Feedback
Renault Megane RS (2009)
Votează Renault Megane RS (2009):
52 voturi | 8 comentarii

Ai intrebari despre Renault Megane RS (2009)?

Pune o intrebare si utilizatorii Automarket vor incerca sa te ajute!
Nota Automarket 4.4
Uite cum stăm: de la testul cu noul Megane RS pleci cu zâmbetul pe buze. Este una dintre mașinile alea din care cobori fără să-ți pară rău că undeva, pe DN1, ai luat o cameră radar. E plăcut, e stabil, e sportiv, sună așa cum trebuie și îți place. E imposibil să nu-ți placă. Probabil e și o chestiune de apartenență culturală, Megane RS fiind singurul hot hatch care își trage seva dintr-un popor latin (pe Leon Cupra R nu-l iau în calcul, e un german care a învățat flamenco). D-aia îți explici multe. Chiar și prin design. Deci da, te atrage. Și da, e peste multe alte modele care bat 250 de cai putere. Dar nu e peste Focus RS, nu-l împingeți acolo unde nu... Mai mult

Comentarii Renault Megane RS (2009) (8)

  • intr-adevar o masina senzationala!
    31 13
  • anonim
    Renault face cele mai tari hatchbackuri sport
    26 15
  • Costel: Se poate achiziționa un Renault Kwid acum prin Programul RABLA? Raspunde
  • poate
    poate imi cumpar una pare puternic
    7 15
  • florin
    EU AM MERS CU IA LA TEST DRIVE PE PISTA IAM DAT 260.....
    16 9
  • mi-ar placea sa o am ca prima masina, e senzationala!!
    15 15
  • alexander_hndsm
    Bestiala
    au fost multe lansari de hatch-uri, avem ford focus rs, vw golf gti, renaultsport clio 200 .... dar de departe fara sa exagerez macar putin megane rs 250 este cel mai reusit hot hatch pe care poti sa l cumperi. credeti-ma pe cuvant. este mult mai ieftin decat un GTI si cei 60hp pe care ii are in minus fata de ford focus rs se pierd cand vine vorba de viraje pt ca masina asta nu stie sa vireze deloc la viteza. se poate opta atat pt versiunea Sport cat si pt cea Cup chassis. Cea cu sasiu Cup este mult mai agresiva din doua motive suspensiile, amortizoarele si barile antirului sunt mult mai rigide, jante pe 19" negru satin STEEV si LSD(diferential autoblocant) fata de cel electronic aflat pe versiunea Sport.
    13 8
  • SnowM3
    test cu RS
    Am mers cu un RS cu sasiu CUP in seara asta. Entuziasmant ! Motorul mult peste asteptari, urca in ture spre 7000, pe un fundal sonor extraordinar. Cutia schimba foarte bine, intra in viteza intai si la 40 cu usurinta (mai rar !), se duce in 60 1-a, 110 a 2-a (indicat) etc. Spectaculos indicatorul vizual si sonor de schimbare in treapta superioara integrat in turometru care impreuna cu intreruperea motorului iti da senzatia de curse. Franele (desi Brembo, cu discuri striate etc) nu m-au convins. Limitatorul de viteza (complementar tempomatului) e o alta gaselnita sic. Masina sta fantastic pe viraje. Design peste asteptari. Scaune scoica Recaro impresionante vizual si OK ca si pozitie. M-am chinuit vreo 15 min dar nu i-am gasit functiile de afisaj ale accelerometrului. In schimb am reusit sa decuplez ESP-ul, care are si o varianta intermediara, Sport. Calitatea fabricatiei in general buna, desi plasticele sunt spre cheap. Pozitia la volan peste asteptari. Consum in test (indicat de computerul de bord) 19,7 l/100 km
    4 7
  • cosmin
    RS
    f tare masinutza!!!akm stim si de unde vine numele de RS:de la renault sport!fff buna masina la pret accesibil performante numai bune pt noi romanii,un portbagaj maricel interior exterior de senzatie!EXCELENTA!!!alegerea ideala dak vrei s faci economie de bani:consumn care poate scadea sub cel dat de constructor,pret imbatabil(nam vazut alta masina din aceasta cls la un pret mai mic)..etc...oricum s incantat de ea...:X bv renault in sfarsit ceea cesi doreste orice barbat:POWER!!!succes in continuare si poate faceti si un comparativ..;)
    4 4

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru