• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

AndreiF1

  • Membru din 20.01.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 108 in total
  • Sunt multe concepte interesante dar de la masina actuala si pana la masina din poza... sa fim seriosi :) Personal consider ca baietii de la Ferrari sunt prea interesati de cum ar trebui sa arate Formula 1 in cativa ani, in loc sa-i intereseze rezultatele de astazi (adica sezonul actual) care, cred ca sunt mai importante. Ce nu pot sa inteleg este de ce McLaren si Red Bull au adus si ei concepte atata timp cat... toate trei echipele sunt... destul de departe de castigarea titlurilor mondiale. Nu neg este un concept interesant, dar scuze, nu este nevoie de asa ceva. Nici anul viitor, poate in vreo 10 ani, vedem atunci.
    Ferrari publică imagini cu un concept agresiv pentru monoposturile de Formula 1
  • "echipele"
    Avancronică F1 2015: Ferrari - renaştere sub bagheta lui Vettel
  • Ah nu este vina mea ca nu s-a corectat postul de mai sus, eu am scris corect. De fapt ma asteptam sa fie doua posturi unul dupa altul. Cat despre frustrati, se vede ca nu scapi de ele, cum nu ai dreptate o dai cu jignirile. Cat despre Schumacher, idea a fost ca echipe castiga cand au un pachet bun, adica echipa tehnica + pilot + monopost. Cand alte echipe au avut un pachet mai bun cat altele au castigat ambele titluri, cand nu... stii cum este cu locul 2 si restul. Eu nu scuip, daca tu simti nevoia, nu ma lasa sa te retin.
    Avancronică F1 2015: Ferrari - renaştere sub bagheta lui Vettel
  • @ayrton4ever: Fii corect!. Intreaba-ti parintii cand se scrie "fi" cu doi de "i" daca nu stii. Schumacher a nu a pilotat asa de unul singur, ci a lucrat cu altii, gen Todt si Brawn. Toti trei, impreuna au reusit sa castige acele titluri, dar am impresia ca toti lucrau pentru Ferrari. Presupun ca te-ai prins ca fara Honda, McLaren era pe nicaieri nu-i asa? Doar de asta ai ales ultimii 30 de ani nu-i asa? Ai ignorat faptul asta :P Multa bafta, sper sa-ti rezolvi frustrarile alea, vad ca te supara.
    Avancronică F1 2015: Ferrari - renaştere sub bagheta lui Vettel
  • @Alex: 100km este limita de distanta parcursa in tururi, nu viteza maxima cu care se poate rula in timpul acestor filmari :P Si merg cu viteza decenta, dar echipati cu niste pneuri speciale. 'Each competitor will also be permitted to carry out two Promotional Events (PE) with the above cars which will not be considered TCC. A PE shall be defined as an event in which a competitor participates purely for marketing or promotional purposes. No such test may exceed 100km in length and only tyres manufactured specifically for this purpose by the appointed supplier may be used.".
    McLaren a efectuat doar câteva tururi într-o zi de teste în scop publicitar la Barcelona
Pagina
12345...101112...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ferrari 488GTB
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Diferite modele, prea multe de scris aici
  • MASINA LA CARE VISEZ FZR 2000 (prototip)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău