• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

CatalinF1

  • Membru din 06.01.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 115 in total
  • Nico nu a fost niciodata surclasat de coechipieri. Nu-i dau nici lui Schumy sansa asta.
    Mercedes GP pregateste un update major pentru Barcelona
  • Alonso scoate timpi mai buni in cursa constant decat Massa. Massa are probleme in a-si seta masina, gen pierderea aderentei pe fata mai tot timpul la penultimul viraj din Australia - lucru imputabil direct lui. Pierdea circa 0.2 numai in virajul ala. "Avem sentimentul ca si-a dezvoltat calitatile in ultimii ani intr-un pilot la fel de bun ca oricare altul de pe grila de start", a declarat Domenicali." - insasi declaratia lui Domenicali il face de cacao. Dupa multi ani.... a devenit ca un oricare altul. Pentru locul celor dintre cei mai buni il avem pe Alonso.
    Ferrari sugereaza ca Massa va ramane la echipa in 2011
  • Accelerare*
    Alonso: "Sepang a fost cea mai dificila cursa din cariera"
  • de era foarte greu de depasit Button in conditiile lipsei ambreiajului. http://www.youtube.com/watch?v=ZB5wvohMfV4 In zona apexului era nevoie de o acelerare scurta, falsa, pentru a putea alege "viteza" corecta - lucru care determina o pirdere de timp si facea imposibila o iesire buna din curba. Sa faci treaba asta 50+ tururi de 4-5 ori pe tur si sa scoti timp mai bun decat Massa arata cine-i "taticul" intr-ale pilotajului la Ferrari. Din film se observa o buna viteza de top a Ferrariului comparat cu Mclaren-ul, probabil folosind tot ce putea da motorul respectiv (well.... si-a dat si duhul...)
    Alonso: "Sepang a fost cea mai dificila cursa din cariera"
  • Kubica - arata ca are mare stofa; foarte rapid si fara greseala obtine un al doilea rezultat bun consecutiv. Sutil - wow!! nu a avut nici o problema in a-l tine pe Hamilton, nu tu franari diperate nu nimic; avea grija sa aibe iesiri foarte curate din curbele din-naintea pasajelor lungi si si-a facut viata mai usoara. Hamilton - pentru modul in care se foloseste de viteza de top a masinii si face depasiri multe fara efort. Alonso - care a facut o cursa intreaga fara ambreiaj. Cu timpii obtinuti iti vine a spune ca nici nu avea nevoie de piesa aia. Nu e asa - se simtea mai ales pe zonele de franare cu motorul un zgomot ciudat, lucru evidentiat si de "Beu" Marinescu. Probabil asta este si cauza pentru care motorul a incasat mai multe decat trebuia pe schimbarea vitezei in jos pe zona curbelor 5-6. Ce nu mi-a placut: La Red Bull este evidenta preferinta echipei catre Vettel. Cand Webber era in spatele lui Vettel echipa nu stia ce fel de mesaje sa-i transmita numai sa nu-l mai puna pe "print" sub presiune. La Mclaren si Ferrari nu exista genul asta de dialog dinspre pitlane. Ferrari a fost in contratimp cu deciziile strategice si sambata si duminica. Parca se uitau la alt buletin meteo si si-au trimis ambii piloti foarte tarziu in tururile de calificare sau la schimbarea de pneuri.
    Vettel a castigat Marele Premiu al Malaeziei
Pagina
123456...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău