• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

CatalinF1

  • Membru din 06.01.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 115 in total
  • Nu contest ceea ce spune Mosley insa federatia a luat cea mai proasta si partasa decizie legata de difuzor anul trecut. Pentru ca: acum 2 ani au facut sondaje in randul fanilor si a reiesit ca toti vor mai multe depasiri. In momentul respectiv depasirile erau ingreunate de aerodinamica masiniilor care creau turbulente foarte mari si faceau practic imposibila urmarirea de aproape daca nu era o diferenta de 1.2-1.5 sec pe tur intre masini. Sub aceste diferente de valori era aproape imposibila o depasire. Bun - au luat decizia ca in 2009 sa se simplifice foarte mult aerodinamica si sa se treaca la anvelope slick in ideea ca masina din spate nu mai pierde aderenta din pricina turbioanelor si astfel la o diferenta de 0.5-0.8 pe tur s-ar putea efectua depasirea. Asta a fost ideea pentru toata schimbarea majora a regulamentului din 2009. si pe urma ce face Federatia?: aproba difuzorul care "strica" din nou aerul din spatele masinii astfel incat efectul dorit este anulat prin acceptarea acestui difuzor pentru care in perioada de criza majoritatea echipelor au trebuit sa cheltuiasca zeci, poate sute, de milioane de EURO. Asta cand se dorea scaderea costurilor. Acum ce se decide? ca din 2011 se renunta la difuzor. Practic o recunoasterea a greselii Federatiei din 2009. Asa ca Mr. Mosley - BIG FAIL.
    Mosley: "Ferrari a vrut să aranjeze verdictul în scandalul dublului deflector"
  • Noroc cu greselile lui Alonso ca mai avem parte de spectacol in lipsa ploii. A putut el de pe linia boxelor sa termine in Monaco pe 6 - cred ca va putea si azi sa urce in puncte.
    Alonso, surprins de rezultatul slab din calificări
  • Vettel avea pe primele 2 sectoare -0.4 sec fata de Webber pana in ultimele viraje cand rupandu-i-se antirollbar-ul nu i-au mai virat ambele roti in aceaiasi directie. Fara acest incident Vettel ar fi fost cu cateva sute de sutimi mai rapid decat Webber si probabil la 0.5 sec de Hamilton.
    McLaren avertizează că se apropie de Red Bull
  • Nu e vorba de roll-bar ci de antirollbar care este o piesa intre rotiile din stange si dreapta. Exista antirollbar pe fata si pe spate. Cel de pe fata determina unghiul la care roata din interiorul virajului cabreaza, de obicei mai mult pentru a ajuta masina sa vireze si a mai prelua o parte din masa care este distribuita pe roata din exterior. Rotiile masinilor de F1 nu sunt paralele in viraje si in cea mai mare parte nici in linie dreapta. Este si o masura de a echilibra temperaturiile anvelopelor.
    Red Bull a identificat defecţiunea tehnică a lui Vettel
  • "Dacă cursa se încheie în timp ce Safety Car-ul este pe circuit, atunci maşina de siguranţă va intra în pitlane la finalul ultimului tur, iar monoposturile vor trece linia de sosire în mod normal fără depăşiri". Aveti vreo problema in a citi o fraza si a o intelege? Regulamentul SC are mai multe articole si nu poti sa te rezumi doar la cele care iti convin. Pe parcusul cursei se aplica partea cu s-a trecut linia SC poti sa depasesti insa daca este ultimul tur se aplica alt articol. Articolul asta e de la inceputul sezonului in vigoare nu l-a inventat Damon Hill care nu nu e fan Schumacher dar nici Ferrari nu a fost vreodata.
    Schumacher, penalizat cu 20 de secunde la Monaco
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău