• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Blower0

  • Membru din 17.11.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 325 in total
  • Andy, corect. În oraș, la mers normal, fara acceleratii bruste, cu un mers calm, unul natural aspirat ar putea sa aiba consum mai mare, dar depinde de la caz la caz, ca de-ntimpla și invers. Și asta din cauza ca oamenii nu inteleg un fenomen simplu: Indiferent, ai tu 1.4 turbo sau 2.2 natural aspirat, daca motoarele au aceeasi distributie putere/moment pe turatie, și daca masinile mai au aceeași greutate, atunci obtii cam acelasi consum. ASTA AȘA E PENTRU CA, tu cind mergi, prin oras, nu stai cu pedala lipita, deci tu ceri de la motor un anumit moment/putere , mai mica decat cea maxima, ȘI LA TURBO și la NON-TURBO, tu spre exemplu o sa folosești ÎN MEDIE sa zicem prin oras, 60CP ( spre ex). La motoru natural aspirat mai mare, se deschide clapeta , intra aeru necesar, se injecteaza benzina in asa fel incit sa-ti ofere 60CP. La cel TURBO, chiar daca ai tu 1,4 in loc de 2,2 ....acolo aerul vine sub presiune, asta e ca si cum ai avea un motor MAI MARE , care INGHITE MAI MULT AER, și tot ajungi la cantitatea de aer inghițita de cel NON-TURBO. Asta inseamna ca cantitatea de benzina injectată , e cam egala cu cea de pe NON-TURBO, și ajungi tot acolo.
    Noul Volkswagen Passat - primele schiţe şi informaţii
  • Și pentru asta ii multumesc lui VIANU. El m-a rugat sa-i prezint cifre concrete referitor la consum turbo vs N/A. Și am rascolit tot net-ul, m-am convins de prostiile pe care le scriu producatorii (mai ales BMW) , asa ca sa atraga clienti naivi, folosind pretextu ca "testele se fac in conditii care difera de realitate bla bla bla" :... PS: Viane...daca esti p-aici. Asa si n-am mai primit un raspuns. Ti-am demonstrat ce am avut de demonstrat, iar tu parc-ai muțit...
    Noul Volkswagen Passat - primele schiţe şi informaţii
  • @@blower.. Referitor la cifrele oficiale. Singur m-am convins ca BMW ofera cele mai mincinoase cifre de consum. Nici Mercedes-urile nu-mi plac, insa , cel putin AMG ofera cifre mai aproape de realitate. Daca C63 AMG papa 19 litri urban, pai asa e si scris. M , scrie ca un M6 consuma urban 14 litri la suta, in timp ce toate testele de pe net spun ca papa 18 litri la suta. Nu am nici cea mai mica incredere de cifrele lor de consum. Și daca e sa lasam la o parte cifrele, gindeste-te singur si analizeaza un pic. It's a 3.0-litre twin turbocharged engine. Dar nu de asta ziceam...vorbeam de dinamica lor.
    Noul Volkswagen Passat - primele schiţe şi informaţii
  • Ar mai fi ceva.. Daca scrii "flower" sau nu stiu ce acolo ----- nu-ți crește IQ-ul... Vorbesc serios :D :D :D :D :D :D Mai bea o vodka , mai fumeaza un trabuc..life is beautiful, take your time, take a deep breath an relax
    Noul Volkswagen Passat - primele schiţe şi informaţii
  • Bețivane...daca vrei sa stii ceva...nu traiesc in Romania. Daca mai vrei sa stii ceva? Am mers si pe turbo, si pe n/a. Deci, tu iarasi mi-o intorci cu "ai mers/n-ai mers" ...vorbeai de eficiența. Daca te-am inchis, nu o lua hăisa-n papușoaie.. Mai toarna-ti o bere te rog. PS: ai vazut M3 și M4 pe circuit?? Ce cacat....cutia intirzie la schimbarea treptelor...dupa treapta a 3-a , a 4-a ...motoru moare... "Dar cred ca nu ai nici masina....." ---- crede bre mai departe. Mi-i in c*r ce crede creieru tau turmentat
    Noul Volkswagen Passat - primele schiţe şi informaţii
Pagina
12345...131415...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău