• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Alpine77

  • Membru din 27.05.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 259 in total
  • @Al Bundy- de acord cu tine ca o populatie needucata si indatorata este mult mai usor de controlat si probabil, este unul din lucrurile pe care orice structura de conducere isi doreste. Dar nu inteleg cum fac ei asta cu masinile electrice si nu cu cele termice. Da, cele electrice sunt acum mai scumpe, dar in momentul in care ti-ai pus in cap sa cumperi o masina ( indiferent ca este termica sau electrica) ori ai resursele sa o platesti integral ori iti deschizi un credit, deci nu este mare diferenta. De acolo si sprijinul meu pentru ideea programului rabla care incerca sa scada preturile electricelor la un nivel mai mic, deci mai usor de returnat imprumutul cand se face un credit. Deci situati este cam la fel. In ceea ce priveste dricurile vechi de pe drum ( nu ma refer la masini clasice sau le cele ingrijite si mentinute corect ci la fumigenel reparate pe genunchi din ciclul "merge si asa") trebuie eliminate fara discutie, deci este necesara o reinnoire a parcului auto. Doar cei inconstienti vor spune ca nu. Iar la urma-urmei daca nu ii permiti o masina atunci nu o cumpara. Simplu, foloseste autobuz, tren sau bicicleta. Chestia asta ca din nou toti sunt de vina in afara de noi pentru gradul de indatorire prin credite este oglinda societatii romanesti ( nu toata) in care nimeni nu este responsabil de nimic dar majoritatea sunt vai de capul lor. NIMENI nu i-a fortat sa se duca sa ia credite cu buletinul si sa cumpere mai mult decat isi poate permite, asa ca putina responsabilizare ar fi benefica.
    Ministrul Mediului: “În 10-15 ani, România nu va mai pune pe piață mașini diesel sau pe benzină”
  • Iubesc masinile facute bine, indiferent ca sunt termice sau electrice, deci nu sunt pro una sau alta. Problema este privita in majoritatea cazurilor prin prizma incalzirii globale. Aici nimeni nu se poate pronunta in termeni absoluti daca acest lucru (masurabil, deci real) este consecinta strict a poluarii sau este un fenomen natural ciclic. Pur si simplu nu exista destule date masurate corect in afara ultimilor 50-75 de ani si acest lucru este prea putin pentru un verdict absolut. Dar lucrul evident este ca poluarea in orasele cu un numar din ce in ce mai mare este evedenta ( nu ma refer la un sat cu 5 masini). Iar aici trebuie pricvit si faptul ca parcul auto creste constant, deci in viitor va fi si mai multa poluare. Asta nu inseamna ca sunt de acord cu tranzitia asta, de multe ori fortata pentru trecerea pe electrice. Totul trebuie sa se intample "organic" ( da si cu ajutor de la stat pentru ca este sanantetea noastra in joc) iar interdictiile concrete ar trebui impuse cand infreastructura si oferta ar fi la un nivel rezonabil. Lipsa infrastructurii va fi rezolvata mai devreme sau mai tarziu, lafel si coborarea preturilor pentru electrice la un nivel de bun simt. In concluzie as spune ca a imbratisa o alternativa de perspectiva este un lucru foarte bun dar nu trebuie fortat. Eu unul, ma vad in viitorul apropiat conducand o masina electrica pe care o pot incarca la o priza alimentata de panouri solare montate pe garaj, sau/si la o pompa de caldura geotermala, tehnologii care devin din ce in ce mai accesibile. Odata problemele legate de pret si infrastructura vor fi rezolvate, va fi sah mat simplu datorita tehnologiei electrice NET superioare celei termice. Doar din punct de vedere sentimental o sa sufar.
    Ministrul Mediului: “În 10-15 ani, România nu va mai pune pe piață mașini diesel sau pe benzină”
  • Sper sa aiba ceva inspiratie din modelul original si nu sa recicleze doar numele. Asa cum a facut Fiat cu 500 sau Alpine cu A110.
    Lamborghini dezvăluie noi imagini teaser cu viitorul Countach
  • @LR-probabil ca doar in momentul in care este parcata. Cred ca este ceva in genul Renault Morphoz.
    Audi prezintă conceptul electric Skysphere: 630 de cai putere și autonomie de 500 km
  • @@alpin- nu este treaba ta unde intru si unde scriu. Iar faza cu aruncatul painii este mentaltatea de sclav pe care o ai tu. Eu imi cumpar singur painea pe care o muncesc, nimeni nu imi arunca mie paini, nici dumnezei nici politicieni. De unde stii tu cand si de ce am plecat eu sau ca nu am reusit nimic acolo? Ma cunosti tu de undeva? Stangist? Ce este aia? Daca te referi la politica afla ca mi se rupe si de stanga si de dreapta. Si daca ai mai fi citit din comentariile mele, desi traiesc in America, nu am avut cuvine prea frumoase despre ce se intampla aici. Asa ca lasa tu painea mea in pace si vezi-ti de painea ta ( mai ales fi pe faza mai ales daca ti-o arunca cineva ).
    Ministrul Mediului: “În 10-15 ani, România nu va mai pune pe piață mașini diesel sau pe benzină”
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC nimic
  • CE MASINI AM MAI CONDUS nimic
  • MASINA LA CARE VISEZ nimic
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău