• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

DLP

  • Membru din 01.11.2019
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 119 in total
  • Atitudinea nu este in regula. Sa ma explic: daca nu stii ce face competitorul tau de "merge" asa bine, nu trebuie sa-l acuzi ca triseaza ci sa cauti solutii sa-l depasesti. PS Aceasi atitudine o regasim in viata de zi cu zi, pe langa noi...
    Verstappen acuză Ferrari că a încălcat regulamentul tehnic: "Au încetat să trișeze și nu au mai avut performanțe în Statele Unite"
  • Mai "bine" ii puneau o baterie mare deasupra si il faceau "full electric"...asa ca sa fie e-Brabus cu e-tunig e-co.
    Tratament special pentru Mercedes-Benz Clasa G din partea tunerului Brabus: gardă la sol mai mare cu 40 de milimetri și 330 CP oferiți de motorul diesel de 3.0 litri
  • Imi permit (asa la final) o concluzie: masina este urata (aici ma refer in cuvinte putine, adica 1, la designul interior/exterior). Personal am renuntat la diesel, motivul nu este scandalul Dieselgate (desi acesta a fost "bomboana pe coliva") ci impresiile (aici ma refer la "mirosul de motorina arsa/explodata/comprimata", de reviziile substantial mai scumpe si mai dese, deficientele mici/mari ce apa mai des decat la un benzinar,etc) atat ale masinii/masinilor personale cat mai ales ale celorlalti participanti la trafic (putem baga aici : autobuze, camioane, "cazane", etc.). Am trecut la varianta aspirata. PS Comparatia de mai devreme am facut-o (personal) intre un Fi(c)at Bravo benzina 1.4/120CP si Golf 5 1.9TDI/105CP. Ambele au ajuns la cca 275.000 km, diferenta de cheltuieli a fost majora; surpriza a fost cat de fiabil a fost Fiat-ul (cu exceptia blocului de clima si a coloriferului)
    Aveți câteva minute pentru o discuție serioasă despre motoarele diesel?
  • Pentru colegu' chibitzar: am condus foarte multe autovehicule, mare parte din grupul VW, cel mai mult deja mentionatul Golf5 (peste 250.000 km) si imi asum comparatia de mai devreme vs Alfa - cei ce au condus un G5 cred ca stiu despre ce vorbesc. PS Nu am fost/sunt fan VW, drept pentru care de 4 ani am trecut la Mazda
    Alfa Romeo renunță la o parte din planurile care anunțau extinderea gamei: GTV și 8C nu vor fi relansate
  • Pai nu prea ai ce sa furi; cum era " 3/4 din parcul auto este mai vechi de 12-15ani". Ce poti sa faci cu un harb, cum sa-l valorifici; poate la dezmembrari....un telefon este mai scump de valorificat si mai usor de transportat...
    În România au avut loc aproape 3.000 de furturi auto în 2017: țara noastră, locul doi în Europa în topul țărilor cu cele mai puține furturi auto
Pagina
12345...212223...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău