Ştiri despre Skoda
-
Cu ocazia Lunii Europene a Diversității, Skoda a prezentat noul Elroq Respectline. Un exemplar unicat care promovează diversitatea, incluziunea și egalitatea. (Luni, 05 Mai)
-
Constructorul din Mlada Boleslav anunță că 28 de studenți din cadrul Skoda Auto Secondary Vocational School of Engineering lucrează la al 10-lea concept. Numele său va fi dezvăluit în curând. (Miercuri, 02 Aprilie)
-
Constructorul din Mlada Boleslav marchează jumătate de secol de la debutul modelului 130 RS. Un rival de temut pe circuit și în probele de raliu, acest model a dat startul gamei RS (Rally Sport). (Joi, 06 Martie)
-
Constructorul ceh de automobile anunță o versiune cu tracțiune integrală pentru Octavia facelift. Este disponibilă atât pentru varianta de caroserie hatchback cât și pentru cea Combi. (Miercuri, 26 Februarie)
-
Constructorul ceh de automobile anunță intrarea în producția de serie, la uzina din Mlada Boleslav, a noii Elroq. Vorbim despre cea mai accesibilă electrică a mărcii. (Joi, 23 Ianuarie)
Intrebari & Raspunsuri
Close
Inchide notificarea pentru
As avea o remarca in privinta articolelor tip test-drive. Cand ma uit la Ford focus cu 1.0 ecoboost, el nu are comparatii in dreapta, asa cum are in acest caz aceasta octavia. cu toate astea, el este un rival oarecum pt octavia, mai ales in varianta sedan. si atunci mergea testat un focus sedan 1.0 ecoboost vs aceasta octavia.
Cel mai grav mi se pare ca nu apare testul cu astra sedan 1.4 T si 1.7cdti, care chiar sunt rivali directi. Atunci s-ar fi vazut foarte bine cum motorul 1.2 tsi a primit punctaj mai bun decat 1.4 t de la opel. Nu discut de ce s-a dat nota astfel, dar e foarte relevant pt comparatia modelelor.
la fel este si in cazul golf, in cazul caruia iar nu apare focus la comparatie, si nici astra cu noul 2.0 d biturbo.
Va rog, daca se poate, sa oferiti o explicatie de ce maisini din aceeasi clasa nu apar la comparatie. Eu as zice ca si variante diferite de caroserie sa intre in aceeasi comparatie, dar asta poate e mai exagerat. Va multumesc.
Dar Ecoboost de ce nu este tras de par? Ca este cilindree mai mica si cam tot cu atatia cai.
Motoarele TSI, la fel ca si Ecoboost de la Ford au primit premii multiple de Engine of the year, la categoria sub 1.4l.
La consum ii dati 4,5 desi real consuma dublu decat zice producatorul.
Pa pret de achizitie, desi nu-l stiti ii dati tot 4,5 stele.
Pretul probabil va fi de la 14.000 in sus,iar modelul testat va costa probabil peste 20.000 euro, deci cred ca mai bine nu puneati nimic.
La fel si la euroncap , dati 5 stele ca Golf 7 a luat 5 ... cel mai cerect ar trebui sa nu acordati stele la ceea ce nu e sigur, faceti media fara sa folositi datele necunoscute.
Voi cum faceti review-urile astea ? ca la OTV nu? care da mai mult primeste puncte.
Spuneti ca ati testat modelul cu cutie manuala si in poze apare cutia automata !!
"În cadrul testului din Portugalia, am abordat un regim de mers sportiv, ceea ce a dus la un consum de carburant ridicat, de peste 8 litri la sută"
Consumul declarat e de 4.9 si de ce are 4 stele si jumatate la consum?
"Pentru moment, preţul lui Skoda Octavia nu a fost dezvăluit" si "Ne-a placut Promisiunea unui preţ competitiv"
Asta e de ras baieti. Voi dati 4 stele si jumatate din nou dar voi aveti O PROMISIUNE A UNUI PRET BUN :))) Va intreb eu, care e pretul bun, pentru cine bun?
Nu mai dau alte exemple ca va fac de ras...
ASTA E O PUBLICITATE IEFTINA (sau poate scumpa) PENTRU ROMANASII NOSTRI NAIVI
Simplu nu iti place nu cumperi decat sa stai aiurea si sa comentezi cand masina nici macar nu a aparut macar in showroom-uri dar romanu stie el ca el o masina care nu merita desi cifrele culmea tot de la noi spun altceva.
Skoda nu e low cost ca marca pentru ca nu se bate cu Dacia, Tata, GWM, Geely ci cu firme precum Hyundai/Kia, Chevrolet, Fiat, Renault, Ford, Seat, fiind o firma de volum mai de buget (spre deosebire de VW si Citroen care de ani buni arata mici valente premium). Se vede la preturi comparand producatorii de pe piata.
Parerea mea e ca nu prea se merita sa cumperi masina asta din moment ce diferentele fata de Rapid nu sunt chiar asa de mari.
Nu stiu cum era daca articolul era pentru Fluence, o porcarie de masina pararea mea, insa se face o asa mare campanie pentru marcile grupului vw. Sa va dau un exemplu. Acum aproximativ 1 luna Euro NCAP a dat publicitatii rezultatele a testelor cu 10 masini. Cum credeti ca era titlul articolului.... "Noul Golf a luat cinci stele la euro NCAP".. Deabia in articol se preciza foarte pe scurt si despre celelate modele... Pai ce sa credem.
Pentru ca, daca ai cunostinte cat de cat despre acest domeniu, daca nu esti unul dintre cei care se pricepe la tot si defapt la nimic, vei sti ca Vw Golf isi are locul lui in industria auto, fiind una dintre cele mai longevive si vandute masini cu acelasi nume de aproape 40 ani. Si de multe ori a fost dat si este dat exemplu ca fiind compromisul cel mai bun sau printre cele mai bune din industria auto. Asta ca sa nu ma intind la mai mult.
PS: consumul acestei Skoda, de 8 l/100 mers sportiv este unul cat se poate de normal. Cu cat tragi mai tare de motorul unei masini, logic ca iti va consuma cu atat mai mult.
Fiesta: declarat - 4,3, obținut la mers alert - 7.8
Octavia: declarat - 4,9, obținut la mers alert - "peste 8"
În condițiile astea "devalorizați" sistemul de notare cu steluțe, nu mai pot avea încredere în ele ca cititor. Poate ar fi utile mai multe informații relevante în legătură cu consumul, câți km a rulat mașina de test, dacă s-a depășit rodajul, ce scrie în manual/zice producătorul referitor la asta, câteva valori ale consumului instantaneu, etc
Încerc să critic și eu constructiv.
Probabil va avea un pret cu cel putin 10% peste Rapid, care sa fim sinceri nu arata rau deloc dar nu stiu cati se vor ingramadi sa si cumpere un 1.6 tdi un nivel de echipare superior cu aproximativ 19000 de euro. Faptul ca Octavia 3 va avea, ca si golf de altfel, punte spate independenta doar la anumite motorizari (peste 140 cp) demonstreaza faptul ca vor sa faca rabat de la calitate. Sub 105 cp nu cred ca ar fi trebuit sa scoata vreun nivel de echipare.
Fata de vechea generatie, arata mult mai bine.
Eu am o teorie - o motorizare de bază mai slabă e necesară pentru marketing, chiar dacă marea majoritate a clienților nu ar alege-o. Câțiva poate o aleg, dar pentru ceilalți e și o chestie psihologică - "am dat un ban în plus, dar nu mi-am luat cel mai slab motor, ci unul mai puternic".
M-am uitat și eu la prețuri, și la Octavia și la Rapid, e într-adevăr un preț corect ținând cont și de dotări, chiar comparând cu Dacia. Ai totuși mult mai multă mașină la un plus de 20% față de un Logan full.
Motorul de 1.2 TSI este comporomisul perfect intre performante si consum.
Un drive -test reusit,Skoda Octavia nu este o masina pt cocalari este o adevarata masina de familie.
atatea critici, cine vrea o ia ci nu se orienteaza spre alte masini.
golf a intrat in istorie auto pt vanzari, altele pt alte caracteristici (particularitati)
prefer o masina pt. alte caracteristici decat una care se vinde in masa
http://vwforum.promotor.ro/topic/71699-octavia-2-fl-12-tsi-probleme/
Sunt motoare DIFERITE! Au aceleasi specificatii la vedere, dar sunt alte motoare.
O2, Rapid: 1.2 - distributie lant
O3: 1.2 - distributie curea