In principiu arata bine, dar cred ca are un design mult prea agresiv pt clasa din care face parte si pt publicul pe care l-a avut Mondeo pana acum. Din pct de vedere al vanzarilor nu cred ca va avea prea multe sanse in fata lui Passat.
P.S.: Personal imi place si cred ca vine cu un set de tehnologii interesante.
P.S.: Nu agreez logo-ul SONY de pe consola centrala.
Am gasit si explicatia*
1. BMW = 247.907
2. Mercedes = 245.192
Diferenta pana la 261.846 unitati era data de Srintere.
*The results exclude Daimler’s Mercedes Sprinter and Freightliner vans and Smart cars and BMW’s Mini brand, which aren’t luxury vehicles.
Din link-ul dat de tine (articol din 4 ianuarie) reiese ca la categoria "total cars" lucrurile stau cam asa:
1. BMW = 173.531 [+0.9%]
2. Mercedes = 156.404 [+10.2%]
3. Audi = 83.655 [+19.3%]
Daca insumam si categoria "light trucks", care cred ca se refera la SUV-uri, avem urmatorul clasament:
1. Mercedes = 261.846 [+16.4%]
2. BMW = 248.073 [+12,7%]
3. Audi = 117.561 [+15.7%]
Vanzarile Lexus nu sunt defalcate, ele fiind incluse in vanzarile Toyota din cate imi dau seama.
P.S.: @Dan, curios este ca pe 6 ianuarie, aceeasi publicatie, spune exact ce gasim in articolul AM http://online.wsj.com/article/SB10001424052970203471004577142932621235126.html.
Tinand cont si de faptul ca informatia oferita de AM apare la mai multe publicatii tind sa cred este cea corecta.
Bafta!
Ultimele comentarii
1012 in total