• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

DRAKo

  • Membru din 27.05.2007
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 772 in total
  • Foarte bun raspunsu' :))
    Button se va retrage prematur dacă ordinele de echipa se legalizează
  • Sa fim seriosi! Un amarat de logan daca-l ti in treapta 1 de viteza cu acceleratia la maxim tot merge mult si bine pana sa sa strice motorul si nu ia foc. In general cei care vand si cumpara masini supersport fac niste cursuri pentru masina respectiva nu se urca asa ca Tataie in dacie.
    OFICIAL: Ferrari recheamă în service 1248 de exemplare 458 Italia
  • Unde naiba au uitilizat aia masina la maxim pe sosele? Ce inteleg ei prin utilizare extrema? Eu ma gandesc ca pe drumuri publice nu prea poti face acest lucru mai ales in Elvetia si Franta pe unde am umblat.
    OFICIAL: Ferrari recheamă în service 1248 de exemplare 458 Italia
  • Alonso mai are sanse la titlu din punct de vedere matematic, nimic de contestat! DAR! Analizand putin situatia se observa urmatoarele: 1. In joc mai exista maxim 150 2. Doar 3 piloti au reusit dupa 13 curse sa stranga mai mult de 150 puncte. In joc mai sunt doar 6 curse. 3. Alonso a reusit sa stranga in medie 10puncte pe cursa in cele 13 curse desfasurate. Rezulta (matematic) ca ar mai strange inca 60. 4. Alonso mai are un singur motor nou dupa care incep penalizarile. 5. Se judeca manevra facuta in Germania care poate fi defavorabila lui Alonso. 6. Masina Ferari nu este superioara masinii McLaren sau RedBull, monoposturile par a fi egale. Inainte de Monza sansele pt titlu sunt: 1 LH - 30% 2 SV - 25% 3 MW - 20% 4 JB - 15% 5 FA - 10%
    Alonso: "Avem şanse semnificative la titlul mondial"
  • Este posibil ca Redbull sa nu fi modificat aripa fata, desi din imaginile TV se vedea o flexibilitate mai mica a aripii fata de Hungaroring. Totusi flexibilitatea mai mica a aripilor fata se poate datora si unui unghi de atac mai redus la SPA decat in ungaria. Sunt tentat sa cred ca adevarul este pe undeva pe la mijloc. Nu am vazut flexibilitate la aripa McLaren, ramane de urmarit acest fapt.
    Red Bull insistă că nu a modificat aripa faţă
Pagina
12345...161718...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Toyota Aygo, Skoda Octavia
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Toyota, Rols Royce, Ford, BMW, Mercedes, Peugeot, Honda, Skoda, Renault
  • MASINA LA CARE VISEZ SLR MCLaren
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău