• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Blower0

  • Membru din 17.11.2013
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 325 in total
  • Adica DODGE-u cu vreo 300kg mai greu decat Aventador...da la acelasi volum...consuma cu vreo 7 litri la suta mai putin. :D :D :D :D..
    Noul Volkswagen Passat - primele schiţe şi informaţii
  • Scuze...am uitat ca esti beat, nu poti face o concluzie. Ideea e ca masina americana cu un motor mai voluminos, cu o greutate mai mare, obtine acelasi consum, ca niste europene mai slabanoage, cu motoare ceva mai mici. PS: Lamborghini Aventador LP700-4 , volum 6,5 , ~ 1600kg consuma urban 25,6 litri la suta Dodge Challenger SRT , volum 6,424 ( deci practic acelasi) , ~ 2 tone, consum urban 18 litri la suta. Ai vazut testu cu M5 F10 in RO ? Cica ajungi si la 23 la suta urban cu un condus mai vioi. Pai exact asa faci si cu SRT...dar ai uitat?? Bmw-u e 4,4 bi-turbo ...nu 6,424 ca DODGE-u...
    Noul Volkswagen Passat - primele schiţe şi informaţii
  • Bețivanule...stii, cred ca a fost o idee proasta sa intru aici, chiar dupa o perioada de pauza...dar, ma rog.. Tu de eficienta ai auzit, dar habar n-ai de TOTALITATEA lucrurilor le care l-e cuprinde acest cuvint... Sa-ti dau eu ex de eficienta?? 1. Mercedes C63 AMG , ~ 1700kg , 6,2 volum, consum urban 19,2 litri la suta ( site official) Dodge Challenger SRT, ~ 1900+ kg, 6,424 volum, consum urban 17-18 litri. 2. BMW M5 F10 , 1900kg , 4.4 bi-turbo , consum urban 18 litri suta. Dodge Challenger SRT, ~ 1900+kg , 6,4 non-turbo , acelasi consum. 3. BMW M5 E60 , 1700+kg , 5.0 , consum urb 19 litri Dodge Challenger SRT , 1900+kg, 6,4 , consum urban 18 litri . PS: motorul de pe SRT, se incadreaza in norma de poluare EURO 5 ! Așa ca dute-n **ta cu turbinele tale proaste. Daca erai destept, stiai ca supraalimentarea are acelasi efect ca si marirea volumului. Forma de obtinere a "target-ului" e diferita. Dute și te "pîrîie" pana-ti cade turbina...pana-ti crapa trubele, intercooler-ele, wastegate-urile, bypass-urile, blow-off-urile.
    Noul Volkswagen Passat - primele schiţe şi informaţii
  • PS: Turmentatule, casca ochii aici: http://autostrada.md/stiri/nebunie-curata-cobra-weineck-780-cui-ascunde-un-v8-de-12-7-litri-si-produce-peste-1-100-de-cai-putere-video
    Noul Volkswagen Passat - primele schiţe şi informaţii
  • Să vezi.......și sa nu crezi....de vreo 8 luni nu am intrat pe acest site, dar ca sa vezi :D :D :D :D :D :D :D :D . Lor li se pare ca am comentarii :D :D :D . Asta pe bune m-a amuzat total... :D :D ... Prostia umana, n-are limite... Auzi flower ? Eu n-am zis ca un N/A are cuplu mai bun decat un supraalimentat. Ti daca esti "cetatean turmentat" , bea mai departe berea si nu **** capu aici. Iar daca citesti comentariile mele, citeste-le cu atentie. Stii ce e aia atentie? E ceva ce nu se-mpaca cu alcoolu' ...ceva ce tu vad ca nu ai... PS: Weineck Cobra : motor V8 , 12.0 litri, natural aspirat, 2 carburatoare Holley, ~ 1000kg , 1150CP și 1750Nm. 0-300km/h : 10 secunde LaFerrari: 0-300km/h - 15 secunde
    Noul Volkswagen Passat - primele schiţe şi informaţii
Pagina
12345...141516...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău