Imi place cum arata si atat. Nu mi-as cumpara una, pt ca daca as vrea un monovolum este mai scumpa decat un Renault Scenic sau un Ford S-Max, iar daca as vrea o limuzina de clasa mare, nu are imaginea de marca a unui A6, 5, E si cred ca nici calitatea necesara. Consider ca motivul pt care masinile astea nu se vand nu tine de inteligenta sau snobismul populatie globale, ci de producator in sine. DS5 nu o sa se vanda in primul rand datorita "formei" si ei ar fi trebuit sa stie asta pt ca aveau deja exemplul lui Mercedes R care a fost un esec comercial. Iar in al doilea rand datorita numelui. Citroen si daca s-ar rebrandui de 10x nu o sa creeze rezonanta pe care o au Audi, BMW sau Mercedes, pt ca astea 3 marci germane reprezinta cultura premium de zeci de ani. Sa ne uitam la Toyota, cu al lor Lexus, care au fost mai inspirati decat Citroen si au creat un brand separat, nu doar o linie de produse. Pai japonezilor le-a trebuit 20 de ani pana sa fie bagati in seama in clasa premium si, fie vorba intre noi, in Europa (popoare mai conservatoare de fel) nici macar acum nu conteaza la vanzari. Pe de alta parte, desi poate ca ceea ce este la vedere (materiale, design) se ridica la nivelul trio-ului german, nu cred ca si ce se afla pe dedesubt le poate face fata.
@speciaumana: Incearca sa fi pragmatic si o sa vezi ca nici macar tu nu ai da banii pe un DS5. Nu tot ce zboara se mananca!
Nu 1400kg, ci aproape 1500kg !!! Eu banuiesc un sasiu de plumb si caroserie din fonta :D.
P.S.: Nu este nici o greseala, pe toate site-urile, inclusiv pe cele oficiale este data greutatea asta. Sa mai precizez ca un M3 cu motor V8 are 1655kg, iar Seria 1 M, doar cu o suta de kg mai mult (1570)!!!
Nu stiu cum il cheama pe tipul asta de la AutoExpress, dar este o placere sa-l asculti, indiferent de ce test face. Iar ca o concluzie despre Beetle... oricand un Scirocco :D.
P.S.: Pt cei care se plang de reclame... folositi Firefox + AdBlock si uitati de ele.
Ultimele comentarii
1012 in total