Voteaza:
8 voturi | 11 comentarii

Primele impresii de la volanul noului Infiniti Q50, rivalul lui BMW Seria 3

AutoExpress ne aduce primele impresii de la volanul noului Q50, urmaşul vechiului G37. Modelul îşi propune să se bată cu nume grele din segment, BMW Seria 3 şi Audi A4, dar oare poate?

Comentarii (11)

  • la 15.10.2013, 19:21
    Citez ,,dar oare poate'' ?
    Sigur ca poate ! Acelasi lucru am spus si la Lexus IS vs. A4 si seria 3.
    Orice model de la Lexus si Infiniti face fata concurentei germane ! Dar de batut e greu bata seria 3. Eventual sa fie la egalitate. Cat despre A4 sunt sigur ca acest Q50 il poate bate cu usurinta. Cel putin arata mult mai bine ca el. Sa vedem cu ce vine Mercedes....noul C class se anunta un mic S.
    -5
  • Mihai
    la 15.10.2013, 19:47
    Depinde de preferinte. Eu apreciez mai mult A4 decat Bmw seria 3 (cel nou seamana prea mult cu seria 5 si creeaza impresia de cocalar) sau clasa C (depasita la toate capitolele de ceilalti constructori premium germani). Legat de Infiniti, va fi un esec la cum se prezinta dpdv. tehnic (directia aia fly-by-wire nu aduce imbunatatiri, din contra) sau interiorul prea asiatic.
    -4
  • la 15.10.2013, 19:54
    La anumite capitole, atat IS cat si noul Q50 pot face fata concurentei germane, dar din pacate nu despre asta e vorba, daca s-ar rezuma totul la teste ar fi ceva, dar se rezuma inevitabil la vanzari, iar acolo nu se mai poate spune acelasi lucru, e nevoie de mult timp, cum am mai spus.

    Revenind la Q50, nu arata rau, punctul forte este interiorul dupa parerea mea, mai putin decizia de a monta acele butoane de pe margine care se actioneaza ca la un casetofon cu butoane clasice, cum bine s-a observat si-n test, apoi o alta parte negativa, la fel ca la Lexus, este oferta limitata de motorizari, chiar si la cele pe benzina, apoi lipsa unor optiuni gen tractiune integrala, o optiune din ce in ce mai cautata, cel putin in Europa, dar se cauta si-n SUA, deci poate face fata ofertei mai bogate si mai complete de la concurenta? Nu prea.
    +16
  • Florinel Iacob
    la 15.10.2013, 21:10
    Este o masina exclusivista si deosebit de rafinata si asta chiar o face sa tranteasca de pamant cu nemiluinta ''tractorasele trioului ''. In plus motorul de pe Infiniti se aude de 15 ori mai bn decat panaramele supraalimentate de pe BMW sau TDI-urile banalului A4, care nu are pic de personalitate.

    Cat despre batut, le bate fara miluinta de suna apa in ele la fiabilitate si la hybrizi.....deci ghertoii sa se duca sa behaie in alta parte....pfff patetic.
    +1
  • Ivanofff
    la 16.10.2013, 01:44
    Cea mai frumoasa masina din segment. La partea de performante este mult mai spectaculoasa decat oricare din acest segment, exact cum au spus restul jurnalistilor auto, ca are ambitii de segment E nu D la felul in care a fost proiectata. Cat despre motorizari, sunt foarte potente fata de un Seria 3 urat si de un A4 banal, inclusiv propulsorul de 325 CP si cel hybrid de 354cp care se este cel mai performant din acest segment.
    Fiabilitatea nici ea nu se discuta, fiindca in spate ascunde multa tehnica si inovatie Nissan, adica ''un sac de ciment '' foarte rezistent si robust in timp. Ce mi-a mai placut a fost unicul sistem multimedia cu display dublu, iarasi unic in acest segment. Dupa parerea mea seria 3 si A mai au de ''beut'' lactate .
    -7
  • Lache
    la 16.10.2013, 12:28
    Ivaneeeeee,sunt doar 2 motorizari .Un diesel de la Mercedes si un V6 benzina +un motor electric care are 359 calutzi.De unde ai scos tu valorile enumerate de tine? Ai proiectat cumva alte motoare si noi nu stim? A fost wasabi stricat?
    0
  • Ivanofff
    la 16.10.2013, 12:59
    @Lache, citeste aici inainte sa faci pe desteptul:

    '' At launch in North America, two advanced powertrains will be available, followed by additional engine options in other global markets later in the year. The Q50's refined 3.7-liter aluminum-alloy DOHC 24-valve V6 is rated at 328 horsepower (est.) and 269 lb-ft of torque (est.) and features Continuously Variable Valve Timing Control System (CVTCS) and Variable Valve Event & Lift (VVEL®).

    The available hybrid powertrain features the Infiniti Direct Response Hybrid™ system with Intelligent Dual Clutch Control. It combines a 3.5-liter 24-valve DOHC aluminum-alloy V6 and compact laminated lithium-ion battery design with an innovative one-motor/two-clutch motor control. The system's V6 is rated at 296 horsepower (est.) and 255 lb-ft of torque (est.), while the advanced 50 kW electric motor is rated at 67 horsepower (est.) and 199 lb-ft of torque (est.). The hybrid system net power is 354 horsepower (est.), providing strong acceleration and lean fuel economy. ''

    http://www.netcarshow.com/infiniti/2014-q50/

    Esti putin cam tulburat este ? Nu-i vina ta ca supa cu galuste nu ti-a placut.
    -2
  • Ivanof
    la 16.10.2013, 13:52
    @Lache, citeste aici inainte sa faci pe desteptul:

    '' At launch in North America, two advanced powertrains will be available, followed by additional engine options in other global markets later in the year. The Q50's refined 3.7-liter aluminum-alloy DOHC 24-valve V6 is rated at 328 horsepower (est.) and 269 lb-ft of torque (est.) and features Continuously Variable Valve Timing Control System (CVTCS) and Variable Valve Event & Lift (VVEL®).

    The available hybrid powertrain features the Infiniti Direct Response Hybrid™ system with Intelligent Dual Clutch Control. It combines a 3.5-liter 24-valve DOHC aluminum-alloy V6 and compact laminated lithium-ion battery design with an innovative one-motor/two-clutch motor control. The system's V6 is rated at 296 horsepower (est.) and 255 lb-ft of torque (est.), while the advanced 50 kW electric motor is rated at 67 horsepower (est.) and 199 lb-ft of torque (est.). The hybrid system net power is 354 horsepower (est.), providing strong acceleration and lean fuel economy. ''

    http://www.netcarshow.com/infiniti/2014-q50/

    Esti putin cam tulburat este ? Nu-i vina ta ca supa cu galuste nu ti-a placut.
    -3
  • Lache
    la 16.10.2013, 20:23
    Bah,asculta ce zice nenea asta.Lasa piata Americana.E alta mancare de peste.Vorbim de Europa.
    +3
  • lau cristian
    la 17.10.2013, 11:45
    Nu va face fata marcilor premium germane , cel putin nu va face fata seriei 3 si mercedes cu modelul nou de C , in schimb A4 e ramas in urma la toate capitolele si cred ca va fi o rivalitate intre el si acest infiniti chinezesc :))
    -2
  • geo
    la 17.10.2013, 17:18
    Mie imi place ! Cred ca va avea success.
    +1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru