• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

AndreiF1

  • Membru din 20.01.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 108 in total
  • @ayrton4ever: Gresit chiar trebuia sa scrii asta. Si nu pentru ca esti frustrat sau pentru ca iti place sa aberezi ci pentru ca ai aratat asta, fara sa fie nevoie de asa ceva. Nu am spus niciodata ce titluri sa pui pe lista aia am spus doar o lista simpla, gen x pentru Ferrari si y pentru McLaren. Tu ai pus doar titluri la piloti pentru ca alea poate conteaza pentru tine. Din pacate, daca erai corect le puneai pe ambele, nu pentru conteaza ce iti place tie ci pentru ca conteaza sa fi corect. Ai spus ultimii 30 de ani, tine-te de ceea ce spui, nu-i nici o rusine. Ferrari a castigat 14 titluri iar McLaren a castigat 16 titluri. Din maximul de 60 de titluri... ambele echipe sunt la fel de mediocre. Stiu, adevarul doare. Sper sa nu plangi acuma, curaj!
    Avancronică F1 2015: Ferrari - renaştere sub bagheta lui Vettel
  • Este evident ca este un complot impotriva celor de la McLaren, pentru ca acest articol nu-si are rostul. Este evident ca au testat si au rulat macar 20 de tururi dar niste jurnalisti italieni, care tin cu Ferrari, au relatat ca monopostul McLaren ar fi parcurs doar cateva ture, oficial am inteles ca a parcurs doar doua ture, restul au fost tururi de intrare-iesire. Fanii au nevoie de articole corecte care sa arate ca McLaren a dezvoltat un motor pe baza de propulsie ionica, ca este foarte fiabil si nu prostii din astea, gen cateva tururi... P.S. Sper sa apara macar un articol care va spune ca au parcurs macar 20 de tururi si nu doar cateva, cum spune acest articol mincinos.
    McLaren a efectuat doar câteva tururi într-o zi de teste în scop publicitar la Barcelona
  • @ayrton4ever: Toate echipele sunt mediocre la un moment dat pentru ca nici o echipa nu poate domina in fiecare sezon. Ca dovada Red Bull au dominat 2010-2013 dar in 2014 au plecat gresit la drum. Uite ce te rog in schimb, poti sa prezinti o lista a mediocritatii Ferrari, sa zicem in comparatie cu McLaren, in ultimii 30 de ani? Evident, conteaza doar titluri mondiale pentru deh... alea conteaza nu-i asa? Ultimii 30 de ani inseamna din 1985 pana in 2015 anul actual, dar il excludem pentru ca nici n-a inceput inca sezonul de F1. O simpla lista, gen Ferrari a castiga x titluri, McLaren a castigat y titluri. Cred ca dureaza cateva minute, cred ca toti fanii corecti, asteapta sa vada rezultatul mediocritatii unei echipe.
    Avancronică F1 2015: Ferrari - renaştere sub bagheta lui Vettel
  • Nu cred ca au anuntat programul de teste, au anuntat doar ce piloti vor pilota si in ce zile, adica implicit programul pilotilor. A afisa programul testelor inseama a spune ce testezi in fiecare zi, ceea ce nici o echipa nu a facut inca public, sau ceva exact evident. Google translate strica frazele si intelesul lor, din pacate.
    Ricciardo va testa primul la Barcelona pentru Red Bull
  • In articolul original nu spune ca cei de la Red Bull vor folosi un nas similar cu cel folosit de cei de la Williams, ci ca sunt diferite idei si ca este probabil ca si alte echipe sa incerce alte idei. In schimb idea de baza este cel mai bun nas este posibil sa fie al celor de la Williams pentru ca are mai multe avantaje care restul nasurilor. Asta nu inseamna nici ca cei de la Red Bull vor schimba neaparat desenul nasului nici ca cei de la Ferrari o sa faca la fel. Vin testele de la Barcelona si nu pot sa testeze in 4 zile, 1000 de chestii diferite asa ca vor testa ce ii doare si este urgent de rezolvat.
    Red Bull ar putea adopta un nas pentru monopost asemănător cu Williams
Pagina
12345...111213...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ferrari 488GTB
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Diferite modele, prea multe de scris aici
  • MASINA LA CARE VISEZ FZR 2000 (prototip)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău