• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

BBR91

  • Membru din 18.01.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 99 in total
  • E comic cum atunci cand se discuta despre orice masina, vin fanii Renault si gasesc ei ceva prin care Renault e mai bun :)
    Turboeficienţă
  • Frumoasa masina. Interiorul in mod special mi se pare deosebit, fata de alte Toyota, are un interior mai tineresc.
    OFICIAL: Iată noul Toyota Yaris!
  • Nu am nicio legatura cu domeniul vanzarilor (de orice) dar consider ca sunt foarte multi factori care contribuie la numarul mare de vanzari. De exemplu aceste concerne auto din top cuprind mai multe marci care la randul lor produc multe modele care acopera nevoile multor oameni, deci este o posibilitate mai mare ca eu, ca si consumator sa aleg un model de la VAG sa zicem, deoarece produce de la masini sport (Lamborghini sa zicem) pana la masini cu un raport pret-calitate foarte bun (Skoda). Pe cand Aston Martin sa zicem, vand cateva mii sau zeci de mii de masini pe an, deoarece sunt scumpe si putini oameni isi permit sau isi doresc sa dea atatia bani pe o masina. Si totusi, ar putea fi mai fiabile si calitativ superioare masinile lor decat un Laborghini sau un Audi la aceeasi bani (nu stiu daca chiar sunt, dar ipotetic vorbind...) De asemenea, se cumpara si brandul. A se vedea BMW. Stiu ca toate masinile au probleme, dar cand platesti acel pret pentru o marca premium, iti doresti ca totusi sa nu ai probleme, si totusi BMWurile sunt pline de probleme. Ca sa nu mai zic ca se cumpara modele foarte scumpe pentru ceea ce fac (sau nu fac), a se vedea Seria 1 sau X6. Deci daca o companie produce de la dube, la masini de oras mici si ieftine, evident ca in total are o cifra de vanzari mai mare. Acum astept injuraturi de la fanii Renault ca am zis ca au masinute de plastic si de la cei BMW :)
    GM ar putea redeveni producătorul auto numărul 1 la finalul lui 2011
  • Va contraziceti atata, de parca pozitia in top are vreo legatura directa cu fiabilitatea sau calitatea masinilor. Sunt produse diferite pentru piete diferite. Cum masinile GM cu motoarele lor gigantice si insetate si cu interiorul oribil nu s-ar vinde niciodata bine in Europa, probabil nici masinutele frantuzesti din plastic nu s-ar vinde bine in SUA. Toyota stiu sa faca masini bune si pe placul tuturor, GM stiu sa faca tarabe pe placul americanilor, VAG vinde doar vreo 3-4 modele de VW in SUA din cate stiu eu, Ford trebuie sa-si imparta modelele intre continente: inainte de actuala Fiesta, doar Focus 1 a mai fost comun.
    GM ar putea redeveni producătorul auto numărul 1 la finalul lui 2011
  • Imi place mult masina dar nu inteleg un lucru. Eu am un Focus II 1.6 TDCi 90cp, are 1300 si ceva kg, si are acceleratia 0-100km/h in 12.6 s oficial. Modelul afisat aici are 105 cp, 1200kg si mai e si benzina si acceleratia in 12.3 s... e adevarat ca diesel-ul are mai mult cuplu... dar totusi 50-80kg si 15cp e diferenta.
    Ford Focus (2011)
Pagina
12345...181920
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ford Focus 1.6 TDCi 90cp (2007)
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Skoda Fabia 1.4 16v, Ford Fiesta (2010) 1.4, Audi A4 1.9 TDi, BMW 320, Skoda Octavia Tour 1.9 TDi, Skoda Octavia 1.4 TSI DSG, Opel Astra H 1.9 CDTi, Renault Clio 1.5 dci, Fiat 500 1.2, Volkswagen Polo Mk.6 1.4 MPI, Mazda 2 1.4 CDTi
  • MASINA LA CARE VISEZ Honda Civic Type R
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău