• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Calingura

  • Membru din 16.08.2011
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 465 in total
  • Acum ca am citit tot ce spuneti stau si ma gandesc ca oricum e degeaba notarea lor vizavi de sistemele de siguranta. Pentru simplul motiv ca nu toate vin in standard. Te bucuri de toate punctele ncap doar daca bifezi optionale de mii de euro. Astfel, in practica, un Golf nou chel nu e cu foarte mult mai sigur decat un Logan.
    Noua Dacia Jogger, o stea la testele de siguranță Euro NCAP
  • Amin! Nu am suportat niciodata acest model. Desi inteleg ca era referinta in clasa acum cateva versiuni. De gustibus.
    OFICIAL: Producția lui Ford Mondeo a luat sfârșit în Europa
  • Anonim, fix aici e problema. Ca premium ar trebui sa insemne DOAR calitate; calitatea produsului in sine si a serviciilor asociate cu exploatarea lui. Probabil asa si au devenit premium. Dar imi dai de inteles ca, pentru tine, premium inseamna ce cred ceilalti despre tine, despre potenta ta financiara sau ablitatile de pilot. Problema cu acest mod de gandire este ca aceasta impresie de barosan premium se auto-aplica si celor care au un ursulet ruginit, sau un Cayenne pe gaz din 2000. Un astfel de posesor chiar se simte mai important decat un fraier cu un GTI cumparat de nou.
    Am văzut pe viu noul Mazda CX-60: 5 motive pentru care noul SUV este unul premium
  • Instinctul de conservare a imaginii personale se spune ca ar fi cel mai puternic; cel care ar sta de fapt la baza celui de conservare a vietii. Pare sa fie cel putin partial adevarat, pentru ca altfel nu imi explic cum unii oameni sunt capabili sa orbeasca pe loc daca sunt pusi sa recunoasca ca marca lor favorita nu se ridica la inaltime. Cand nici macar nu iti permiti sau nu ai urcat intr-un BMW niciodata, sa sustii din poze ca e o gluma proasta ideea de Mazda premium e deja de competenta celor de la Socola. Dar cand ai acasa un clasa A sau un seria 3 si poti vedea imediat ca nivelul de calitate din ele nu este deloc laudativ si cu siguranta nu mai sus de VW (de exemplu), de ce sa mai insisti sa fii penibil? Singurul lucru premium la "cei 3" sunt motoarele si unele optiuni care nu exista pe la altii. Asta te face pe tine sa te simti boss si da valoare siglei. Nu calitatea. Deci da, pentru unii, Mazda nu va fi premium nici cand va fi din aur iar rock-ul nu va ajunge nici la glezna manelei intr-o mie de ani.
    Am văzut pe viu noul Mazda CX-60: 5 motive pentru care noul SUV este unul premium
  • Sunt in asentimentul lui UnAlex: nu e vorba de calitate ci de perceptie. Lexus s-a chinuit ani de zile sa vanda bine si a reusit doar in SUA si doar o vreme. Brandul se construieste deosebit de greu. Daca era vorba doar de calitate...erau de mult penalizati nemtii. Nu ma poate convinge nimeni ca plasticaraia din partile mai putin vizibile din orice Mercedes este mai buna decat in Mazda. Ca sa nu ma ia nimeni la rost daca spun Hyundai.
    Mazda dorește să se transforme într-o marcă premium
Pagina
12345...789...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău