• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

CatalinF1

  • Membru din 06.01.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 115 in total
  • Comentarile din timpul cursei la care participa Marinescu sunt mult mai bune - cuprind mult mai multe informatii, nu modifica sensul celor spuse in "team radio" si este mult mai precis la a identifica pilotii si ceea ce se intampla pe pista.
    Webber va pleca din pole position in Malaezia!
  • Spatele pierde foarte multa apasare aerodinamica si foarte important tubioanele sunt injumatatite. Aceasta modificare imi pare cea mai ieftina de aplicat si cu efectul cel mai mare. Chiar si anul acesta vad ca daca di9ferenta intre timpii unor 2 piloti este de sub 1 sec pe tur depasirea este 99% imposibila.
    Echipele vor decide vineri noile schimbari de regulament
  • Sa critici echipa pe "team radio". Mclaren l-a sustinut foarte mult insa englezii isi pot schimba preferinta instant catre coechipierul lui care este mult mai cerebral si care a adus un rezultat foarte bun. Jocul de-a copilul rasfatat nu poate merge de prea multe ori.
    Hamilton critica strategia echipei din Australiei
  • Conform regulamentului pilotii pot schimbat o singura data trasa pentru a se apara/atac - adica nu pot face zig-zaguri. Alonso a ales interiorul virajului - si nu a fost cu nimic mai disperat decat Hamilton sau Webber. Rotiile s-au blocat pe partea dreapta pentru ca aderenta in acea zona era mai mica fiind o portiune in afara liniei ideale - ca atare mai putin umblata (mai putin incarcata cu cauciuc); in plus pe multe circuite cu preponderenta mare a virajelor pe o anumite parte sunt piloti care seteaza masina sa devina supraviratoare si pe franare printro presiune mai mare pe partea virajului. Din duelul celor 3 masini am observat ca Ferrari sta cel mai bine pe franare, Mclaren ceea ce stim cu totii, sta cel mai bine pe top speed iar Red Bull este cea mai manevrabila in regim de tractiune neutra sau negativa.
    Webber, mustrat pentru accidentul din Australia
  • Am mici indoieli ca simulatoarele pentru public sunt cele din actuala generatie pe care si pilotii se antreneaza.
    Primul parc de distractii Ferrari a fost dezvelit in Abu Dhabi
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău