• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

CatalinF1

  • Membru din 06.01.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 115 in total
  • Mercedes nu are un nou sasiu. Conform regulamentului sasiul odata omologat, inainte de a incepe campionatul, nu mai poate suferi modificari. Ceea ce a facut Mercedes este prelungirea nasului, este considerata parte a aripii fata - nu a sasiului, si a impins rotiile in fata prin intermediul barelor de suspensie. Aceasta modificare o poate opera oricare echipa. Ce a facut inteligent Mercedes este neincluderea in sasiu partii superioare a carcasei astfel incat sa o poata modifica. E singura echipa cu aerisirea de sus neinclusa in sasiu.
    Mercedes revine la vechiul sasiu la Monaco
  • Bravo Webber si pacat pentru performanta de exceptie a lui Hamilton. Ferrari a avut probleme tot weekendul pe sectoarele 2 si 3, sectoare lente unde conteaza aderenta mecanica si tractiunea. Daca nu resuesc sa descopere cauza vor avea mari probleme la Monaco unde aerodinamica nu mai joaca un rol important decat in 2-3 viraje maxim restul revenind suspensiilor si setarilor de balans.
    Webber a castigat Marele Premiu al Spaniei
  • Deh... nu stie Alonso romaneste bine... a pocit-o si el :D
    Alonso critica speculatiile despre motoarele Ferrari
  • L-a atacat pe Massa cum l-ar fi atacat pe oricare alt pilot. Asta a spus si el. Hamilton nu ar fi facut aceiasi manevra cu Button daca avea ocazia? offtopic - in transmisia BBC (care te face sa crezi ca vezi alt show decat la Tvr) au specificat ca Button a ales sa mearga in calificari direct cu setarile de ploaie.
    Alonso minimalizeaza incidentul cu Massa din China
  • Nico este un pilot foarte bun cu nimic mai prejos lui Vettel. Sa fi constant primul in echipa de ani de zile, sa fi mai rapid decat Schumacher inseamna ceva. Daca nu observi asta esti rauvoitor. Si Sutil este un pilot foarte bun. Nu va uitati doar la rezultatele din Formula 1. I-am urmarit pe acesti piloti si in competitiile premergatoare si sunt de exceptie. In aceste competitii materialul tehnic este aproape identic si poti vedea mai mult pilotul comparativ cu Formula 1. Nu linia de piloti de la Mercedes este problema.
    Webber: “Mercedes nu va lupta pentru titlu”
Pagina
12345...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău