In viitorul nu foarte indepartat, motorul 2.0T 170cp va fi inlocuit de o unitate turbo de 1.8 litri si 250 CP.

    Acum nici performantele motorului 2.0 dCI de 180 CP si 400 Nm nu sunt de neglijat, fiind printre cele mai bune pe segment.

    In Franta Laguna Coupe mai are un motor 3.0 V6 dCi 235 CP cu un cuplu imens de 550 Nm.
    Daca mai luam in calcul ca Laguna dispune de un sasiu reactiv si precis, recunoscut de toti specialistii auto, iar in prezent vine cu un sistem cu 4 roti directoare, atunci putem concluziona ca avem in fata una dintre cele mai manevrabile masini din clasa ei.

    Ca sa te convingi ce inseamna 4 roti directoare aveti aici un filmulet interesant:

    Renault Laguna GT (4Control System) vs Porsche Boxster S
    http://www.youtube.com/watch?v=QaTnd3ozcaE
    37 0
  • @@razvanis
    Nissan folosea 4 roti directoare inca de la R32 pentur skyline, insa pentru GTR au renuntat. Inseamna ca nu sunt doar avantaje intr-o tehnologie de aproape 20 de ani, pentru ca altfel nu ar fi renuntat.
    3 30
  • Carlos
    @Hadouken
    Sistemul asta implica pompe hidraulice, computere si alte sisteme care se adauga la masa masinii, de aia a fost scos de pe GTR. Laguna Coupe nu se vrea un supercar cu peste 400 CP. Oricum a mai evoluat tehnologia de atunci.
    "Active Drive" de la Renault e un sistem de ultima generatie a conceptului cu 4 roti directoare si are ca scop cresterea sigurantei si a placerii de a conduce. Renault ne explica mai jos care-i treaba cu sistemul asta.

    La ce serveste?
    Sasiul "Active Drive" cu patru roti directoare ofera doua avantaje:
    - faciliteaza operatiile datorita unui diametru de bracaj diminuat,
    - permite unghiuri volante reduse datorita unei directii mai precise, special parametrata.
    De fapt, diametrul de bracaj al Lagunei Coupe care beneficiaza de acest echipament s-a redus cu 10% (echivalentul unui model citadin cum este Clio).
    "Active Drive" cu patru roti directoare garanteaza o precizie mai mare de conducere. Constituie un complement excelent pentru sistemele electronice de siguranta activa (precum ABS-ul sau ESP-ul). Astfel permite vehiculului sa fie mai reactiv la manevrele de evitare.

    Cum functioneaza?
    "Active Drive" cu patru roti directoare functioneaza datorita unui sistem de pilotaj automat al vehiculului. Senzorul situat pe coloana de directie trimite informatii printr-o retea CAN (Computer Area Network) la calculatorul 4RD (patru roti directoare). In urma partii posterioare a trenului spate, acesta din urma ia in calcul viteza vehiculului luand informatii de la ESP. Acest calculator analizeaza in egala masura valorile unghiului volanului ceea ce ii permite sa detecteze tipul de conducere al soferului (sportivitate, situatii de evitare, etc.). In functie de acesti parametri, da comanda corespunzatoare de bracaj a rotilor spate cu ajutorul unui dispozitivi care actioneaza electric, implantat pe osia din spate. La o viteza inferioara valorii de 60 km/h, rotile spate bracheaza in sensul opus celor de la trenul fata, cu un unghi maxim de 3,5°. Incepand cu o viteza de la 60 km/h, Laguna ofera o mai mare precizie la volan. Stabilitatea este ameliorata, vehiculul se comporta ca si cum ar fi pe sine. Bracand rotile spate in acelasi sens si simultan cu rotile fata, sistemul "Active Drive" cu patru roti directoare permite contrarea fortei centrifuge.
    25 3
  • "Active Drive"
    Concret o sa-i vezi avantajele daca o conduci pe niste stradute inguste cum sunt cele din Brasov. Asta la viteza mica. La viteza mare este exact cum o descrie Renault: mergi ca pe sine!
    21 2
  • @carlos
    mda.. tehnologia aparuta in 1987 pe honda accord e reinviata de Renault in 2010. Nu spun ca nu are avantaje, insa probabil are destule dezavantaje daca o tehnologie cunoscuta nu e adoptata de restulor producatorilor, in special de cei recunoscuti pentru inovatii in domeniu. La fel cum e si cu motorul Wankel probabil.

    P.S. nu e nevoie de romane, am vazut reportajul cu Laguna GT si nu inteleg de unde stii tu ca e exact cum sustine Renaul: ai mers tu cu ea si nu stim noi?
    6 28
  • Auzi, draga "Miss", vrba cantecului era cam asa: esti frumoasa dar esti proasta". Cred ca era un imn dedicat de fapt lui Renault (exceptam Megane RS care ar trebui sa fie un brand in sine si sa nu se numeasca Renault) de catre o vasta parte a clientilor sai din Romania...
    4 29
  • Carlos
    @Hadouken
    "reinviata de Renault?" glumesti? de-a lungul timpului au fost peste 40 de modele de masini cu sistemul asta...
    "probabil are destule dezavantaje..." you're full of bullshit :)) vino cu ceva concret daca te tine... tu nu stiai bine ce inseamna "Active Drive" pana acum (te-am simtit) si imi dai mie lectii de cine a scos prima data sistemul cu 4 roti directoare... si honda prelude a fost prima masina cu asa ceva, nu accord... oricum asta-i un aspect prea putin important... important e modul in care a evoluat tehnologia si cum e folosita...
    Si da, am condus Laguna Coupe 2.0 dci 180cp cu "Active Drive", pentru ca trebuie sa stiu ceea ce vand... lucrez la Renault tolomacule... Nu sunt unul din mascaricii cu care iti petreci tu timpul la scara blocului.

    @maka kk
    "vasta parte" ?!! stii ce? te chinui prea mult... =)) iti crapa mintea
    20 2
  • Noar in Romania
    Numai la reprezentantele de la noi sunt motoare asa mici, dar daca sti cu cine sa vorbesti sau ai noroc la o firma care aduce masini din strainatate(in cazul de fata din Franta) poti sa iei una cu motorul 3.2 l V6, dar la noi oficial nu sunt motoare mari.
    P.S. : Motorul 1.9 dci de fapt are 180 cai nu 130
    3 4
  • *Doar in Romania
    0 1
  • stefan
    laguna coupe 4rd
    Baieti, tin sa va anunt ca laguna coupe cu active drive si cu 400 Nm se conduce exact asa cum spune @carlos pentru ca am una si e absolut geniala. si probabil ca el a condus-o pe cealalta ca a mea in brasov, una alba. si sunt singurele momentan din cate stiu eu. masina se lipeste de sosea. e un pic dificil la inceput pentru ca nu esti obisnuit dar dupa cand capeti incredere sta pe sosea genial.
    1 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru