• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

C-G-C

  • Membru din 22.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1012 in total
  • Afirmatia “German first and French second” facuta de duduia de la planificare mi se pare in primul rand deplasata si apoi jignitoare in special pentru mandria lor ca natie. Dar ma rog...In al doilea rand, Clio 3 cred ca a fost cea mai reusita masina Renault din ultimul timp si una dintre cele mai bune masini din clasa si este ciudat ca duduia asta spune "Trebuie să îmbunătăţim întâi calitatea" la o masina care s-a prezentat destul de bine comparativ cu concurenta la acest capitol. Personal sunt convins ca noul Clio 4 va fi un hit pt ca am incredere deplina in noul designer care a reusit sa realizezela Mazda o gama de modele suberbe.
    Viitorul Renault Clio va fi schimbat dramatic
  • Nejustificat de scump comparativ cu celelalte doua variante frantuzesti si as spune ca este si cel mai putin interesant.
    Toyota Aygo primeşte şi el un facelift
  • Masina arata neasteptat de bine. Daca si interiorul va fi pe masura, dublat de un pret corect, atunci putem vorbi de un hit. P.S.: Numele este... groaznic!
    Dacia Lodgy de serie - primele imagini oficiale
  • De unde stii tu ca Honda nu va refolosi componente. Haideti sa fim seriosi, sunt o gramada de componente care se pot refolosi dupa o inundatie. Daca japonezii spun ca distrug 1000 de masini nu inseamna ca trebuie sa-i si credem.
    VIDEO: Honda distruge 1055 de maşini afectate de inundaţii
  • Motivul il aveti scris in articol, citez: "Mutarea se face după ce Thomas Ingenlath, actualul şef al creaţiei VW, a anunţat că părăseşte compania.". Coroborat cu aceasta informatie, avem stirea furnizata de AM, din 25.11.2012, conform careia, citez "Audi vrea să-şi schimbe limbajul de design". Curios este ca tocmai Stefan Sielaff spunea ca va schimba design-ul modelelor din Ingolstadt. Sincer vad mutarea ca pe un demers pozitiv pentru ambele companii. VW va avea un design mai matur si mai elaborat, in timp ce Audi va avea in sfarsit sansa sa se delimiteze de actuala linie de design. Mai trebuie mentionat (si asta s-a omis in articol) ca, in cadrul Audi, locul lui S.S. va fi luat de catre Wolfgang Egger, fostul designer sef de la Alfa Romeo, care din 2007 este Head of Audi Group Design.
    Şeful de design Audi trece la Volkswagen
Pagina
12345...666768...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Doar una
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Mai multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Depinde de vis
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău