Sa fim seriosi!
Un amarat de logan daca-l ti in treapta 1 de viteza cu acceleratia la maxim tot merge mult si bine pana sa sa strice motorul si nu ia foc.
In general cei care vand si cumpara masini supersport fac niste cursuri pentru masina respectiva nu se urca asa ca Tataie in dacie.
Unde naiba au uitilizat aia masina la maxim pe sosele? Ce inteleg ei prin utilizare extrema? Eu ma gandesc ca pe drumuri publice nu prea poti face acest lucru mai ales in Elvetia si Franta pe unde am umblat.
Alonso mai are sanse la titlu din punct de vedere matematic, nimic de contestat!
DAR!
Analizand putin situatia se observa urmatoarele:
1. In joc mai exista maxim 150
2. Doar 3 piloti au reusit dupa 13 curse sa stranga mai mult de 150 puncte. In joc mai sunt doar 6 curse.
3. Alonso a reusit sa stranga in medie 10puncte pe cursa in cele 13 curse desfasurate. Rezulta (matematic) ca ar mai strange inca 60.
4. Alonso mai are un singur motor nou dupa care incep penalizarile.
5. Se judeca manevra facuta in Germania care poate fi defavorabila lui Alonso.
6. Masina Ferari nu este superioara masinii McLaren sau RedBull, monoposturile par a fi egale.
Inainte de Monza sansele pt titlu sunt:
1 LH - 30%
2 SV - 25%
3 MW - 20%
4 JB - 15%
5 FA - 10%
Este posibil ca Redbull sa nu fi modificat aripa fata, desi din imaginile TV se vedea o flexibilitate mai mica a aripii fata de Hungaroring. Totusi flexibilitatea mai mica a aripilor fata se poate datora si unui unghi de atac mai redus la SPA decat in ungaria. Sunt tentat sa cred ca adevarul este pe undeva pe la mijloc.
Nu am vazut flexibilitate la aripa McLaren, ramane de urmarit acest fapt.
Ultimele comentarii
772 in total