• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

C-G-C

  • Membru din 22.01.2010
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 1012 in total
  • Nu ai cum sa cumperi asa ceva, este prea urat. Punct! P.S.: Cred ca un ix20 de la Hyundai ar fi mult mai ok.
    Puţină culoare
  • Vasilica ce ai tata, ai mancat din vestiar?
    Audi Q3 - primul kit de tuning vine de la ABT
  • Imi place cum arata si atat. Nu mi-as cumpara una, pt ca daca as vrea un monovolum este mai scumpa decat un Renault Scenic sau un Ford S-Max, iar daca as vrea o limuzina de clasa mare, nu are imaginea de marca a unui A6, 5, E si cred ca nici calitatea necesara. Consider ca motivul pt care masinile astea nu se vand nu tine de inteligenta sau snobismul populatie globale, ci de producator in sine. DS5 nu o sa se vanda in primul rand datorita "formei" si ei ar fi trebuit sa stie asta pt ca aveau deja exemplul lui Mercedes R care a fost un esec comercial. Iar in al doilea rand datorita numelui. Citroen si daca s-ar rebrandui de 10x nu o sa creeze rezonanta pe care o au Audi, BMW sau Mercedes, pt ca astea 3 marci germane reprezinta cultura premium de zeci de ani. Sa ne uitam la Toyota, cu al lor Lexus, care au fost mai inspirati decat Citroen si au creat un brand separat, nu doar o linie de produse. Pai japonezilor le-a trebuit 20 de ani pana sa fie bagati in seama in clasa premium si, fie vorba intre noi, in Europa (popoare mai conservatoare de fel) nici macar acum nu conteaza la vanzari. Pe de alta parte, desi poate ca ceea ce este la vedere (materiale, design) se ridica la nivelul trio-ului german, nu cred ca si ce se afla pe dedesubt le poate face fata. @speciaumana: Incearca sa fi pragmatic si o sa vezi ca nici macar tu nu ai da banii pe un DS5. Nu tot ce zboara se mananca!
    GALERIE FOTO: Noul Citroen DS5, imortalizat în 80 de imagini
  • Nu 1400kg, ci aproape 1500kg !!! Eu banuiesc un sasiu de plumb si caroserie din fonta :D. P.S.: Nu este nici o greseala, pe toate site-urile, inclusiv pe cele oficiale este data greutatea asta. Sa mai precizez ca un M3 cu motor V8 are 1655kg, iar Seria 1 M, doar cu o suta de kg mai mult (1570)!!!
    OFICIAL. Faceţi cunoştinţă cu noul Suzuki Swift Sport!
  • Nu stiu cum il cheama pe tipul asta de la AutoExpress, dar este o placere sa-l asculti, indiferent de ce test face. Iar ca o concluzie despre Beetle... oricand un Scirocco :D. P.S.: Pt cei care se plang de reclame... folositi Firefox + AdBlock si uitati de ele.
    AutoExpress: Este Volkswagen Beetle o maşină pentru bărbaţi?
Pagina
12345...828384...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Doar una
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Mai multe
  • MASINA LA CARE VISEZ Depinde de vis
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău