• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

AndreiF1

  • Membru din 20.01.2012
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 108 in total
  • Testele sunt teste, fiecare echipa testeaza ceva, ceva ce ii intereseaza si evident nu dau declaratii despre asa ceva. Ferrari probabil testeaza la greu motorul, pentru ca au efectuat diferite modificari si vor sa vada care si ce merge cum se asteptau si evident, ce nu merge cum se asteptau. Mercedes au un pachet foarte bun, ei testeaza alte chestii, probabil setari are pachetului de propulsie, sau alte setari legate de ers, alte variante de baterii sau orice altceva. Oricum testele au fost mai interesante anul acesta pentru ca s-au putut observa mai multe detalii despre masini, iar asta din pct. de vedere al unui fan, cu siguranta a fost ceva interesant de urmarit. Sa vina testele de la Barcelona, sper sa fie si mai interesante decat au fost acestea de la Jerez, nu de alta dar circuitul de acolo ajuta foarte mult la intelegerea acestor noi monoposturi + se tine o cursa acolo si astfel datele sunt foarte valoroase.
    Teste Jerez, ziua 4: Raikkonen încheie testele pe prima poziţie
  • Am citit link-ul dar nu scrie nimic de Honda sau de McLaren, de aia eram curios :)
    Marussia, aproape de a fi salvată pentru a concura în sezonul 2015
  • @ARM: Un link cu aceste detalii ai?
    Marussia, aproape de a fi salvată pentru a concura în sezonul 2015
  • Sunt doar primele teste, cele de la Barcelona o sa fie probabil si mai interesante ca acestea.
    Teste Jerez, ziua 2: Vettel, cel mai rapid. Defecţiuni tehnice pentru Mercedes, McLaren şi Red Bull
  • Slabut rau, McLaren a avut masini foarte bune comparativ cu Ferrari intre 2009-2013. Sincer la ce piloti stelari au avut, si la ce masini extraordinare au produs, trebuiau sa aiba cel putin 3-4 titluri la constructori si 3-4 la piloti. Sa fim seriosi, Hamilton este dupa tine, cel mai bun pilot de pe grila, Button este mai bun ca Alonso, ai spus-o de nenumarate ori ca echipa tehnica McLaren este dintr-o alta galaxie (ca nivel calitativ). McLaren trebuiau sa aiba 4 titluri la piloti si 4 la constructori intre 2009-2013. La fel in 2014, dupa cat ai laudat masina noua, McLaren trebuie sa castige ambele titluri. Nu conteaza nici celalalte echipe, nici ca nu a inceput inca sezonul, ai spus deja ca masina McLaren este perfecta si ca este cea mai buna de pe grija. McLaren in 2014 trebuie sa castige titlul, dupa cele 4 consecutive din trecut castigate, cel putin asa ne spui tu. Daca ceea ce spui tu este adevarat si mai ales mai presus de orice dubiu, inseamna ca McLaren va castiga titlul in 2014, la fel cum a castigat titlurile din 2010-2013. Acum vine intrebarea: Tu spui ca masina McLaren este cea mai buna, si ca pilotii sunt net superiori celor de la Ferrari, intrebarea este simpla: vor castiga cei de la McLaren titlul in 2014, la fel cum au facut-o intre 2010-2013? Da sau nu, asteptam un raspuns.
    Massa încheie sesiunea de teste de la Jerez pe primul loc
Pagina
12345...131415...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ferrari 488GTB
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Diferite modele, prea multe de scris aici
  • MASINA LA CARE VISEZ FZR 2000 (prototip)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău