Lexus ar putea lansa o versiune de serie a conceptului LF-LC în 2017

de Sebastian Toma
Miercuri, 11.06.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Lexus ar putea să relanseze modelul SC în 2017, spun australienii de la Carsguide. Acesta ar putea fi inspirat puternic din conceptul LF-LC, care a fost prezentat iniţial la Salonul Auto de la Detroit din 2011.

Lexus LF-LC, conceptul prezentat de marca niponă în două versiuni diferite de culoare la două saloane auto importante, ar putea primi o versiune de serie în 2017. Potrivit australienilor de la Carsguide, japonezii au construit deja o versiune în mărime naturală a modelului de serie, care este încă la faza de modelare în cadrul studioului de design al mărcii premium nipone. Modelul ar urma să fie denumit SC şi să fie un coupe care să fie succesorul lui LFA. Spre deosebire de supercarul oferit în serie limitată, viitorul SC ar putea fi oferit în mai multe versiuni de putere, iar vârful gamei să fie un hibrid care să asigure 506 CP.

Febra motoarelor turbo se extinde şi la Lexus: IS200t se pregăteşte de lansare

Vestea privind lansarea unui asemenea model vine de la o publicaţie din Japonia, Holiday Auto, care susţine că a discutat cu surse din cadrul mărcii Lexus. Tot ei spun că viitorul model va beneficia de o caroserie din fibră de carbon şi aluminiu, la fel ca LF-LC, pentru a asigura performanţe dinamice maxime şi o masă cât mai redusă. Supercarul LFA a beneficiat, la rândul său, de o caroserie din fibră de carbon, pe care au construit-o cei de la Lexus într-o facilitate proprie, cu o metodă de aplicare a fibrelor dezvoltată in-house.

Partea frontală expusă de conceptul LF-LC a insprirat deja mai multe modele de serie oferite de cei de la Lexus.

Urmareste Automarket
Ultimul Lexus LFA a fost construit în 2012, producţia modelului fiind oprită de atunci.
Cei de la Lexus au vrut să asigure exclusivitatea modelului, aşa că a fabricat doar 500 de exemplare. Lexus LFA este echipat cu un motor V10 de 4.8 litri, care oferă 560 CP. Modelul nipon are o masă de 1.480 de kilograme, distribuţia faţă/spate fiind de 48/52. Supercarul poate să accelereze de la 0 la 100 km/h în doar 3.7 secunde, pe când viteza maximă este de 325 km/h. Cei 560 CP ai motorului V10 de 4.8 litri sunt transmişi roţilor spate prin intermediul unei transmisii secvenţiale cu şase trepte.

Via Carsguide.com.au

Comentarii (3)

  • vai cat poate fi de frumoasa ..
    12 1
  • @AndreiRN
    Urata cu crengi.Fata e stergator de talpi de la usa.
    0 1
  • Andrei
    Cu siguranta si-ar gasi cumparatori,insa la cum arata trebuie sa puna si un motor pe masura designului...altfel ar fi fara rost.
    Ce bine ar fi sa imi pot sterge la orice colt talpile de o astfel de grila fata.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru