Ferrari: "Newey face diferenţa la Red Bull"

De Daniel Popescu
Publicat Vineri, 06.05.2011
Stefano Domenicali consideră că Red Bull Racing deţine cel mai rapid monopost din Formula 1 datorită prezenţei lui Adrian Newey în cadrul echipei.

Red Bull Racing a înregistrat progrese semnificative începând din sezonul 2009, când Formula 1 a trecut la un nou regulament tehnic.

Comunitatea Formulei 1 i-a atribuit noile performante lui Adrian Newey, omul responsabil cu designul monopostului, iar Stefano Domenicali, şeful Scuderiei Ferrari, admite ca acest lucru este adevărat.

"Este adevărat, Red Bull a construit un monopost mai bun. De ce? Pentru că pur şi simplu Adrian Newey este mai creativ. Noi trebuie să îmbunătăţim acest lucru. Pentru mine este un lucru cert că Newey face diferenţa între Red Bull şi restul echipelor. El şi tehnicienii lui fac o treabă mai bună", a declarat italianul pentru publicaţia Auto Bild.

Pe de altă parte, Domenicali insistă că Formula 1 trebuie să se bazeze mai puţin pe aerodinamică, capitol la care Ferrari nu a strălucit în ultimii ani comparativ cu celelalte echipe de top.

"Trebuie să începem discuţiile cu FIA şi echipele. Aerodinamica contează în proporţie de 90% pentru performanţa monopostului şi, în opinia mea, nu trebuie să sprijinim acest lucru", a încheiat el.

Via | Autosport

Comentarii (11)

  • Newey face diferenţa la Red Bull
    ...si gaina face oua... sau? :-?
    4 5
  • Rusinos...
    ....cind nu esti in stare,pui talpi.!!!!!!!!
    8 5
  • Are si el dreptatea lui . Oare in ce directie va merge F1 ??? Fiind regina sportului cu motor , logic ar fi ca ponderea in toata joaca sa o aibe motorul ; la originea jocului asa s-a procedat ( nu se stia cei aceea aerodinamica in economia cursei . )
    In situatia cind se va continua cu aceste accesorii gen aerodinamica si Kers iar ponderea motorului va fi foarte mica , spre zero , nu mai are sens ca brendurile de motor sa ramina in F1 . Cum ar suna : echipa Ferrari sau echipa Mercedes cu motor PURE ??
    3 0
  • E ceva adevar aici
    Din documentarele pe care le-am vizionat, din ce-am citit lupta dintre piloti era mai pe bune inainte de a interveni aerodinimica "downforce". Cred ca trebuie ajuns la un compromis si se pare ca FIA isi stoarce creierii pe tema asta
    2 0
  • Sa nu uitam ca f1 era in trecut un pionerat pentru industria auto, se desopereau multe lucruri si se transpuneau apoi si la masinile de serie! De cand formula unu esti liminata numa la aerodinamica nu prea mai ai ce transpune la productia de serie! Aerodinamica f1 e mult prea complexa pentru o masina de serie! Imi e dor de vremurile cand echipele se chinuiau sa mai scoata 2-3 calutzi "storcand motorele"
    2 0
  • @ D_A_N_Y_El Totusi
    Se transfera si acum. De exemplu, aerodinamica podelei si suspensiile (]n sensul stabilitatii aerodinamice). Dar, in principiu, ai dreptate
    1 0
  • @ D_A_N_Y_El Totusi PS
    Pentru masinile sport, de mare viteza, transferurile sunt ceva mai multe
    0 0
  • Ne place
    Ne place Formula 1 pentru ca e un sport extrem, pentru ca e altfel decat realitatea. Stau la etajul 6 dar pentru a-mi lua o inghetata nu folosesc coarda de bodyjumping. N-as avea timp sa iau restul si nu mi-ar conveni
    1 0
  • @Littlefoot
    Sunt gaini care nu fac oua. Sunt la menopauza. Trebuia sa ai un comentariu inteligent.
    1 1
  • Corect si la obiect. Newey a construit un monopost mai bun pentru ca este mai creativ. Gata cu strategia. Nu mai este ea de vina....
    0 0
  • transfer tehnologic
    de cativa ani Fiat are cea mai economica flota de motoare si cele mai puternice din clasa lor.

    Unde e replica de la japonezi sau de la nemti?

    Asta inseamna transfer tehnologic bravo Fiat FPT si Ferrari
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru