Massa încheie sesiunea de teste de la Jerez pe primul loc

de Daniel Popescu
Vineri, 31.01.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Felipe Massa a fost cel mai rapid în ultima zi de teste de la Jerez, în care Mercedes a făcut o simulare de cursă, în timp ce Red Bull a abandonat din nou prematur sesiunea.

Esential 115 tururi a parcurs Fernando Alonso in ultima zi de teste de la Jerez, mai multe decat orice alt pilot
91 de tururi a parcurs Nico Rosberg in primele patru ore aile zilei, inclusiv o similare de cursa
7 este numarul tururilor parcurse de Red Bull in ultima zi de teste de la Jerez
Prima sesiune de teste premergătoare noului sezon s-a încheiat vineri pe circuitul de la Jerez din sudul Spaniei în aceeaşi manieră în care s-au desfăşurat şi precedentele zile.

Pe un circuit preponderent umed în urma ploilor din noaptea precedentă, Felipe Massa a stabilit cel mai bun timp al zilei după ce a fost cronometrat cu 1:28.229 la volanul monopostului Williams. Brazilianul a reuşit să parcurgă 86 de tururi şi s-a poziţionat în faţa fostului său coechipier de la Ferrari, Fernando Alonso, care a parcurs 115 tururi, un record al zilei pentru un pilot.

Surpriza zilei a fost reprezentată de Daniel Juncadella, pilotul de rezervă al celor de la Force India, care a stabilit al treilea timp în faţa lui Kevin Magnussen de la McLaren.

După ce a impresionat joi, danezul a provocat două steaguri roşi pe finalul sesiunii, dar a reuşit să parcurgă 110 tururi.

Mercedes s-a evidenţiat însă încă o dată prin numărul ridicat de tururi parcurse. În cursul dimineţii, Nico Rosberg a fost capabil să efectueze o simulare de cursă cu trei opriri la boxe şi a parcurs în total 91 de tururi, în timp ce Lewis Hamilton a efectuat alte 41 de tururi în cursul după-amiezii. Cei doi au terminat sesiunea pe locurile opt şi, respectiv, cinci, iar între cei doi s-au intercalat Jules Bianchi (Marussia) şi Adrian Sutil (Sauber). Germanul a provocat un alt steag roşu după ce a ieşit de pe circuit în ultima şicana, dar s-a plasat în faţa lui Kamui Kobayashi, care a debutat astfel la Caterham.

Red Bull Racing a continuat să întâmpine probleme cu supraîncălzirea unor componente din cauza modului în care este instalat motorul Renault în monopost. După numai şapte tururi parcurse în cursul dimineţii, campioana mondială a decis să abandoneze ziua de teste, exact aşa cum a procedat miercuri şi joi. Daniel Ricciardo a ocupat astfel ultima poziţie în clasament, în spatele lui Daniil Kvyat, care a reuşit să parcurgă numai opt tururi la volanul monopostului Toro Rosso propulsat de asemenea de Renault.

Teste Jerez - rezultate ziua 4:

 1. 
Felipe Massa Williams-Mercedes 1m28.229s 86 2. Fernando Alonso Ferrari 1m29.145s +0.916s 115 3. Daniel Juncadella Force India-Mercedes 1m29.457s +1.228s 81 4. Kevin Magnussen McLaren-Mercedes 1m30.806s +2.577s 110 5. Lewis Hamilton Mercedes 1m30.822s +2.593s 41 6. Jules Bianchi Marussia-Ferrari 1m32.222s +3.993s 25 7. Adrian Sutil Sauber-Ferrari 1m36.571s +8.342s 69 8. Nico Rosberg Mercedes 1m36.951s +8.722s 91 9. Kamui Kobayashi Caterham-Renault 1m43.193s +14.964s 54 10. Daniil Kvyat Toro Rosso-Renault 1m44.016s +15.787s 9 11. Daniel Ricciardo Red Bull-Renault 1m45.374s +17.145s 7

Comentarii (55)

  • Aur1989
    Nu mai am rabdare sa inceapa cursele :)
    4 1
  • Alonso are 115 tururi parcurse, ca sa nu se inteleaga altceva. Iar Magnussen 110.
    La Ricciardo nu este nicio greseala. Chiar are 7 tururi - cu bicicleta :D
    29 9
  • pablo256r
    Se anunta vremuri grele pentru RBR @ co. Ceilalti partcipanti la teste au adunat date importante pe care ei inca nu le au. Mai sint doua sesiuni de teste, este adevarat, insa de pe acum as paria ca nici un RBR nu va fi in primii 3 nici in calificari si nici la finalul cursei. Arata foarte bine echipele motorizate de Mercedes dar nu stim ce echipa ce anume a testat. Mai e si diferenta de timpi datorita asfaltului umed ... nimic nu e clar. Insa RBR au avut doar de pierdut din cauza (de data asta) a proiectarii gresite a monopostului.
    Asteptam urmatoarele teste sa vedem ce dezvoltari vor mai aparea.
    15 5
  • coxilian
    A adunat careva tururile lui Hamilton cu cele parcurse de Nico Rosberg?
    Pe gpupdate.net se jurau pe rosu ca fiecare echipa a venit cu un singur monopost.
    4 2
  • pablo256r
    ferr1
    Esti rau! Mercedes AMG au in total 132 de tururi (sau ture?) parcurse.
    Nu e Alonoso the best of ... sigur nu asta a fost scopul.
    Apropo la articolul de fata: "Nico Rosberg a fost capabil să efectueze o simulare de cursă cu trei opriri la boxe şi a parcurs în total 91 de tururi,"
    Si Alonoso sau Magnussen?
    Ei au intrat la fiecare 4-5 ture efectuate?
    Ba, nu! Cel mai bun timp al lui Alonoso a fost dupa un stint de 20 de ture. Cel mai bun timp a fost la final.
    Intelegeti oameni buni ca nu au absolut nici o relevanta timpii pe un tur acum. Nu stim cine ce testeaza, nu stim cine cat combustibil are in monopost, nu stim cat de tare pilotii vor sa obtina maxim de la monopost, etc.
    Sint doar teste! In care daca nu sint probleme (cum au fost la RBR) iti dau un indiciu ca esti pe drumul bun. Adica, nu scoate fum motorul, nu scoate fum bateria de la ERS, nu iti cade aripa fata (Mercedes in prim zi), etc. Doua zile au fost in prim plan Mercedes sau McLAren. Azi a fost un pilot Williams cel mai rapid pe un tur.
    Mai mult conteaza numarul de tururi efectuat fara evenimente decit cat de rapid a fost cineva!
    17 5
  • Pablo, mai usor tata cu pronosticurile, ca pe urma mori de inima cand vezi ca Red Bull le da 2 sec./tur celorlalti.
    E mai bine sa fii rezervat.
    Mercedes si anul trecut zburdau in teste si in primele curse pierdeau 2 sec fata de adversari - Ferrari si RBR. Sunt noi in F1. Vor sa fie mereu si mereu primii.
    McLaren e normal sa fie prima. N-au mai fost saracii pe pozitia aia de un an de zile. Cred ca si-au facut si poze.
    Williams, Force-India nu cred ca merita sa fie luate in considerare. Nu vin cu cine stie ce inovatii si au buget mic. Force-India este si o echipa mica. Au facut indienii treaba buna, dar sunt cam limitati. Nu par dispusi sa se depaseasca pe ei insisi. Sau poate ca deja au facut-o cu cateva clasari bune.
    Acum sa vedem ce o fi si cu Lotus. Dar eu cred ca Lotus va fi ca Williams 2013, la mama naibii. Si sa vezi distractie cand Williamsul se va clasa mai bine decat Lotusul lui Maldonado :D
    Massa si-a facut treaba - a fost inaintea lui Alonso. Poate sa se retraga pana la testele din 2015. In campionat nu va avea sansa asta.

    In rest... sanatate si virtute, sa avem ce bea si... privi la televizor. :))
    8 18
  • pablo256r
    coxilian
    total Mercedes azi 132 de ture.
    Da, pentru teste se utilizeaza un singur monopost. Se schimba doar numarul de pe el.
    8 1
  • Dupa prima sesiune de teste pot spune doar ca Ferrari, Mercedes si Williams s-au pus pe treaba. Restul discutabil. McLaren s-au chinuit sa iasa in fata, s-au concentrat pe stinturi mici, in timp ce cei trei au rulat mult pe stinturi mari. Cateva mici probleme pentru Force India si Sauber dar in rest nu sunt multe de spus. Cat despre RBR, sa vedem testele viitoare. Singura parere de rau este ca nu stim niciodata ce testeaza pentru ca evident nu ne spun nimic. In rest, motoarele sunt decent, nu-i deloc rea situatia.
    11 4
  • coxilian
    @pablo256r stiu tinere. Ma uit de ceva timp la testele acestea si chiar incerc sa urmaresc in timp real toate testele. Nu stiu (si nici nu m-am interesat sa vad) daca sunt inregistrate sau transmise. Macar seara cand ajung acasa sa vad ce a facut fiecare. Personal mi-e mila de Lotus si nu consider ok atitudinea Renault fata de RBR in detrimentul celorlalte motorizate de francezi. Nu cred ca-i intreaba de sanatate cineva de la Renault pe cei de la Caterham. Probabil nu-l suporta pe Kamui Kobayashi :))
    Avem pe undeva o analiza comparativa cu motoarele de anul trecut?
    6 1
  • Vorbiti aiurea, si Button si Magnussen au spus ca nu au impins la maximum masina. Button vorbea ca in conditii de soare vineri ar fi putut sa faca timpi de 1:22 iar Magnussen a spus ca nu a fortat la maxim cand a facut acel tur de 1:23:2, "it was not a back at the wall lap".
    Dar cel mai important mi s-au parut parerile reprezentantului BBC ce urmarea cum intrau si ieseau dintr-o anumita sicana (nu mai stiu care exact) toate masinile. De Ferrari spuneau ca ii lipseste un pic de pe spate si ca tinde sa piarda spatele mai repede decat masinile motorizate de Mercedes, de Mercedes AMF F1 au spus ca iese cel mai curat din viraje, iar de Mclaren ca este cea mai stabila masina in absolut toate virajele de mare viteza de pe circuit (nu stiu exact daca asa se traduce exact in engleza ii au zis "high speed corners").
    Anul trecut la Jerez lasand timpii deoparte spunea ca Mclaren are "massive understeer" ca Mercedes "it's a bit lazy entering and leaving the corners" ca Ferrari "tend to loose the rear exiting the corners" si ca chiar daca Red Bull "were sandbagging, they look like on railways in the corners", lucruri care in mare parte au fost adevarate in privinta performantei.
    9 23
  • *lui Ferrari ii lipseste un pic de downforce pe spate
    4 20
  • coxilian
    Sper ca McLaren sa fie primii care reusesc dubla anul acesta
    7 10
  • @Mircea inca nu ti-ai dat seama? Nici in 2013 McLaren n-au fortat. Au mers asa slab pt ca s-au saturat sa castige mereu si mereu. Voiau sa vada cum e viata prin pluton, pe la locul 15. Si ce crezi? Le-a placut. Au promis ca vor reveni si in 2014. Abia astept cursa din Australia ca sa-ti inchizi gura si sa te bagi sub plapuma si sa plangi :D
    @coxilian Nicio problema, amice. Sigur veti avea numai duble - abandoneaza Button, abandoneaza si Magnussen. Si invers. Ce, nu va mai plac duelurile cu Williams? Hai ca da bine griul ala pe langa albastrul Wiiliams, iesiti si voi in evidenta. Le dati emotii lui Alonso si Vettel cand va depasesc cu un tur. Voi sunteti nambar oan.
    Cine e cea mai titrata echipa din Formula 1???????
    Noapte buna!
    18 19
  • @ferr1

    Odata spui ca Mclaren alearga dupa timi pe tururi scurte sa iasa in fatza iar apoi spui ca nu au fortat. Te bati cap in cap tu cu prostiile ce le spui. In locul tau nu as vb de Mclaren si as fi ingrijorat sa vad 4 masini montorizate de Mercedes in top 5 si cu Kilometri dubli cat cele motorizate de Ferrari. Mai mult ai plans tu decat in mine in anii astia, eu doar anul trecut am plans, in rest am avut o masina cu 3 clase peste tine. Pacat ca Button ii pilot Mclaren si ca Hamilton a fost mereu negandit, dar ma raportez la alceva, la valoarea masinii. Singura ta licarire in lungul tunel negru in care inoti fara speranta de cativa ani este valoarea si consistenta lui Alonso care trage saracu din rasputeri tractoru rosu dupa el mai ceva ca omul stakanovist idealizat si utopizat de propaganda sovietica. Bravo ai avut si ai un pilot mai consistent si mai pragmatic decat am avut eu in ultimii ani indiferent de linia de piloti, dar lucrul care conteaza tataie e performanta pura masinii, aceasta te situeaza sau nu pe o traiectorie descendenta sau ascendenta ca echipa. Si fii cu mare bagare de seama ca daca si anul acesta dezvoltarea masinii rosii merge inapoi sau in cel mai bun caz sta pe loc cand toti ceilalti merg in fata, s-ar putea sa ramai si fara arma ta minune si singura: Alonso. O zis clar la Monza ca nu mai suporta "another dog".
    Ce saracie faci, daca si ultimul element benign din echipa te lasa?? Masina NU, motor NU PREA CRED, daca si pilot NU cred ca le umfli contul firmelor producatoare de servetele de hartie.
    9 18
  • F. d.l. Caransebes
    williams cred ca se pregateste din 2012 pentru 2014 :) Au si noroc cu motorul Mercedes, cei pe Renault e cam jale. Normal ca conteaza tot pachetul, dar o componenta mai buna din pachet aduce un plus, ridica intreg pachetul in valoare
    9 6
  • Am uitat sa iti spun ca doar in 2012 Mclaren a avut mai multe victorii decat a avut Ferrari in totii ani 2009-2013 in asa zisa "era Newey" in care traim. Tzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Tzzzzzzzzzzzzzz
    7 27
  • *ZZZZZZzzzzzzzzzzz - sleeping loudly while Ferrari is crumbling
    5 27
  • @ferr

    And don't forget: we are building an empire...
    7 26
  • @coxilian

    Fii mai agresiv si mai intransigent in relatia cu el. Lasa bunele maniere de o parte cand ii vb de ferraristi. Sari direct la gatul lor fara ezitare cum ii vezi prin preajma.
    4 30
  • @Mircea Am auzit ca in 2012 a zburat si porcul. Iar NASA l-au numit "McLaren".
    Ca sa te calmezi. Uita-te in sezonul 2010 si numara victoriile lui Hami Hami si Butonas, si spune-mi ca au impreuna 5. Apoi arunca un ochi si la Alonso si spune-mi ca are 5. :)) Ce ziceai?
    Gata. Te-am scos din barlog. Acum incepi sa ne amuzi. Ma retrag si te las sa canti in continuare. Cred ca multor persoane le era dor de naivitatea ta. Canta, Mircea. Canta, Mircea.
    Promit ca data viitoare beau si eu un Red Bull, ca daca mai continui cu berea te fac prea mult sa plangi.
    12 12
  • @ferr
    Am calculat gresit, acuma intru pe wikipedia sa adun toate victoriile Mclareb-Ferrari incepand cu 2009 pana in prezent

    Scorule este de 20-12 pentru Mclaren, deci aproape dublu.
    8 23
  • Mclaren-Ferrari 20-12 la victorii (2009-present)
    10 16
  • Slabut rau, McLaren a avut masini foarte bune comparativ cu Ferrari intre 2009-2013. Sincer la ce piloti stelari au avut, si la ce masini extraordinare au produs, trebuiau sa aiba cel putin 3-4 titluri la constructori si 3-4 la piloti. Sa fim seriosi, Hamilton este dupa tine, cel mai bun pilot de pe grila, Button este mai bun ca Alonso, ai spus-o de nenumarate ori ca echipa tehnica McLaren este dintr-o alta galaxie (ca nivel calitativ). McLaren trebuiau sa aiba 4 titluri la piloti si 4 la constructori intre 2009-2013.

    La fel in 2014, dupa cat ai laudat masina noua, McLaren trebuie sa castige ambele titluri. Nu conteaza nici celalalte echipe, nici ca nu a inceput inca sezonul, ai spus deja ca masina McLaren este perfecta si ca este cea mai buna de pe grija. McLaren in 2014 trebuie sa castige titlul, dupa cele 4 consecutive din trecut castigate, cel putin asa ne spui tu.

    Daca ceea ce spui tu este adevarat si mai ales mai presus de orice dubiu, inseamna ca McLaren va castiga titlul in 2014, la fel cum a castigat titlurile din 2010-2013.

    Acum vine intrebarea: Tu spui ca masina McLaren este cea mai buna, si ca pilotii sunt net superiori celor de la Ferrari, intrebarea este simpla: vor castiga cei de la McLaren titlul in 2014, la fel cum au facut-o intre 2010-2013? Da sau nu, asteptam un raspuns.
    17 3
  • oare se popate ca Adrian sa fi gresit in halul asta la RBR 10 ???
    geniul din ultimi ani sa fi gresit calculele?
    toate putin probabil mai ales ca sunt doar 2 echipe cu probleme si ambi apartin de rb. Eu zic ca in astia 18 turur parcurse pe 3 sesiuni rbr si a scos toate datele de care are nevoie in momentul de fata mai mult o sa arate valoarea monoposturilor doar in prima cursa.
    nu de alta dar cel mai scump motor +cel mai bun inginer+ bani la infinit si sa dai gres in halu asta mai rar .
    dupa parerea mea si a unei stikle de vin
    cu stima
    10 6
  • mac la reni
    ferr, dar cate parturi a dat alonso, cate parturi a dat? Chiar daca nu ai numarat, ai fost "prin zona" si ai o idee de ansamblu
    5 14
  • pablo256r
    csuli82
    Gresit! Atat Vettel cat si Rishi u patit sa iasa de la boxe si sa nu mai ia prima curba fara sa iasa fum din monopost. De data asta Newey a gresit calculele. Probabil ca le poate reface si sa le dea la energizante monoposturi care sa treaca de primele 10 tururi. Dar din cauza problemei de proiectare vor fi oricum mul in urma. Uita-te cate ture s-au efectuat la Jerez cu motoare Ferrari sau Mercedes si cate cu Renault. Daca nu era Caterham Renault nici nu avea ce sa analizeze. RBR stau rau de tot. Eu cred ca se pot ridica dar in prima cursa nu au cum sa emita pretentii la podium. E mult de recuperat!
    Daca motorul Mercedes sau Ferrari se dovedeste in prima cursa ca e superior la motorul Renault problema lor e "cat casa"!
    3 1
  • @Mircea

    daca nu luam in calcul faptul ca esti sociopat, esti usor simpatico :))))

    explica-mi un lucru ...

    de ce te exprimi despre echipa McLaren ca si ai face parte din ea?
    la un moment dat ziceai "am avut piloti ... etc" ... te consideri membru al echipei McLaren? ... sau ... ?

    cred ca esti o mina de aur pentru doctoranzii la psihologie ...

    eu sunt fan Ferrari ... destul de infocat si devotat ... dar pana acolo sa ma inchipui un membru al echipei ... that's a long shot ...

    P.S.

    lasa-l pe ceilalti fani McLaren (coxilian) sa-si traiasca pasiunile in mod sanatos ... nu-I strica :)

    Ciao ciao!!!
    si nu uita! Forza Rossa 2014! titlul merge la Ferrari ;)
    12 8
  • Ha,ha,ha.... :))))
    Zilele astea am vorbit si eu cu cativa piloti,cei de top bineanteles, si mi-au transmis ca sunt nerabdatori si isi doresc ca de sezonul asta sa recruteze in echipele lor,(pe bani multi si munca ioc bineanteles),cativa "postaci" de pe Automarket!Au realizat ca aici sunt cei mai mari experti, de la prezicatori,franari,ingineri mecanici,genii in aerodinamica....etc. si pana la piloti,ei nu au avut si nu au asa genii si nici nu cred ca mai pot fi altii dezvoltati in viitorul apropiat,(cu exceptia copiilor acestora daca vor binevoii ca acesti zei ai cunoasterii sa-si imprastie samanta spre procreere)!Asa ca am sa incerc umil sa va conving sa raspundeti acestor rugaminti la WWW.HABARNUAMDARNICINUTAC.DESTUI sau WWW.PROSTULPANANUESIFUDULNUEPROSTDESTUL.MULTI
    8 0
  • coxilian
    @Soxy
    Merci dar nu ma va strica nimeni. Sunt fan McLaren si voi ramane 4 life.
    Am avut o dezamagire cand Senna a plecat de la McLaren la Williams dar chestiile astea se mai intampla in viata (Hamilton la AMG).
    @ferr1
    Tinere nu ma voi deranza sa ripostez la injectiile tale referitor la abandonuri. Totusi e un sport imprevizibil am invatat asta in peste 25 de ani de cand ma uit la F1. Pana la urma tot cel mai bun va castiga (daca va avea masina) putem sa aberam noi pagini intregi.
    9 3
  • coxilian
    This week’s official aggregate test times from Jerez:
    1. Kevin Magnussen, McLaren, 1m 23.276s, 162 laps
    2. Felipe Massa, Williams, 1m 23.700s, 133 laps
    3. Lewis Hamilton, Mercedes, 1m 23.952s, 121 laps
    4. Jenson Button, McLaren, 1m 24.165s, 83 laps
    5. Kimi Raikkonen, Ferrari, 1m 24.812s, 78 laps
    6. Valtteri Bottas, Williams, 1m 25.344s, 42 laps
    7. Fernando Alonso, Ferrari, 1m 25.495s, 173 laps
    8. Nico Rosberg, Mercedes, 1m 25.588s, 188 laps
    9. Nico Hulkenberg, Force India, 1m 26.096s, 17 laps
    10. Sergio Perez, Force India, 1m 28.376s, 48 laps
    11. Daniel Juncadella, Force India, 1m 29.457s, 81 laps
    12. Jean-Eric Vergne, Toro Rosso, 1m 29.915s, 45 laps
    13. Adrian Sutil, Sauber, 1m 30.161s, 103 laps
    14. Jules Bianchi, Marussia, 1m 32.222s, 25 laps
    15. Esteban Gutierrez, Sauber, 1m 33.270s, 60 laps
    16. Marcus Ericsson, Caterham, 1m 37.975s, 12 laps
    17. Sebastian Vettel, Red Bull, 1m 38.320s, 11 laps
    18. Kamui Kobayashi, Caterham, 1m 43.193s, 54 laps
    19. Daniil Kvyat, Toro Rosso, 1m 44.016s, 9 laps
    20. Daniel Ricciardo, Red Bull, 1m 45.374s, 10 laps
    21. Robin Frijns, Caterham, No time, 10 laps
    22. Max Chilton, Marussia, No time, 5 laps

    Total laps run - by team (power unit, where different):
    1. Mercedes, 309
    2. Ferrari, 251
    3. McLaren (Mercedes), 245
    4. Williams (Mercedes), 175
    5. Sauber (Ferrari), 163
    6. Force India (Mercedes), 146
    7. Caterham (Renault), 76
    8. Toro Rosso (Renault), 54
    9. Marussia (Ferrari), 30
    10. Red Bull (Renault), 21

    Total laps run - by power unit:
    1. Mercedes, 875 (4 teams)
    2. Ferrari, 444 (3 teams)
    3. Renault, 151 (3 teams)
    12 1
  • @AndreiF1

    Tu te auzi ce vb?
    L-am simpatizat mult pe Hamilton, dar cred ca nu vezi bine ce am scris mai sus. Este rapid Hamilton, dar isi pierde capul cateodata, nu este deloc constant. Button e constant dar nu are clasa lui Hamilton, deci luand individual, oricat l-as dispretui pe Alonso ii un pilot mai complet decat Hamilton chiar daca nu mai rapid si mai rapid decat Button. De asta aduce mai multe puncte decat cei doi avand o masina inferioara.

    Eu am vb strict de masina prietene, Alonso a scos mai mult cu un Ferrari slab decat Hamilton cu un Mclaren mai bun. Asta e. Dar performanta stricta a masinii fara sa introducem pilotul in ecuatia si echipa de ingineri a celor 2 echipe inclina clar balanta in favoarea celor de la Mclaren.

    Deci retine: FERRARI = PILOT MAI BUN PER TOTAL, MASINA MAI SLABA

    MCLAREN: MASINA MAI BUNA, PILOTI MAI INCONSISTENTI DECAT ALONSO.
    8 12
  • @Soxy

    Acum 2 zile am folosit pentru ca asa a formulat @coxilian, cu el vorbeam el a vorbit primul la pers I nu eu. Ia comentariile mele din saptamanile, lunile anterioare si vezi ca nu am vb la pers I niciodata.

    Daca eu sunt sociopat, voi ar trebuie sa fiti lobotomizati sa scape odata lumea de voi de cancerul asta rosu.

    Ce face Rossa??? Rosssa nu va face nimic??? Rossa deja a intrat in panica. Rossa deja pregateste scuzele cu corelatia si cu tunelul de vant. Rossa doar se imbata cu apa rece la fel ca in fiecare an. Rossa are din nou un design conservator, a fost doar un fas zvonurile despre conceptele revolutionare si inovative pe care le va avea. Si jurnalistii britanici si cei italieni au spus ca in afara de sidepods mici nu da pe spate pe nimeni nici cu ce are in partea din fatza nici in cea din spate a monopostului.
    4 14
  • Luati lectii de la Mclaren cu ce a facut cu suspensia spate si tot designuld in partea din spate a masinii... daca saracul Newey bombardeaza FIA cu emailuri ca nu-i legala, Allison tot incearca se uita pe pozele prinse de presa cu mp4-29 si se uita la ea ca matza in calendar.
    5 13
  • Si am uitar sa va spun ceva... We are building an empire ;)
    2 14
  • *uitat
    2 14
  • * we are building an empire nu este intentia de a vb la persoana I ci il cites pe Ron Dennis la fel cum o fac si cu "you cut yourself.. you bleed Mclaren" ;) asa ca sa nu gasiti nod in papura si la asta.
    2 13
  • *citez
    2 14
  • binevoitorudeservici
    mircea, lasa-le asa nu mai corecta. In primul rand nu coresteaza nimeni altcineva, in al doilea rand ne dams eama ce cuvant trebuia sa fie. Tu scri cu pasiune, altii cu lene de a mai verifica inainte de trimitere. E mai rau sa umpli pagina cu erate si corecturi
    7 7
  • Citez un fragment de pe f1technical.com exact ce v-am spus eu cand am analizat suspensia spunand ca parte integranta dintr-un complex puzzle aerodinamic ce icnearca in partea din spate un mix de aer cald canalizat inteligent din turbo cu cel rece ce vine de sub masina si de pe lateral, si ati spus ca vorbesc prostii. "Those wishbones are making a bubble of hot air (using the exhaust and the complex rear suspension) with low air speed just behind, over the difussor, creating a high Preassure bubble zone just on the diffusor, that will increase the downforce.
    3 11
  • @binevoitorudeservici

    Asa am facut la inceput si apoi fanii Ferrari se legau de chestia asta, spuneau ca nu sunt roman sau ca sunt analfabet sau agramat. Greseala mea ii ca nici nu ma uit la taste, scriu cu mult patos si dau imediat enter, nu mai stau sa recitesc textul.
    4 12
  • binevoitorudeservicischimbutre
    damn, acuma se si scuza exagerat nu doar corecteaza. Fanii aia care se legau de asta nu aveau argumente la subiect. Se legau si ei de ce puteau, probabil si fiind mult mai putin atenti cu gramatica la randul lor.
    1 4
  • altbinevoitor
    @Mircea, daca McLaren se va contura drept favorita la titlu anu asta, asa o sa arate toate paginile de pe automarket sectiunea f1? Adica sa de pline cu tine? :)
    10 2
  • @altbinevoitor! Sper ca nu te-ai strict de cap...... As fi in stare sa merg si la biserica sa platesc slujbe numa, numa sa nu mai vad 10.000 de nonsensposturi cu corectiile si corecturile aferente..... de parca ar fi exagerat de greu sa scri un mesaj bine din prima sau inainte de a-l posta sa il lecturezi rapid sa vezi daca ii bine...... Din 47 de posturi 20 sunt a lui mircea de 30 de ani care nu face diferenta intre viata reala si tractoarele MCL cu motoare intr-un timp jumate si tractiune pe roata fata de pe puntea spate care se afla la mijlocul simeringului ce deschide pistonul de la supapa de otet ce lasa vinul sa curga in vasul de expansiune de la buda porumbeilor artisti de multinationala sovietica!
    5 9
  • @altbinevoitor
    Mai rabda putin. Dupa 16 martie, cand McLaren va termina cursa pe 10-15, o sa-si inchida gura si dispare imediat. Se baga sub plapuma si plange cu ghioceii in mana.
    Asta e. Imi cer scuze ca l-am scos din barlog :)) Macar sa fie amuzant. Uneori e mai amuzant decat Times New Roman :))
    18 7
  • @ferr1 De data asta ai un vot pozitiv de la mine. Mi-ai inseninat seara :))
    8 3
  • ciprian
    mclaren_mircea..sunt fan mclaren dar nu uita ma-m uitat in comenturile tale de mai sus si unul mi-a atras atentia....zicei ceva de hamilton ca isi pierde capu...uite sa iti zic parerea mea..nu uita ca hamilton e ultimul care a adus titlu la mclaren si nu uita cand facea echipa la mclaren cu buton, buton e genul de pilot care se multumeste cu ce are adica daca pleaca de pe 2 sau 3 cam acolo vrea sa gate..e genul sa ia puncte si bla bla..pe cand hamilton facea multe greseli si abandonuri pt ca pt el conteaza sa fie primul..spirit de invingator...buton e moale e un las...si daca nu facea brawn masina aia in 2009 nu ajungea campion niciodata...si inca ceva cu buton mclaren nu va castiga titlu la piloti niciodata nu e un luptator
    1 2
  • ciprian
    mclaren_mircea...sunt fan mclaren ma repet...buton si perez in 2013...buton si magnussen in 2014 cei mai slabi piloti din istoria mclaren...uite cat era monopostul de necompetitiv...anul trecut hamilton tot scoatea o clasare pe podium macar una...dar buton e moale si asa va fi si anu asta..
    1 1
  • ciprian
    mclaren_mircea...ziceai mai sus intrun coment ce mia atras atentia..ca hamilton e bun dar isi pierde capul...nu uita ca e ultimul pilot care adus titlu la mclaren...si cand facea echipa cu buton il batea de i suna apa in cap..pe langa ca pentru hamilton victoia conteaza sa fie primul nu ca buton care daca pleaca de pe 2 sa zicem sau 3,sau 4 cam acolo vrea sa gate..el e cu punctele bla bla bla nu are spirit de luptator...si daca nu facea brawn masina aia fantastica in 2009 nu iesea campion niciodata...asa ca nu cred ca va lua titlu buton pt mclaren niciodata..iubesc echipa asta dar buton nu e cea ce trebuie..
    1 0
  • bernie
    Bai ferr nu mai rade de mircea ca si tu esti la fel de specialist in automobilism la fel ca el.De ani de zile debitati numai tampenii pe acest site si la sfarsitul sezonului constatati in mintile voastre bolnave ca favoritii vostri au fost surclasati de altii.Voi sunteti mascotele acestui site si nu faceti decat sa starniti amuzamentul celorlati useri,pentru ca nimeni nu va ia cu adevarat in seama.Mai ascultati si voi de sfaturile celor care a spun sa fiti mai atenti la tratament,sa nu cumva sa incurcati pastilele.Macar in putinele momente de luciditate pe care le aveti [daca le aveti] fiti si voi atenti la voturile negative cu care va gratuleaza lumea pe aici.
    4 1
  • @ferr1

    am picat de pe scaun de ras :)))))

    ai un "thumb up" si de la mine

    genial faza cu "scos din barlog" .... :))))))
    8 1
  • coxilian
    Mircea eu consider ca putem emite pretentii la titlu dupa 4-5 victorii si clasari frecvente in punce. Pana atunci suntem la pitici vorbim discutii. Dupa un sezon de shit eu zic ca ar trebui sa luam pozitia ghiocelului si sa inflorim (daca monopostul e fiabil) dupa cateva victorii. Pana atunci ... suportam consecintele. Asta e!
    Anul acesta unde vizionam F1? Se aude ceva despre drepturile de televizare?
    2 0
  • @coxilian

    zvonurile indica spre DigiSport,
    dar inca nu s-a confirmat nimic
    3 0
  • coxilian
    Multumesc Soxy
    Din pacate providerul meu este Romtelecom de 2 ani si am sperat ca poate.... dar voi urmari online. Partea aiurea este ca nu am streaming si in masina.
    1 0
  • @bernie
    Daca primesti 20 de voturi negative, te duci si te spanzuri? Tu intri pe aici ca sa-ti numeri voturile negative/pozitive? Anunta-ma, ca sa stiu sa-ti dau numai pozitive, sa nu care cumva sa te superi.
    Care ani de zile? Debitezi. Poate Mircea.
    Nu stiu cum vii si spui ca unii debiteaza cand tu insuti debitezi.
    Cat ca despre probleme mintale zic sa te mai gandesti, sa te mai uiti si prin ogglinda. Nu pe mine ma deranjeaza faptul ca altii isi exprima parerea. Cel mult ma amuz.

    A spune despre altii ca sunt prosti/tampiti/mascote asta nu inseamna ca esti inteligent sau ca ai argumentat o afirmatie, ci doar ca incerci sa distragi atentia de la faptul ca n-ai nimic interesant de spus si sa arunci cu noroi in ceilalti. Asa fac politicienii. Nu ca tu ai fi politician, dar asta e spiritul poporului roman - spirit de ciobani.

    Dar stii ce e cel mai trist? Ca tu nici macar nu ma amuzi. Exact ca politicienii. Te mai platesc si degeaba.
    0 3
  • @ferr1 esti agresiv cum ii place lui mircea :))
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru