• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

DRS11

  • Membru din 09.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 78 in total
  • atm la 08.09.2013, 23:32 Hulkenberg s-a lovit anul trecut de Hamilton in Brazilia, nu Di Resta.
    Vettel a câştigat la Monza, Alonso şi Webber pe podium
  • Daca pe Alonso nu l-ar deranja un pilot cu adevarat competitiv, de ce il tot sustine pe Massa la Ferrari in defavoarea lui Raikkonen? Cred ca Alonso nu ar fi venit la RBR nici daca l-ar fi rugat acestia. Vettel, chiar asa cum sustin unii cum ca 'nu ar cam fi bun' , totusi nu e Massa, iar la aceeasi echipa cu Alonso ar fi pus o presiune pe care acesta din urma nu si-o doreste. Iar Kimi daca ar fi vrut sa aiba sanse reale la un viitor titlu de campion mai lasa la bani si venea la RBR. Dar poate si lui ii convine sa fie pilot nr.1 de la inceputul competitiei si sa aiba o imagine clara asupra parcursului in campionat, nu sa lupte pentru pozitia de pilot nr. 1 si sa riste conflicte care ar putea sa-l priveze de puncte.
    Red Bull: "Raikkonen sau Alonso nu ar fi putut colabora cu Vettel"
  • Asa cum Raikkonen nu a ajuns la RBR nu o sa ajunga nici la Ferrari. Motivul este acelasi: un cuplu Vettel - Kimi ar fi facut spectacol, dar pentru echipa reprezenta un risc mare. S-ar fi putut ajunge la abandonuri simultane in timpul curselor iar echipa ar fi pierdut puncte. E mult mai comod sa ai o echipa stabila, in care se stie de la inceput locul si rolul fiecaruia. Asa ca Ricciardo cred ca a fost preferat de la inceput. In aceeasi termeni se pune problema si la Ferrari: e pre riscant pentru Ferrari (care nu a mai castigat niciun titlu de ani buni) sa riste cu Alonso-Kimi. Daca va pleca Massa, atunci favoriti vor fi Di Resta, Hulkenberg si cam atat. Poate Maldonado. Ar fi in regula si Perez, dar deja el are planuri la McLaren. Restul e doar o poveste care se vinde bine in mass-media.
    BBC: Transferul lui Raikkonen la Ferrari este aproape, dar nu este finalizat
  • De ce Alonso l-a depasit asa de rapid pe Webber la Monza? Nu are Webber tot masina RBR? Si depasiri usoare si rapide ale lui Alonso in dueluri cu Webber au tot fost. Sunt unii care mai au putin si ridica masina RBR a lui Vettel la rang de nava extraterestra dar cand vine vorba de performantele lui Webber se pare ca nu mai sunt asa consecventi. Aceeasi masina cu care Vettel face performanta a fost depasita rapid de Alonso al Monza. Webber trebuia macar sa-l mai intarzie cateva tururi pe Alonso.
    Alonso: “Am nevoie de abandonuri din partea lui Vettel pentru a câştiga titlul”
  • andrey_1293 - si la Nurburgring a facut o cursa buna. Avand in vedere ce masina are Hulkenberg s-a descurcat bine anul acesta, a scos mult dintr-o masina slaba la o echipa fara bani care nu a prea investit in dezvoltarea monopostului. Eu cred ca la Ferrari, chiar din postura de pilot nr.2, o sa puna presiune pe Alonso. E tanar si 'in foame' de performanta. Si nici nu mi se pare a fi pilotu care se multumeste doar cu statutul de pilot Ferarri, facand in rest jocul lui Alonso.
    Presa anticipează o rocadă spectaculoasă: Raikkonen la Ferrari, Alonso la Lotus!
Pagina
12345...141516
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ford Focus 1.6 tdci 2007
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Renault Clio Symbol 1.5 dci, Volkswagen Passat 1.9 TDI, Renault Kangoo 1.5 dci, Dacia Logan 1.6 benzina, Dacia 1310, Peaugeot 308 1.6 benzina,
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău