• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

AndreiF1

  • Membru din 20.01.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 108 in total
  • Este natural ca un fan disperat sa prezinte un astfel de articol, din fericire singurul de acest gen. Este greu ca cineva sa puna mana pe astfel de informatii, nici macar jurnalisti de calibru, nu pun mana pe astfel de detalii. Comic este ca jurnalistul in cauza, isi bazeaza informatiile pe viteza maxima obtinuta de echipele principale la Jerez, lol. Asta fara sa existe o legatura directa intre puterea motorului si viteza maxima, fara sa includem partea aerodinamica si evident, setarile pentru acel circuit. La fel cum nu stim nici ce testau exact echipele, in acele zile. Totusi, jurnalistul a scapat o informatie foarte importanta, care ne arata inca odata ca baietii de la McLaren le-au furnizat tot ce au putut celor de la Honda, in legatura cu pachetul de propulsie Merdeces. Astfel cei de la Honda spera sa poate obtine 829 BHP, adica cat producea pachetul de propulsie Mercedes de anul trecut, iar asta este o informatie foarte exacta, pe care doar cei de la Mercedes o stiau exact. Singura problema raman diferite informatii care au aparut in presa despre cati BHP au mai castigat producatorii acestor pachete de propulsie, iar atata timp cat nu exista nici o informatie oficiala despre puterea reala a acestor pachete de propulsie... eh sunt doar discutii si nimic altceva. Ca fapt divers, nu exista nici un articol similar despre puterea acestor pachete de propulsie, pe nici un site serios, singurul articol despre aceste cifre... este in acel link.
    Mercedes anticipează că Ferrari şi Renault vor recupera diferenţa de putere a motorului
  • Alonso a vrut sa plece de la Ferrari de la mijlocul sezonului 2013, si singura optiune a fost McLaren. Atata timp cat a vrut sa plece, optiunea de prelungire nu mai exista, singura optiune a fost sa se duca la McLaren ceea ce a si facut. Daca a fost o idee buna sau nu, treaba lui. Cat despre McLaren, "metode de abordare a F1 de top" sunt vise, rezultatele din ultimii sase ani ai celor de la McLaren nu arata nici un titlu castigat, shit happens. Daca eram fan McLaren, cu toate visele de grandoare pe care un fan McLaren le viseaza tot imi dadeam seama ca fara rezultate, visele raman doar vise. Sa vedem rezultatele acuma, pentru ca sezonul n-a inceput inca :P
    Alonso explică motivul pentru care a ales McLaren: "Honda are o abordare ştiinţifică a Formulei 1"
  • Parerea mea este ca orice pilot isi doreste sa piloteze in cel mai rapid/fiabil/puternic/whatever in between monopost :P
    Bottas vrea să concureze în 2016 pentru echipă cu cel mai rapid monopost
  • Interesant, diferenta dintre motorul Mercedes si Ferrari era anul trecut de exact 50 bhp... si asta o spune cine exact? Diferenta putea sa fie si de 1 bhp, atata timp cat monopostul nu era desenat cum trebuie, aceea diferenta putea sa fie pur si simplu imensa. In principal, multa lume isi da cu parerea despre lucruri pe care nu le stiu, pentru ca deh... ce sa faca altceva. Mercedes nu a spus niciodata exact ce putere furnizeaza motorul, de fapt au ascuns intotdeauna acest lucru la fel si concurenta adica Ferrari si Renault. Si este greu de stiu, scuze, este imposibil de stiut exact cati bhp are un motor din Formula 1, in afara evident de cazut cand dezvolti acel motor si stii marja de eroare si si intervalul de bhp pe care ii livreaza in anumite conditii. Daca as lucra la Mercedes in cadrul echipei care dezvolta acest motor, as lansa diferite valori pentru "fraieri" in timp ce m-as concentra pe munca mea. La fel si daca as lucra la Ferrari sau la Renault. Pentru ca in timp ce "fraierii" sau "expertii" discuta, eu pot sa-mi fac treaba liber :P Sper ca ati inteles cum merge treaba in realitate. P.S. Motoarele astea nu sunt nici perfecte nici absolute, sunt niste conditii in care livreaza aceasta putere, diferite setari de performanta, diferite setari de consum, diferite valori pentru ulei/racire si cred ca mai sunt vreo 10 alte chestii diferite. Plus conteaza cat de cald mediul exterior sau cat de rece, conteaza daca ploua sau este soare, conteaza centru de greutate si conteaza cum schimba vitezele si cum sunt treptele. Si conteaza si circuitul si daca esti in urma altei masini sau in fata ei, pentru ca aerul care "dislocat" de un alt monopost este ceva mai "murdar" decat aerul liber cand nu ai nici un monopost in fata. "Food for thought" :P
    Hamilton: "Ferrari a atacat în teste precum în calificări"
  • Am citit cateva comentarii despre Prodromou, ceva referitor la cateva chesti pe care le va aduce la McLaren de la Red Bull si mi-am dat seama ca l-am vazut prin 2004 sau 2005 la o prezentare despre CFD, in Londra. Ce a fost interesant este ca se spune ca doar la Red Bull a lucrat cu Newey cand, ciudat a lucrat si la McLaren cu el. Nu stiu daca va repeta performantele obtinute la Red Bull alaturi de Newey si altii, cred ca ce au obtinuit acolo a fost foarte similar cu rezultatele obtinute de Todt, Brawn si Schumacher la Ferrari. Ca fapt divers, a fost destul de activ in timpul testului de pa Jerez. In rest, testul de la Jerez a fost mult mai interesant decat ma asteptam, poate si pentru ca au fost mult mai putine probleme tehnice si echipele au putut testa la greu. Sa vedem cum sta treaba la urmatorul test, ma astept sa fie ceva mai cald si ceva mai multe probleme dar si ceva mai multe tururi parcurse pentru diferite echipe. Plus poate vad si supersoftul la treaba :P
    Honda pregăteşte un update pentru motor în testele de la Barcelona
Pagina
12345...121314...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ferrari 488GTB
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Diferite modele, prea multe de scris aici
  • MASINA LA CARE VISEZ FZR 2000 (prototip)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău