• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

AdrianBrasov

  • Membru din 12.03.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 8 in total
  • Sa facem o analogie... In viata reala am o cheie la masina, o cheie la apartament, o cheie la cutia de posta, etc. Daca pierd cheia de la masina atunci risc ca cineva sa imi intre in masina, dar apartamentul si cutia de posta sunt in regula. Daca as fi avut aceasi cheie peste tot atunci ar fi fost nasol, as fi putut sa imi gasesc in plus apartamentul gol si corespondenta furata. Din motive asemanatoare nu ne place sa folosim login-ul de la Facebook, google, twitter sau ce are fiecare pentru a ne autentifica pentru concursuri, facut cumparaturi, etc pe alte site-uri. Acum fiecare e liber sa aleaga, unii poate vor sa se autentifice cu facebook, google, etc peste tot, dar eu prefer sa imi fac cont separat pe toate site-urile care le folosesc chiar daca asta inseamna sa tin minte 50 de parole.
    F1 Champ 2012 - Au început înscrierile! Câştigă o excursie la Hungaroring!
  • Anul trecut am castigat o etapa si am participat cu placere la concurs, dar in 2012 eu nu voi participa la concurs daca pentru login este necesar facebook. Concursul F1 champ era o chestie care o faceam de placere si nu imi consuma mult timp. Nu vreau sa folosesc facebook pentru ca nu vreau sa stau apoi sa-mi curat inbox-ul de spam-uri de la facebook si nici nu vreau sa stau sa caut prin setarile contului de facebook cum imi dezactivez milioanele de tipuri de notificari. Ar mai lipsi apoi telefoane de la prieteni care sa imi zica sa pun poze pe wall... Si aproape sigur vor veni telefoanele pentru ca facebook reuseste pana la urma sa se prinda care sunt oamenii cu care comunici mai des in viata reala.
    F1 Champ 2012 - Înscrierile încep luni, 12 martie!
  • Multumesc pentru felicitari. Sunt bucuros pentru medalia F1 Champ, chiar imi doream o astfel de medalie drept amintire. Binenteles ca sunt bucuros si pentru calificarea in etapa finala. Felicitari si celorlalti castigatori! @xavier. Ai inteles corect regulile pentru alegerea pilotilor.
    F1 Champ: Câştigătorii etapei a patra
  • Eu am 2 propuneri: 1. Sa se puncteze pilotii care inlocuiesc pilotii titulari. Punctele obtinute sa fie acordate pilotilor titulari. Nu mi-a placut cand s-a schimbat un pilot si mi s-au pierdut toate setarile pentru grupa respectiva. Pana la urma trebuie punctat talentul de management, nu trebuie punctat cel care a stat la calculator pana in ultimul minut ca sa vada daca a aparut o schimbare de pilot. 2. As prefera un premiu mai durabil in locul tricoului, ceva care poate fi pastrat ani de zile amintire ca ai castigat o etapa. De exemplu o masinuta, un ceas, o cana... In rest am fost multimit de versiunea 2010.
    Ajută-ne să îmbunătăţim managerul F1 Champ în 2011!
  • DMP are dreptate, Schumacher a terminat primele antrenemente pe locul 4. Nu se poate corecta ?
    China, antrenamente 3: Webber readuce Red Bull in frunte
Pagina
12
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău