• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

AyrtonSenna1991

  • Membru din 25.06.2017
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 618 in total
  • Ferrari incearca sa mearga pe principiul Schumacher , adica pilot nr. 1 si pilot nr. 2. Doar ca vremurile s-au schimbat , au un pilot tanar care vrea sa faca performanta , spre deosebire de perioada respectiva ( Barrichello a fost defavorizat inca de la prima cursa cu Ferrari , MP al Australiei din 2000 cu toate ca nu s-a recunoscut lucrul asta de catre italieni , sau celebra cursa de la Nurburgring din 1999 , cand Irvine a fost sabotat ca sa nu aiba un avans prea mare in lupta pentru titlu ). Revenind la zilele noastre , au un management defectuos , un pilot care se rasuceste mai mult pe circuite , strategii proaste si un bonus nemeritat pe care il primesc an de an , ca altfel se supara si pleaca acasa. Williams e un dezastru , McLaren a decazut , Lotus a disparut ca echipa de mult timp. Toate echipele cu traditie au avut de suferit , de ce sa devaforizezi alte proiecte in detrimentul Ferrari ? Ca sa castige un amarat de titlu odata la 10 , 15 , 20 de ani ? Nu este o nesimtire grosolana din parte FIA , sa aiba ochi doar pentru echipele de varf , iar pe celelalte sa le lase sa se zbata la coada clasamentului ?
    Ferrari: "Titlul din acest an a fost pierdut încă din 2018, când am decis designul monopostului"
  • Deocamdata sunt doar discutii. Hamilton tatoneaza terenul , dar cu Leclerc in echipa nu vine decat pe un salariu astronomic si statutul de pilot nr. 1. Insa problema lui este ca monegascul , nu e material de pilot secund. Asa ca eu cred , ca va ramane la Mercedes si dupa 2020. Au mai fost speculatii din astea si nu s-au materializat.
    Ferrari ar putea negocia un contract cu Hamilton: "Suntem bucuroși că va fi disponibil în 2021"
  • In primul rand , felicitari lui Sainz. A meritat podiumul , la cum a mers sezonul asta la McLaren. In al doilea rand , Vettel a gresit iarssi. Probabil nu face fata la presiunea si la umilinta de a fi invins din nou de un coechipier , care se afla la primul sezon in aceasi echipa cu el. Din pacate Ferrari nu poate gestiona conflictul intern dintre piloti. Sper ca macar sezonul viitor sa le iasa strategiile in cursa , desi e ceva de domeniul fantasticului aproape.
    Verstappen a câștigat la Interlagos! Leclerc și Vettel au abandonat după un acroșaj în finalul cursei
  • O cursa castigata de Bottas ca o compensatie pentru faptul ca a fost cuminte sezonul asta. Oricum , Hamilton are titlul in buzunar , Mercedes este campioana la constructori si la cate a indurat finlandezul sezonul asta , merita si el o victorie pe final de an. In rest bravo Sainz si poate din 2021 , McLaren va fi din nou in varf , in lupta cu Ferrari si Mercedes.
    Bottas a câștigat Marele Premiu al Japoniei! Vettel, locul doi după un start ratat, Hamilton urcă pe podium
  • Poate fi un final de sezon spectaculos , dar Mercedes si Hamilton nu mai pierd titlurile. Poate sezonul viitor , daca Honda își îmbunătățește motorul si Ferrari are strategii bune ( aproape imposibil ) , germanii pot fi în pericol.
    Avancronica Marelui Premiu de Formula 1 al Rusiei: Mercedes simte pericolul unei reveniri în forță a Scuderiei Ferrari
Pagina
12345...202122...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău