• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

DMP

  • Membru din 12.03.2010
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 20 in total
  • Anul asta a fost primul in care am participat la F1 Champ. Propuneri: 1. In cadrul softului care gestioneaza concursul sa se aleaga echipa pentru fiecare eveniment al unei curse (Q1, Q2, Q3, calificari si cursa) in functie de NUMAUL DE PE MASINA. Fiecare numar de masina sa aiba atasat pilotul titular al acelei masini. Din lista de la o grupa selectezi numarul masinii pe care alearga pilotul (bineinteles trebuie implementat in soft astfel incat in lista sa apara si poza pilotului nu doar numarul masinii ca sa fie mai usor de alea). Chiar daca pentru un eveniment pe o masina piloteaza un pilot diferit de cel titular ( cazurile di Resta - Sutil, di Resta - Liuzzi, etc) contand numarul masinii se evita cazurile cand iti este imposibil sa afli ca un pilot titular a fost inlocuit in ultima clipa de un altul. De asemenea se evita situatiile penibile cand un pilot titular este inlocuit pe tot parcursul unui weekend de un alt pilot si introducandu-l pe cel nou in lista de piloti de la grupa titularului se anuleaza toate selectiile anterioare modificarii grupei facute pe acea grupa. A fost cazul introducerii lui Klien intr-o vineri dimineata in grupa 5 si cei care isi facusera echipa anterior de vineri de dimineata si nu au mai verificat in inainte de Q1 s-au trezit cu intreaga grupa 5 fara piloti selectati. 2. Implementarea unor rapoarte pe care sa le genereze softul astfel incat informatia de la marile premii deja disputate sa fie mai condensata. Un tabel, nu lista din prezent, in care sa vezi la fiecare mare premiu ce punctaj ai obtiunt pe fiecare eveniment si pe fiecare pilot/echipa. O prezentare a clasamentului pilotilor si echipelor din F1 detaliat. Adica sa se prezinte pentru fiecare pilot cate puncte a obtinut la fiecare MP in parte, locul pe care a terminat sau daca a abandonat. Posibilitatea de a vedea la nivel de pilot o statistica pe fiecare MP cu locul ocupat in cursa, in calificari, in Q-uri si comparat cu alt/alti piloti. Cam atat. :)
    Ajută-ne să îmbunătăţim managerul F1 Champ în 2011!
  • Ba da. Dar ce conteaza? Bine ca a fost bagat Klien in pilotii de la grupa 5 si cu aceasta ocazie toti pilotii din Grupa 5 selectati in echipa au fost deselectati automat ... Eu mi-am facut echipa de ieri si astazi la 11 am plecat la BCR Open Tennis. Cand m-am intors am vazut ca la Practice1 si Practice2 am luat 0 puncte pe Grupa 5 deoarece mi-au fost deselectati pilotii. Chiar nu se poate face nimic ca astfel de "intamplari" nefericite sa nu se mai intample????
    OFICIAL: Klien îl înlocuieşte pe Yamamoto în Singapore
  • Poate daca se desfasura cursa de la Hockenheim pe 1 aprilie mergea asa de o stire la pacaleala cum ca a castigat Schumacher.
    Schumacher, emoţionat să concureze în ţara sa natală
  • Alta belea pentru F1 Champ. Senna va fi inlocuit cu Yamamoto pentru tot weekendul de la Silverstone.
    Di Resta va pilota pentru Force India în antrenamentele de la Silverstone
  • @octavianrada: Tu ai dreptate in principiu insa daca ai urmarit atent de la inceput concursul ai observat ca regulamentul a fost incalcat cel putin o data (cazul Schumacher cu ordinea pilotilor introdusa gresit si imposibilitatea de a mai repara ceva dupa datorita softului care gestioneaza F1 Champ. Ba mai mult, acolo unde in regulament nu se precizeaza clar cum se trateaza o situatie, este cazul situatiilor cand apar piloti (di Resta, Klien, Yamamoto) care inlocuiesc unii titulari ai echipelor se aplica niste reguli pe care le stabilesc organizatorii dupa bunul lor plac. De ce? Simplu ... Softul care gestioneaza F1 Champ e slabutz rau si nu stie sa trateze astfel de situatii. Si acum ajungem la problema: daca vrei sa nu te frigi cu un pilot titular care e inlocuit de un alt pilot la un eveniment din cadrul unui MP trebuie sa cunosti EXACT situatia "de pe teren". Si cum toate stirile publicate pe sectiunea F1 sunt preluate si traduse "aproximativ" de pe diverse site-uri cel mai bine e sa urmaresti direct acele site-uri. Altfel te vei lovi de problemele cu engleza ale celor care fac traducerile de pe acele site-uri.
    Europa, antrenamente 1: Rosberg, cel mai bun timp al Valencia
Pagina
1234
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău