Viitorul Renault Clio va fi schimbat dramatic
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Renault vrea să-l schimbe complet pe Clio odată cu cea de-a patra generaţie. Potrivit lui Beatrice Foucher, şeful departamentului de planificare produs de la Renault, modelul va fi "întâi german şi apoi francez.". Foucher a completat: "Trebuie să îmbunătăţim întâi calitatea, apoi să ne gândim la design şi inovaţie. Actualul model nu are emotie, aşa că nu o să ne fie greu să-i îmbunătăţim design-ul". Cea de-a patra generaţie a lui Clio este primul model Renault desenat 100% de Laurens van den Acker, care a venit de la Mazda la marca franceză în 2009 şi este însărcinat cu revoluţia estetică a mărcii.
Laurens van den Acker a spus deja că modelul Clio va fi inspirat puternic din conceptul DeZir, partea frontală fiind cea mai apropiată de ceea ce va deveni subcompacta franţuzească. Grila faţă va fi neagră şi lucioasă, iar sigla Renault va avea dimensiuni generoase. Blocurile optice vor fi mai puţin rotunde şi vor avea dimensiuni mai mici. O altă schimbare importantă în gama Clio 4 vine la nivelul versiunilor de caroserie, modelul francez urmând să fie oferit doar cu cinci uşi, eliminând atât versiunea cu trei uşi, cât şi versiunea estate.
Clio va avea un aspect atât de sportiv în versiunea cu cinci uşi, încât versiunea cu trei uşi nu va mai fi necesară, susţine van den Acker. Mânerele de deschidere ale portierelor din spate vor fi ascunse în montanţii C, la fel ca în cazul multor altor modele cu cinci uşi care au un aspect mai sportiv graţie acestui artificiu.
În ciuda faptului că noul Clio va fi mai scund decât actualul model şi că van den Acker dorea să-l facă mai scurt, a patra generaţie a subcompactei îşi păstrează lungimea şi spaţiul interior, fără să renunţe la volumul portbagajului sau la aspectul sportiv oferit de înălţimea mică.La nivelul interiorului, pe lângă materialele de calitate superioară şi finisajele perfecţionate, francezii vor să concentreze habitaclul în jurul şoferului. Viitorul Clio 4 va fi echipat cu sistemul de tabletă integrată R-LINK, dezvoltat împreună cu TomTom. Încă de la lansare, noul Clio va avea un motor entry-level de 0.9 litri şi o unitate 1.2 TCE, ambele pe benzină. Gama diesel va fi compusă doar dintr-o unitate 1.5 dCi, cel mai probabil de 105 CP.
Versiunea Renaultsport a lui Clio 4 a fost confirmată, dar aceasta ar putea fi echipată la rândul ei tot cu un motor supraalimentat pe benzină, ceea ce va marca sfârşitul unităţii aspirate de 2.0 litri şi 200 CP, deosebit de apreciată. Renault va lua în considerare şi o versiune mai premium a lui Clio, după modelul lui DS3, dar şansele acesteia sunt limitate: "Când construim o maşină care costă 20.000 de lire sterline, nu ne gândim şi la o versiune de 30.000 de lire. Citroen face asta foarte bine", a declarat oficialul Renault pentru Autocar.
Via | Autocar |Foto Renault R-Space Concept
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Renault in Romania
-
Renault Captur facelift Preţ: 12.950 - 19.350 €
-
Renault Clio Estate facelift Preţ: 10.950 - 16.700 €
-
Renault Clio facelift Preţ: 10.350 - 24.850 €
-
Renault Kadjar (2015-prezent) Preţ: 18.150 - 27.400 €
-
Renault Kadjar facelift Preţ: n/a - 29.150 €
-
Renault Kangoo Express Maxi facelift (2013-prezent) Preţ: 18.972 €
-
Renault Koleos Preţ: n/a - 37.900 €
-
Renault Master facelift Preţ: 19.150 - 20.250 €
-
Renault Megane Preţ: 14.450 - 32.099 €
-
Renault Megane Estate Preţ: 15.850 - 25.800 €
-
Renault Megane Sedan Preţ: 14.400 - 21.200 €
-
Renault Talisman Preţ: n/a - 31.800 €
-
Renault Trafic Preţ: 19.500 - 25.300 €
-
Renault Trafic Van (2014) Preţ: 21.080 - 23.560 €
-
Renault Twizy (2014) Preţ: 6.800 - 7.500 €
-
Renault ZOE facelift Preţ: 31.250 - 34.750 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Noul Alpine A290 Rallye este cel mai nou hot hatch electric lansat pentru competiții al constructorului francez. Mașina își va face debutul în luna iulie la Festivalul Vitezei de la Goodwood. (03.07)
-
BMW M2 CS a stabilit un nou record pe legendarul circuit german Nurburgring. Modelul de performanță este oficial cea mai rapidă mașină de serie din clasa compactă testată aici. (03.07)
-
Ford a lansat o nouă versiune cu tracțiune integrală pentru E-Transit Custom. Utilitara electrică va fi disponibilă pe piață începând din primăvara anului viitor. (03.07)
-
Miza pe putere: viitorul motor Toyota cu 4 cilindri poate să depășească 600 CP
-
Volkswagen, BMW și Mercedes-Benz formează o alianță pentru dezvoltarea de sisteme software
-
Mercedes-AMG recunoaște: clienții nu au rezonat cu motorul de 2.0 litri electrificat
-
Primele imagini cu noua generație Mazda CX-5. Data lansării, confirmată
-
Nissan lansează noua generație a sistemului hibrid e-Power în Europa
Ce se va intampla cu Clio Estate si trei usi???
Sincer nu prea imi plac usile spate cu manerele ascunse, dar arata destul de bine!
PS:astept comentariile fanilor Renault si a celor anti TDI
Clio e o masina cu fiabilitate dovedita, doar ca ultima generatie n-a avut materiale interioare si un design mai pretentios... Noul Clio 4 insa am incredere ca va reveni la gloria de odinioara si va redeveni lider de segment.
1.Pentru ca firma care aduce un produs concurent cu germanii recunoaste ca este inferior si vor face tot posibilul sa ajunga la acelasi nivel.
2.Daca vreau masina germana cumpar una germana nu una frantuzeasca care vrea sa devina germana, multi au incercat si putini au reusit asta.
Deci ... cum o sucesti nu pica bine aceasta declaratie pentru clientii Renault, pentru ca in toate clasele de modele e aceeasi situatie.