• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

DRS11

  • Membru din 09.09.2013
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 78 in total
  • Mai bine l-ar lua pe Hulkenberg! E tanar si e bun! Are viitor.
    BBC: Transferul lui Raikkonen la Ferrari este aproape, dar nu este finalizat
  • Daca cei de la Ferrarii ar avea un management bun nu ar mai sta pe ganduri si l-ar aduce in echipa pe Nico Hulkenberg. Dupa parerea mea are toare sansele sa devina campion mondial daca ar avea o masina buna. Anul trecu in Brazilia a condu cursa si s-a batut de la egal la egal cu cei de la McLaren, in conditiile in care Force India era inferioara Mclaren. Iar in aceeasi cursa pilotii Ferrarii au fost in urma lui Hulkenberg in conditiile in care singura varianta pentru Alonso si Ferrari era castigarea cursei. Iar anul acesta la Monza, cu o masina mai slaba decat Force India de anul trecut (dar si de acest an) a reusi un rezultat bun in calificari dublat de un rezultat bun in cursa. A reusit sa ramana concentrat pe toata durata cursei si nu a facut greseli. Se apara bine si depaseste rapid. Nu este nevoie decat sa privim clasamentul cursei pentru a observa ca s-a situat in fata lui Raikkonen, Hamilton, Rosberg, piloti mai bine cotati si care dipun si de masini mai bune. In cocluzie Nico Hulkenberg va fi noul campion in formula 1 daca vreo echipa de top are inspiratia sa-l transfere.
    Presa anticipează o rocadă spectaculoasă: Raikkonen la Ferrari, Alonso la Lotus!
  • Nu inteleg atitudinea ostila fata de Vettel. Se incearca minimizarea succesului sau exagerand calitatile masinii. Dar totusi a castigat 3 campionate mondiale! Nu poate fi vorba doar de masina fara ca Vettel sa fi contatat. Norocul sau masina ii aduceau un campionat mondial, nu trei! Si nu inteleg de ce majoritatea ii considera pe Hamilton si Alonso mai buni decat Vettel?! Vettel are rezultate! Hamilton pe o masina foarte bune (McLaren 2007 - 2008) nu a castigat decat un titlul. Si sa nu uitam lipsa de concentrare si inconsecventa lui Hamilton. Ori un pilot bun nu e doar unul foarte talentat, ci reprezinta un cumul de calitati care reprezinta de fapt pachetul pe care-l ofera pilotul: talent, consecventa, seriozitate (si altele pe care nu le mai mentionez). Iar Alonso, daca chiar e asa un mare pilot, de ce nu are parcursul lui Schumacher de la Ferrari: la Ferrarii Schumacher nu a fost doar pilot, ci a avut si rolul unui bun consultant pentru masina, a contribuit la construirea acestei. Alonso se pare ca nu e asa capabil. Daca ar fi ar realiza o simbioza necesara intre el si echipa si ar castiga titlul mondial.
    Alonso: “Am nevoie de abandonuri din partea lui Vettel pentru a câştiga titlul”
Pagina
12345...1516
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ford Focus 1.6 tdci 2007
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Renault Clio Symbol 1.5 dci, Volkswagen Passat 1.9 TDI, Renault Kangoo 1.5 dci, Dacia Logan 1.6 benzina, Dacia 1310, Peaugeot 308 1.6 benzina,
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău