• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

91Schumi06

  • Membru din 30.03.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 787 in total
  • N-a fost o cursa chiar asa plictisitoare cum m-am asteptat.Ferrari busea iar strategia, da' noroc ca s-a enervat Vettel si le-a spus ce au de facut. Ar merita si salariul pe care-l primesc strategii Ferrari. Kimi a facut o cursa consistenta si frumoasa, in ciuda unei penalizari nemeritate. Ar mai fi de mentionat si Hulkenberg, care a stat pe supersoft-uri cat n-au stat Red Bull pe soft-uri sau medium-uri. Perez, de asemenea, a facut o cursa buna, ajutat fiind si de masina. Hamilton a fost prins in pluton, si acolo s-a vazut ca oricat de buna ar fi masina ai nevoie si de-o conjunctura favorabila. Dupa umila mea parere, Hamilton ramane in continuare favorit la titlul mondial.
    Rosberg câștigă fără emoții cursa inaugurală de la Baku. Podiumul, completat de Vettel și Perez
  • Subscriu si eu celor spuse de colegul pif. Steagul rosu trebuia scos imediat dupa incident, si vorbim strict de securitate, pentru ca oricum Rosberg tot reusea sa ia pole-ul in cele doua minute ramase. In alta ordine de idei, nu cred ca avem ce vedea maine...Rosberg castiga,Hamilton termina pe doi, iar pentru locul trei se da o batalie intre Ricciardo, Perez si Vettel.
    Rosberg, pole position în cursa inaugurală de la Baku. Hamilton, locul 10 după ce a lovit parapeţii
  • Domnilor,eu am fost sa ma omenesc, si mi-a venit o idee despre cum ar putea deveni F1 mai spectaculoasa. O luam cu calificarile: vrei sa fie pilotii pe circuit? Le cumulezi timpii din Q1, Q2 si Q3, si le pui la dispozitie cate seturi de pneuri vor...din cele mai moi. Pe urma, in cursa, ii pui sa plece cu pneurile cele mai rezistente( sa zicem s,ss si us): pleci pe soft-uri, ca nu poti sa mergi cu rezervorul plin si cu gumele cele mai moi, apoi treci pe ss si faci finalul, cand e masina mai usoara, cu us. Si ai boxele deschise doar doua tururi. Spre ex: schimbi intre tururile 20-22, apoi 34-36 si 42-44...cine n-o face, e descalificat.Daca suferi vreo avarie, intri,schimbi aripa, dar nu intervi asupra pneurilor...si cred ca ar fi mai spectaculoase cursele si nu disputate la boxe. P.S.: pana-n Australia eu renunt sa ma mai uit la vreo cursa de F1!
    Campionul confirmă revenirea: Hamilton a câştigat cursa din Canada în faţa lui Vettel datorită unei strategii mai bune pentru pneuri
  • profesore, nu dominau in halul asta! cat despre Raikkonen... nu l-a lucrat nimeni.In China au preferat, de asemenea, sa iasa in finalul Q3 si au prins un singur tur cronometrat.
    Hamilton, pole position în Canada. Rosberg, la un pas să-l detroneze pe britanic
  • In 22 de ani, de cand urmaresc F1, eu n-am vazut echipa sa domine in halul asta!!! 41 de pole-uri in 44 de curse??? Da-o dracului de treaba...
    Hamilton, pole position în Canada. Rosberg, la un pas să-l detroneze pe britanic
Pagina
12345...474849...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău