• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

D_A_N_Y_E_L

  • Membru din 05.04.2008
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 24 in total
  • Daca va aduceti aminte si cand au aparut primele poze cu Lodgy apareau niste anomalii prin fotografii (avea o teava la toba extrem de lunga) care o data cu aparitia modelului au disparut! Mi greu sa cred ca faza cu butoanele pe usi si consola + lipsa capitonajului de la hayon o sa ramana asa
    Noul Dacia Logan MCV: deschidere verticală a hayon-ului, design modernizat
  • Uite ca motoarele astea au distrubutia pe roti dintate (probabil o cureaua/lantul nu rezista la asemenea turatii)! Daca se tot "imprumuta technologii din F1de ce oare nu se implementeaza si aceasta solutie pe masinile de serie ca sa scape soferul de grija ruptului curelei/lantului de distributie?
    VIDEO: Cum asamblează Renault motoarele pentru Formula 1
  • Daca era un om sigur il calca vreunul
    O pasăre relaxată traversează o autostradă pe jos
  • Eu nu inteleg de ce nu au facut modelul asta si cu optiunea unui motor normal, pentru ca s-ar fi vandut cu siguranta mult mai bine, masina aratand fantastic! PACAT!
    Mazda opreşte producţia lui RX-8
  • Sa nu uitam ca f1 era in trecut un pionerat pentru industria auto, se desopereau multe lucruri si se transpuneau apoi si la masinile de serie! De cand formula unu esti liminata numa la aerodinamica nu prea mai ai ce transpune la productia de serie! Aerodinamica f1 e mult prea complexa pentru o masina de serie! Imi e dor de vremurile cand echipele se chinuiau sa mai scoata 2-3 calutzi "storcand motorele"
    Ferrari: "Newey face diferenţa la Red Bull"
Pagina
12345
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău