• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

BBR91

  • Membru din 18.01.2011
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 99 in total
  • Combinatia asta letala de indicator de "recomandare de schimbare a vitezelor" si DPF e intalnita si pe 1.6 TDI la Skoda. In timp ce masina iti indica sa schimbi viteza la turatii mici pentru a consuma putin, facand asta se infunda filtrul de particule (DPF) care se distruge si nu mai merge masina. Pentru a nu infunda filtrul de particule trebuie sa schimbi viteza pe la 2500rpm sau mai mult, si atunci se duce dracu toata economia de combustibil. Acest lucru a fost confirmat chiar si de dealerul Skoda care vindea masina respectiva. Concluzia este ca datorita normelor Euro 5 absurde, emanam cu cateva g/100km de CO2 mai putin, dar ne distrugem masinile, sau consumam mai mult combustibil!
    Skoda Fabia GreenLine: 2006 kilometri cu un singur plin
  • In spiritul schimbarilor de filosofie Skoda si reorganizarii showroom-urilor, astept cu nerabdare epurarea ratatilor incompetenti de la AutoGrup Constanta, reprezentantul unic Skoda in Constanta, care prin atitudinea, neseriozitatea si completa lor incompetenta fac de ras brandul Skoda. Sper sa-i bombardeze din orbita! In rest, numai de bine pentru Skoda! Fabia mea de 11 ani merge vis.
    Skoda îşi modifică limbajul de design şi logo-ul la Geneva
  • @McLaren, @Tudor: Citez din manualul Skoda Fabia, informatie referitoare si la motoarele diesel si la cele pe benzina: "Never warm up the engine when the vehicle is standing. Drive off right away. Through this the engine reaches its operating temperature more rapidly and the pollutant emissions are lower." @George: complet de acord cu tine, cu amendamentul ca masinile cu injectie asistata electronic nu consuma combustibil deloc in frana de motor (poate cele diesel consuma putin pentru a-si face ungerea pompelor) Eu nu am inteles morala punctului 1. Daca nu folosesti frana de mana ce se intampla rau? Ce se uzeaza? Inteleg sa n-o folosesti pt burnouturi sau alte prostii, dar nu inteleg ce se intampla daca n-o folosesti. Si chestia s-o folosesti doar daca sunt peste 0 grade cred ca a ramas de la Dacie careia ii ingheta cablul sau tamburii. Eu n-am avut probleme iarna niciodata si folosesc doar frana de mana.
    UTILE: Cum să-ţi protejezi maşina de uzura accentuată
  • Problema e sa nu coste cat un Logan nou + benzina pe 5 ani de zile, ca atunci nu-si mai are alt rost decat de tech demo.
    Volkswagen Up! BlueMotion va consuma 2.5 litri/100 km
Pagina
12345...1920
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ford Focus 1.6 TDCi 90cp (2007)
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Skoda Fabia 1.4 16v, Ford Fiesta (2010) 1.4, Audi A4 1.9 TDi, BMW 320, Skoda Octavia Tour 1.9 TDi, Skoda Octavia 1.4 TSI DSG, Opel Astra H 1.9 CDTi, Renault Clio 1.5 dci, Fiat 500 1.2, Volkswagen Polo Mk.6 1.4 MPI, Mazda 2 1.4 CDTi
  • MASINA LA CARE VISEZ Honda Civic Type R
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău