Feedback
Voteaza:
1 vot | 42 comentarii

BMW M3 vs. Mercedes C63 AMG vs. Lexus IS-F

Jurnalistii de la Drivers Republic au readus pe circuit duelul celor trei sedanuri de performanta care isi disputa suprematia: BMW M3, Mercedes C63 AMG si Lexus IS-F.

Comentarii (42)

  • la 13.04.2009, 19:42
    do u want more?
    ce vreti mai mult?inca o dovada ce inseamna handlingul bmw, motorul si cutia dinamica si superbul echilibru al sasiului.normal ca acuma o sa vina deontologii, pai nu ca mercedes era pe gpl si lexus pe biodiesel si avea pana, ca sigur bmw o platit bani sa scoata best lap, aaa da, si preferata mea, daca era audi rupea tot si ii ajungea cu 4 ture... ca de... ii quattro

    mercedes e spectaculos, da r e o bruta, nu vreau sa-mi inchipui ce faci pe strada cu el? ii prea turbata, iar lexus se apropie de bmw, dar ceva ii lipseste... (si acuma fanii motoarelor rice powered, sa se prezinte), dar sa nu uitati ca bmw m3 a avut acelasi rezultat si la alte teste versus mercedes 63 amg sau lexus is-f
    -
  • la 13.04.2009, 20:16
    BMW
    Interesant. Eu am condus si Bmw seria 3 si Lexus IS. Chiar am un Bmw 320i insa trebuie sa recunosc ca in ciuda unei latente de 1 secunda pe Silverstone as alege Lexus fara sa ma mai gandesc.
    -
  • Claus
    la 13.04.2009, 20:25
    ......
    eu as alege BMW sau Mercedes
    -
  • la 13.04.2009, 20:30
    ...
    nu stiu ce sa zic,chiar trebuia bmw vs audi vs merc,asta asa ca sa va puna pe cearta:) normal ca bate bmw,chiar daca toti cocalarii vor ca le da valoare,sub imaginea asta se ascunde o masina orientata pe performante,si mi se pare si normal sa bata pe circuit.
    -
  • la 13.04.2009, 20:51
    @drako
    nu e vorba doar de o latenta, e vorba de masina in sine.normal ca nu cumpara nimeni masina pt secunda aia, dar uneori poate fi diferenta intre viata si moarte (ma refer la echilibrul masinii).Lexus ma gandesc ca se apropie de mercedes, un echilibru intre sport si lux, n-am condus, nu ma pronunt, ai ales masina care ti se potriveste tie,e normal.eu vreau bmw ca e pur sport,sau ma rog, mai sportiva, nu pt secunda aia.
    -
  • FizzyBoy
    la 13.04.2009, 22:46
    BmW 4 Ever!!!!!!!
    cea mai tare... are un minus la interior fatza de mercedes dar in rest e mult peste la toti ce vreti ;) motoare, tractiune, stabilitate, fiabilitate, aspect ;) bmw rulzzzzzz
    -
  • FizzyBoy
    la 13.04.2009, 22:47
    BmW 4 Ever!!!!!!!
    tot*
    -
  • tds
    la 14.04.2009, 00:35
    alt test
    dar rezultatul final daca luam toate aspectele masinilor si nu doar performanta pe circuit e: bmw m3 pe 1, merc-ul pe 2, lexus is-f pe 3.
    s-a zis deja ca is-f-ul e bun, dar nu exceleaza cu nimic, e cam... "anonim"
    -
  • BMW forevere
    la 14.04.2009, 00:48
    la fel ca la top gear
    acelasi test a fost facut si la Top Gear exact acelasi rezultat,numai ca in loc de lexus a fost Audi RS4 ,dar si dintre acestea trei BMW a avut cel mai bun rezultat . Nu comentez aiurea am un BMW e90 330i si stiu ce inseamna si BMW si mercedes.
    BMW RULZZZZZ!!!!!!!!!
    -
  • Alex
    la 14.04.2009, 04:52
    mda
    Intr-adevar, LEXUS ! Ce sa mai spun , sunt dusman pe fata al masinilor comuniste(germane) scumpe si nesemnificative. Allez Veyron !
    -
  • nicu
    la 14.04.2009, 07:54
    ......
    daca era si un Logan cu motor de 1,4mpi rupea circuitul, dadea ceata la bmw, mercedes si lexus.
    -
  • cristi
    la 14.04.2009, 08:06
    audi
    corect era audi-bmw-mercedes.Parerea mea este ca fiecare masina are "ceva",pacat ca nu se poate face una singura care sa intruneasca punctele pozitive ale celor 3,rs4,m3,c63amg si atunci nici nu s-ar mai pune problema unei comparatii cu lexus.De cele mai multe ori se cumpara lexus ptr ca arata bine,fuge si...nu sunt atat de multe pe strada,sa fie special detinatorul,nu ca ar fi peste marcile mai sus enumerate.
    -
  • CatalinF1
    la 14.04.2009, 09:07
    S-a uitat ceva
    Foarte important pentru genul asta de Hot Lap este sa se precizeze greutatea masinii.
    BMW a stat cel mai bine in curbe si de aici si timpul cel mai bun.
    Grip-ul mecanic si setarile suspensiei care dadeau un caracter supravirator au facut diferenta.
    -
  • mik
    la 14.04.2009, 09:36
    @ deontologi, cunoscatori, atotstiutori
    o vreau eu pe cea mai proasta dintre toate!!!
    -
  • GG
    la 14.04.2009, 09:38
    @pt toti ratatii
    Ba ratatilor nu mai vb voi de lexus, ca trebuia sa fie audi etc., daca va urcati intr-un lexus isf pe spate. Daca auziti numai cum suna motorul si cum arata in interior da clasa la toti. Aia de prosti au adus si Lexus? Cocalari manelisti ce sunteti
    -
  • Crysty
    la 14.04.2009, 09:38
    Test
    Am vazut testul efectuat intre RS4, M3 si C63 AMG de "5 Gear" si a castigat C63 AMG !
    Toate sunt excelente si echilibrate ! Depinde numai de preferinta marcii!!
    Lexus nu are ce cauta intre cei 3 granzi germani !
    -
  • la 14.04.2009, 09:43
    @m.. bmw
    multumesc draga M.. (ma gandesc ca o fi numele de familie?).ai fost cafeaua mea in dimineata asta, multumesc de insulta, dar iti aduc la cunostiinta ca nu toti fanii sunt si cocalari, iar daca la noi multi isi iau bmw de impresii nu inseamna ca asa e la nivel global.Unii din noi detinem un bmw pentru ceea ce este, nu pentru ceea ce devenim la volanul lui.Mai consider ca puteai sa-ti exprimi parerea si fara jigniri nu crezi?Nu stiu ce masina ai, da acuma ar fi corect (according to you) sa zic ca toti care au o masina ca a ta, sunt fara bun simt nu?
    -
  • luxxxien
    la 14.04.2009, 10:34
    deci da
    Toate cele trei modele, plus altele gen RS4 GT-R, Evo, WRX STI si cine mai stie sa mai spuna sunt frumoase, sunt performante si putin fara rost daca nu le pui pe circuit...
    E bine sa ai un plus de cai pentru ca intr-adevar iti poate salva pielea chiar daca in 80% din cazuri tot tu ai riscat inutil (vorbesc in numele meu acum... :) ) dar pana la urma conteaza sa iti placa tie, si nu atat performantele... :)
    De gustibus este inca regula valabila pentru toata lumea...
    Iar eu sunt de parere ca japonezii fac masini din ce in ce mai bune...
    -
  • andrei
    la 14.04.2009, 11:13
    super
    toate 3 sunt exceptionale, sunt masini premium , e greu sa le gasesti cate un + sau un -, asta daca nu esti mare specialist.
    eu astept clipa in care o sa imi permit un lexus
    -
  • Vlad
    la 14.04.2009, 11:20
    da..
    Eu sincer astept sa vad un Nissan GTR in comparatie cu astea. Puteti sa o tineti pe masinile germane cat vreti ca tot raman in spate. Ideea e ca au istorie si atat, incet ... incet ajung o istorie.
    -
  • gaby
    la 14.04.2009, 12:03
    japan
    Lexus all the way!
    -
  • idi
    la 14.04.2009, 12:08
    @Alex
    "Allez Veyron" tu, care urasti masinile germane afla ca Veyron apartine grupului VW si e facuta de subsidiara lor in Franta Bugatti...you stupid !
    -
  • Ungaro_
    la 14.04.2009, 12:13
    Mercedes Forever !!!
    Chiar daca este cel mai lent Mercedes C63 AMG este cel mai tare,este o fiara o bestie !!!
    -
  • Daimler
    la 14.04.2009, 12:19
    AMG the Best !!!
    BRABUS simply :Fantastic the Best !
    -
  • bogdan
    la 14.04.2009, 12:38
    gt-r e intr-o alta clasa cu cele prezentate aici. acolo se chinuie corvette zr1 si porsche gt2 sa concureze. cine are bani de asa ceva va cumpara numai poe baza preferintelor preconceptiilor, etc, si nu pe baza unei diferente de 1 secunda. si la nivelul acesta handlingul nu va face diferenta intre viata si moarte sau asemanator cum comenta cineva mai sus. e infim. daca mercedes nu scapa nici m3 nu scapa. si sa nu vorbim ca aici sunt conduse de un pilot si nu de un sofer obisnuit, oricat de bazat se crede, si cu un curs de pilotaj chiar. nu masina te scoate din incurcatura, ci soferul. vedeti filmul de mai devreme cu jason plato.
    -
  • Vam-pirelu
    la 14.04.2009, 12:46
    bla bla
    Mai voi nu ati vazut cum mergea ala cu mertzanu ... k nu stia sa-l piloteze ... masina era instabila in curbe ... in linie dreapta cand isi baga picioru in pedala acceleratia a crescut mult mai rapid k la m3 si IS-F. Cred k pe strazi C63AMG e mai potrivit decat M3 si is-F.
    -
  • la 14.04.2009, 12:59
    @GG
    GG stai usor,sa nu iti sara vreo vena.Tu unde te crezi,pe maidan?Asta a fost o proba de circuit,timpul pe care l-au scos a contat,nu interiorul.Si din cate stiu eu un interior "nu poate da clasa",incearca sa formulezi corect raspunsurile tale din respect pentru ceilalti utilizatori.
    -
  • laurro
    la 14.04.2009, 13:22
    doar un test !
    Nu trebuie sa luati de bun tot ce se prezinta pe net. Sunt diverse teste, unele sponsorizate de firmele "castigatoare", care vor sa formeze un curent de opinie si o anumita imagine unei masini, pe care nu o s-o aibe decat foarte putini. Restul o sa-si cumpere alte produse ale marcii respective, avand in minte imaginea masinii castigatoare dintr-un anumit concurs fantoma, aranjat de mai stiu eu cine, pe mai stiu eu unde ! Este un gen de manipulare, pentru ca de fapt, viitorii clienti cumpara cu totul alt ceva !
    Cele mai adevarate teste sunt cele ale devalorizarii autoturismului respectiv in timp. Raportul timp - valoare, spune totul despre masina respectiva. Si aici Mercedes-ul sta ca de obicei cel mai bine.
    Personal cred ca, chiar si cu micile caderi ale firmei la unele modele, Mercedes ramane in continuare "Number One" pe planeta numita Terra !
    -
  • BMW
    la 14.04.2009, 13:39
    Bayer
    Nici nu se discuta .
    BMW are peste 20 de ani de cand este IMBATABIL.
    RUSINE MERCEDES are vreo 470 cp din 6200cm3 si asa timp slab pe acest circuit.
    Si lexus rusine din motorul ala de 4600 cm3 si 400 cp rusine.
    BMW M3 E92 3989cm3 si 420 cp (414cp) asta performanta se vede si pe circuit si in rezervor economia.
    -
  • gheonoaia
    la 14.04.2009, 14:07
    versus
    ...eu as propune o discutie "am bmw/ lexus/audi.metz - si am ales-o pt ca....". Altfel, e usor de dat din gura, cand tu nu ai facut nici 100 km prin oras/afara cu una dintre ele....
    -
  • la 14.04.2009, 16:18
    @bogdan
    permite-mi sa te contrazic.Si masina conteaza, are un rol foarte important.Crezi ca plato daca era cu tractiune spate o mai scotea?
    Fa cu un 63 amg ce faci cu un m3 si ajungi in copac, si asta nu pentru ca e o masina proasta, dar trebuie un pic de scoala ca sa ii tii fundu la locu lui, deaia scoate timp prost cu el, ca in curbe pierde enorm.Daca intrii mai tare intro curba, mai tare te arunca 63-u decat m3-u, de aici tragi concluzia ca totusi secunda aia conteaza, la semafor o secunda nu e mare lucru, dar pe circuit in secunda aia de multe ori se incadreaza primul clasat si ultimul clasat.Un sasiu mai bine echilibrat inseamna o masina mai stabila si mai usor de redresat, iar diferenta asta e mult mai evidenta la un RWD.
    -
  • Profesoru'
    la 14.04.2009, 17:37
    @ mowgli
    Ne-am dat seama in sfarsit ca esti fan BMW !
    -
  • la 14.04.2009, 17:50
    da?
    no fain atunci, sa stiu sa imi sterg contu, eu vb de masini in general, folosind m3 si 63 amg fiind si in video, deci e mai usor de inteles, dar la fel de bine pot vorbi si de subaru, alfa romeo, porsche etc...
    -
  • la 14.04.2009, 18:32
    ....
    Sunt si eu curios de ce e rau sa fi fan bmw,eu nu cred ca isi cumpara cineva mercedes sa faca curse cu el.chiar si AMG,e o masina de confort nu performante.Daca vrei lux cumperi mercedes daca vrei performante cumperi bmw.Poate gresesc,dar asta e parerea mea
    -
  • eustake
    la 14.04.2009, 19:02
    mercedes
    As alege Mercedes. Nu ma incanta acele 3 secunde in plus pe Silverstone. Sa-i punem si tractiune integrala pe Mercedes si am scapat.
    -
  • bbbb
    la 14.04.2009, 19:02
    ....
    nu stiu despre ce vise vorbiti,dar cine nu a condus pina acuma nici una dintre ele atunci de ce comenteaza filmul ?,daca ar fi 2 vapoare ati comenta care intra in port mai repede?am C klasse 2008 chiar este bestial,si in emisiunea fifth gear au aceeasi pareredespre c63 amg din acest film...
    -
  • bbb
    la 14.04.2009, 19:14
    avedei
    sigur gresesti!!!!!!!!
    -
  • maryo
    la 14.04.2009, 23:36
    acc. timp/acc. circuit/acc. masina?...
    sunt curios chiar ezista vre-un sofer sa conduca acc. masina pe acc. circuit de mai multe ori si sa scoata acc. timp (nici o secunda in plus sau in minus)? sigur nu ezista, dar comentam de dragul de a comenta ca ar conta o sec ... pe circuit ca si pe oricare drum public conteaza cel mai mult aptitudinea soferului (la masini cu acc. performante), daca as avea bani acum nu stiu ce as alege poate Lexus. am toyota avensis executive din 2004.
    -
  • Galeas
    la 14.04.2009, 23:57
    no comment
    mda .. deci toate 3 sunt absolut bestiale, si sincer mi se par perfect egale! sa fim seriosi, 2 secunde ... hai s-o dam pe fata: unde dreq conteaza 1-2 secunde DECAT pe un circuit? cei care imi spun ca 1 secunda poate insemna viata sau moarte ... cred eu ca gresesc, pt ca nu cred ca vre-unul din ei isi ruleaza masina foarte des la 160 mph(aprox 260km/h) si daca intr-adevar o ruleaza, pt ei conteaza acea diferenta deoarece au un A6, un seria 5 etc. ,adica o masina de serie, pe cand fiecare din astea 3 modele sunt construite exclusiv pentru a fi sportive si au mult mai multe sisteme de siguranta incluse, au unghiurile la roti altfel calculate, suspensiile sunt altfel gandite, TOTUL e facut sa fie sport. Toate te scot din belea la viteze mari. ramane doar o chestie de gust pe care sa o alegi
    -
  • victor
    la 15.04.2009, 16:00
    tot ce conteaza
    prieteni, degeaba va tot certati, tot ce conteaza e prima impresie si i puteti auzi si voi "loud an clear" la inceputul turului cu AMG 63 si anume : " I just love this car !!! " restul e de prisos .
    si aporpo de IS-F ... e o masina cu mult prea complicata, cu 8 trepte de viteze si care le face pe roare in afara de a sta pe asfalt !!
    toate cele bune !!!
    -
  • raaul
    la 16.04.2009, 21:28
    alesul masinii tine de o filozofie de viata..pe care nu multi o au...si ne rezumama la afirmatii gen bmw-performanta, mercedes-lux...lexus ce o mai fi...lux si performanta dar la un nivel nu foarte ridicat? etc...
    lexus mie nu prea imi transmite nimica....iar intre mercedes si bmw marci pe care le respect...intotdeauna am preferat BMW ptr ca nu cred ca as vrea altceva decat un M5...nu cred..:P
    -
  • GreeN
    la 23.04.2009, 15:44
    hmm
    test subiectiv din pct meu de vedere. IAR LEXUS are un MARE MINUS => Esapament fals :))

    Mercedes & BMW =>No comment .Nu cred k acele 2'40" fac diferanta.
    -

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru